Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Punto 2 FL a Punto 2 - Co wniósł Face Lifting? http://fiatpunto.com.pl/topic28440.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | djrusso [ 29 Kwi 2011, 20:10 ] |
Temat postu: | Punto 2 FL a Punto 2 - Co wniósł Face Lifting? |
Witam, Być może już taki temat się pojawił na forum, ale zaryzykowałem i założyłem ponownie analogiczny;] Otóż, nurtuje mnie fakt jakich zmian dokonał Fiat (poza wizualnymi) decydując się na Face lifting kropki mk2? Proszę o informacje jakie posiadacie |
Autor: | oko21 [ 29 Kwi 2011, 20:16 ] |
Temat postu: | |
Z wikipedii: Kod: W 2003 roku model przeszedł drobny facelifting (Punto II FL). Najbardziej widoczne zmiany objęły pas przedni. Wprowadzono także dwa nowe silniki, benzynową jednostkę 1.4 16V (95 KM) i diesla 1.3MJ (70 KM). Wersja ta była produkowana do 2008 roku.
Poza tym, nie było raczej zmian. |
Autor: | liferelax88 [ 29 Kwi 2011, 20:33 ] |
Temat postu: | |
Były, doszedł Hill Holder |
Autor: | STax [ 29 Kwi 2011, 20:35 ] |
Temat postu: | |
Ogólnie były różnice w wyposażeniu i wersjach. |
Autor: | oko21 [ 29 Kwi 2011, 20:54 ] |
Temat postu: | |
liferelax88 napisał(a): Były, doszedł Hill Holder Być może, ja się z nim nie spotkałem w IIFL STax napisał(a): Ogólnie były różnice w wyposażeniu i wersjach.
Wersje, a raczej nazwy wersji często się zmieniają razem z liftingiem, czy zmianą modelu. A jeśli chodzi o wyposażenie, to 90% pokrywa się w obu modelach. W IIFL są inne zegary na przykład. |
Autor: | liferelax88 [ 29 Kwi 2011, 21:03 ] |
Temat postu: | |
oko21, uwierz, że jest, u mnie aktualnie się psuje |
Autor: | oko21 [ 29 Kwi 2011, 21:45 ] |
Temat postu: | |
liferelax88 napisał(a): oko21, uwierz, że jest, u mnie aktualnie się psuje
Ja nie mówię, że nie wierzę. Po prostu ja o tym nie słyszałem w IIFL. |
Autor: | Krzycho90 [ 29 Kwi 2011, 22:10 ] |
Temat postu: | |
oko21 napisał(a): Wersje, a raczej nazwy wersji często się zmieniają razem z liftingiem, czy zmianą modelu. A jeśli chodzi o wyposażenie, to 90% pokrywa się w obu modelach. W IIFL są inne zegary na przykład.
inny układ sterowania nawiewem, inne materiały, brak np siatek w drzwiach przednich itd |
Autor: | djrusso [ 29 Kwi 2011, 22:58 ] |
Temat postu: | |
Wiem, ze były dostępne podgrzewane fotele, ale czy w P2 też występowała tego nie jestem pewny;] [ Dodano: 29 Kwi 2011 21:58 ] bodajże... Climatronic był także w P2 czy tylko manual? |
Autor: | pieta [ 29 Kwi 2011, 23:09 ] |
Temat postu: | |
djrusso tylko manual byl w p2, klimatronik byl w drozszych wersjach p2 fl jak sport albo emotion. jak ktos ma wersje z wypasem to hill holder tez jest |
Autor: | domin45670 [ 30 Kwi 2011, 00:06 ] |
Temat postu: | |
No i oczywiście oprócz powyższych zmian lekko tył został odświeżony (światła, klapa i zderzak) oraz deska rozdzielcza (zegary, brak regulacji otwarcia/zamknięcia środkowych nawiewów oraz brak regulacji środkowego górnego nawiewu), a także pojawiło się niebieskie logo Fiata na poduszce powietrznej kierowcy. Doszedł biały kolor deski rozdzielczej. Przed FL słupek B w wersji 3D był oklejony a w 5D nie, w FL jest na odwrót. |
Autor: | djrusso [ 30 Kwi 2011, 09:53 ] |
Temat postu: | |
Podobno poprawili centralkę wtrysku w FL, w P2 była awaryjna często.. Jakieś zmiany w zawieszeniu były? [ Dodano: 30 Kwi 2011 08:53 ] Zwiększono moc 1.9JTD z 80 do 85KM, takie info znalazłem. Książka serwisowa podaje też , że był 1.9 Multijet 100KM.. , a jak do tej pory widziałem 100konne wersje tego silnika z obudową z napisem JTD, a nie jak MTJ. Nie rozumiem tego faktu... |
Autor: | Tutak [ 30 Kwi 2011, 10:04 ] |
Temat postu: | |
W punto 2 FL od 2005r nie były montowane silniki 1,2 8v z pandy? |
Autor: | djrusso [ 30 Kwi 2011, 13:13 ] |
Temat postu: | |
Raczej Panda miała "przeszczepioną" 1.2 8V do siebie od Punto, po jakimś czasie podnieśli jej moc do 69KM (Panda). |
Autor: | STax [ 30 Kwi 2011, 15:54 ] |
Temat postu: | |
djrusso napisał(a): Książka serwisowa podaje też , że był 1.9 Multijet 100KM.
Były. Bodajże w wersji JTD HGT. |
Autor: | djrusso [ 30 Kwi 2011, 20:40 ] |
Temat postu: | |
Ciężko o taki egzemplarz... zwykłe 1.9 JTD 100KM "cywilne" są, ale ta jednostka 1.9 Multijet 100KM w wersji HGT to rzadkość w Polsce.. |
Autor: | liferelax88 [ 30 Kwi 2011, 20:54 ] |
Temat postu: | |
Ale jest jeden ładny biały na forum u nas. |
Autor: | ka-8 [ 30 Kwi 2011, 21:34 ] |
Temat postu: | |
djrusso napisał(a): Raczej Panda miała "przeszczepioną" 1.2 8V do siebie od Punto, po jakimś czasie podnieśli jej moc do 69KM (Panda).
Gdzies w necie znalazlem ogloszenia sprzedazy nowych Punto Classic gdzie byla podana moc bodajze 70KM, podczas gdy standardowo bylo 60KM. Literowka, czy tez silnik z powyzszego cytatu wyladowal ostatecznie rowniez w Punto Classic? |
Autor: | STax [ 30 Kwi 2011, 21:42 ] |
Temat postu: | |
ka-8 napisał(a): Literowka, czy tez silnik z powyzszego cytatu wyladowal ostatecznie rowniez w Punto Classic?
Chyba tak, tzn chyba w ostatnich classicach jest silnik z GP, a w GP też podnieśli moc z 65 na 69KM. |
Autor: | _twardy_ [ 30 Kwi 2011, 21:54 ] |
Temat postu: | |
djrusso napisał(a): Zwiększono moc 1.9JTD z 80 do 85KM, takie info znalazłem.
ta zmiana była już w 2001 roku, czyli na dwa lata przed wejściem 2FL |
Autor: | djrusso [ 30 Kwi 2011, 21:56 ] |
Temat postu: | |
_twardy_ słuszna uwaga. A tak btw 70 konne wersje w Classic do MTJ 1.2 pozostał w wersji 60KM. |
Autor: | STax [ 30 Kwi 2011, 21:58 ] |
Temat postu: | |
Tego czy silnik w nowym classicu jest z GP nie wiem na 100% ale prawie na 100% jestem pewien, że diesli w nim nie ma, bo oferują go tylko z 1.2 8v |
Autor: | _marcin00_ [ 30 Kwi 2011, 23:00 ] |
Temat postu: | |
W FL'u jest jeszcze parę udogodnień w stosunku PII. * oświetlenie bagażnika wyłącza się jeżeli jest otwarty dłużej niż pięć minut * większa funkcjonalność komputera pokładowego, m.in. chwilowe spalanie, zasięg na pozostałym paliwie nawet jak rezerwa się świeci * ulepszone, ale nie bezawaryjne wspomaganie kierownicy * poza oczywistą zmiana wyglądu, światła dużo lepiej oświetlają drogę * świetne umiejscowienie przycisku sterującego komputerem na manetce sterowania wycieraczkami zamiast dotychczasowego przycisku na obudowie licznika |
Autor: | STax [ 30 Kwi 2011, 23:02 ] |
Temat postu: | |
_marcin00_ napisał(a): większa funkcjonalność komputera pokładowego, m.in. chwilowe spalanie
A propo, zmieniono też sposób podawania spalania z km/l na l/km |
Autor: | _marcin00_ [ 30 Kwi 2011, 23:12 ] |
Temat postu: | |
I zrobiono śmieszny myk z obrotomierzem. U kumpla ostatnio zaobserwowałem że obroty pokazuje od 1000 obr/min a poniżej nieważne jaką silnik ma prędkość obrotową obrotomierz i tak pokazuje 800 |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |