You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 10 Lis 2024, 22:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 472 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #205585 Wysłany: 07 Sty 2009, 00:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
buladag o ALPINE, Clarion nie robi takich cyrków, przynajmniej mój. Dlatego trzeba koniecznie robić pomiar upływu prądu po instalacji radia innego niż fabryczne, jest to proste a multimetr kosztuje ~ 15zł.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #205750 Wysłany: 07 Sty 2009, 17:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
spoko ;) bo ja mam wlasnie pioneera i wszytsko jest ok a podłączone mam tak zeby słuchac bez kluczyka w stacyjce.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205756 Wysłany: 07 Sty 2009, 17:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 11 Sty 2008,
Posty: 503
iNTER napisał(a):
level i pamięć i zasilanie, ALPINE 9886 w ciągu 48h rozładowuje aku. Radio nowe.

ps. radio ma dwa zasilania, przewód pomarańczowy i żółty ( przykład ALPINE ) żółty ma by pod stały + ( bo to pamięć radia ) pomarańczowy pod + po zapłonie, w innym wypadku jest jak wyżej.


czyli co? mam jechac do specjalisty zeby mi to jakos przepial ? Mam 9885, przy starym radiu blaupunkta i 5 letnim aku mogl stac z tydzien dwa i nic sie nie dzialo, a teraz lipa.

_________________
-------
Moje Punto Mk2 : http://fiatpunto.com.pl/post176091.html#176091

&
-->Grawerstwo ręczne i maszynowe/Pieczątki www.sieprawski.pl
-->GSM Telefony, Akcesoria, Sim-locki i naprawy

ZAPRASZAM ! :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205783 Wysłany: 07 Sty 2009, 18:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Właśnie czekam na przesylke z mulimetrem i będe sprawdzał ile dokladnie pobiera. Teraz mam odłczony w ogole akumulator i jezdze sejem 900, jestem pod wrazeniem, sej stoi pod chmurka i zapala od 1 strzału.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205895 Wysłany: 07 Sty 2009, 22:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
maxx_krk jak opisałem, zółty stały +, pomarańczowy po stacyjce.
Bierzesz multimetr i sprawdzasz gdzie masz + potem wyciągasz kluczyk jak zniknie napięcie to jesteś w domu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205900 Wysłany: 07 Sty 2009, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 54
Dobrze wiedziec, dzieki iNTER za info, bo ja rowniez mam problemy z aku, a radio(Pioneer DEH-4000UB) mam wlasnie podpiete tylko pod staly +, kabelek z + ze stacyjki jest odpiety. Jutro zajrze do samochodu, podepne jak trzeba i bede obserwowal efekty ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #207779 Wysłany: 13 Sty 2009, 15:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Zrobilem pomiar w seicento 900, jazda tylko po miescie, napięcie 12,3V przy silniku wyłączonym. Na włączonym silniku, włączone radio, dmuchawa i swiatla 14,1 V, ale jak włącze do tego ogrzewanie tylnej szyby to 12,3V.
Czy pokrętłem w multimetrze trzeba kręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara, czy mozna tez kręcić w lewo, bo 20 V jest wtedy blizej?

Teraz punto - auto nie chciało zapalic wiec akumualtor stał w domu koło tygodnia i pomiar dzis wyniósł 12,1 V. Mam akumulator Warta Blue Dynamique 42Ah 12V, nierozbieralny (nie moge odkręcić korków i sprawdzić poziom elektrolitu), prostownik 6A 12V, jak długo powinienem ładować akumulator, żeby był w pełni naładowany?

Druga sprawa sprawdzenie w punto poboru prądu . Wiem, ze trzeba pokrętło nastawic na 10A , czarny kabel w wejście com, czerwony kabel w wejście 10A. I co dalej? Którą kleme odpiąć + czy - ? Potem kabelki czerwony i czarny do czego przyłożyc? Nigdy tego nie robiłem, a nie chce niczego popsuć. (Są rozne opisy w necie, ale nieprecyzyjne, wiec chciałbym się dowiedzieć co i jak dokładnie trzeba zrobić).

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #207840 Wysłany: 13 Sty 2009, 18:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: ełk
Rejestracja: 12 Cze 2007,
Posty: 574
Pomógł: 18
-Czy pokrętłem w multimetrze trzeba kręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara, czy mozna tez kręcić w lewo, bo 20 V jest wtedy blizej?
mozna
Warta Blue Dynamique 42Ah ten akumulator ładujesz prądem nie większym niż 4.2A przez 10 godz zawsze lepiej ładować mniejszym prądem a dłużej zasada jest taka żeby napięcie podczas ładowania nie przekroczyło w tym wypadku 14.4 V i elektrolit nie nagrzewał się za mocno i nie gazował bo to jest szczelny aku.
pkt 3 pokrętło ustawione na -10A .kabelki masz włozone ok , na wyłączonym silniku zdejmujesz klemę - ,i jeden kabelek (obojętnie który )przykładasz do zdjętej klemy drugi do bieguna minus - akumulatora .
i mieżysz sobie pobór pradu przez poszczegulne odbiorniki w aucie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #207852 Wysłany: 13 Sty 2009, 19:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
@charlie

12.1V to już padnięty akumulator i obawiam się że zasiarczony.
Taki akumulator najlepiej ładować małym prądem w ten sposób, że szeregowo podłącza się żarówkę z prostownikiem. Później po pewnym naładowaniu, żarówkę zdejmujemy. Generalnie akumulator tak długo się ładuje aż spadnie wartość prądu na wskaźniku prostownika. Najlepiej pilnować napięcie akumulatora, żeby było cały czas ~12.7V po nocy ( spoczynkowe teoretycznie 24h od ładowania )

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #207867 Wysłany: 13 Sty 2009, 19:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Prostownik mam najprostszy Image także brak wskaźników. Po 3 godz ładowania i odłączeniu od prądu multimetr wskazuje 13,6 V. Ładuje dalej.

Czyli obojętnie jaką klemę sie zdjemie, można - i można + zgadza sie? Tutaj mowa o minusowej, a w tamtym temacie http://fiatpunto.com.pl/topic3636-15.html o plusowej.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #207885 Wysłany: 13 Sty 2009, 20:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: ełk
Rejestracja: 12 Cze 2007,
Posty: 574
Pomógł: 18
multimetrem sprawdzisz napięcie ładowania akumulatora ( pokrętło na 20V- napiecie stałe kabelek jeden w wejście com drugi w wejście V multimetra )podczas ładowania akumulatora prostownikiem mierzysz napięcie na klemach .
prąd ładowania akumulatora zmierzysz ustawiajac pokrętło multimetra na 10A- przewód z wejcia V zmieniasz na oznaczone 10A odpinasz jeden z przewodów prostownika i szeregowo podłączasz miernik ( jeden z przewodów multimetra do zdjętego przewodu prostownika drugi przewód multimetra podpinasz do wolnej klemy akumulatora ) i obserwujesz jaki jest prąd ładowania akumulatora


Góra
 Profil  
 
 
 Post #207909 Wysłany: 13 Sty 2009, 21:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
zrobilem według wskazówek prąd ładowania 1,28 A

Pomiary po podłączeniu akumulatora:
- silnik wyłączony: napięcie 13,8V
- silnik włączony (obroty biegu jałowego) oraz włączone swiatła + radio +cb + nawiew: napięcie 12,28V

Pomiary po przejażdzce miejskiej trwającej około 20 minut (w sumie 30 minut od podłaczenia akumulatora do auta)
-silnik wyłączony: napięcie 12,27V
-silnik włączony (obroty biegu jałowego) oraz włączone swiatła + radio +cb + nawiew: napięcie 12,03V
-pobór pradu na spoczynku (radio i alarm podłaczone do auta, ale nie włączone) 0,26A

Wychodzi na to, że sa problemy z ładowaniem, choć kontrolka od alternatora się nie świeci :>. Co sądzicie?
Drugim problemem jest duży pobór prądu na spoczynku.

Dla porównania zmierzyłem w seicento 900, które odpala zawsze od 1 strzału nawet przy silnych mrozach, stoi pod chmurką
i ostatnio jeździło 24H temu:
-silnik wyłączony: napięcie 12,04V
-silnik włączony (obroty biegu jałowego) oraz włączone swiatła + radio +cb + nawiew: napięcie 14,2V

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #211649 Wysłany: 24 Sty 2009, 19:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 26
Ratunku ! Pomocy! Coś mi zżera prąd z akumulatora. Zmierzyłem pobór prądu w stanie spoczynku, alarm wyłączony, pokazało 40 mA. Jednak akumulator od pełnego naładowania wytrzymuje tylko ok. 5 dni. Więc szukałem przyczyny dalej. Okazało się, że po zamknięciu zamka drzwi kierowcy pobierany prąd wzrósł do 0.2 A. Przy zamykaniu prawych drzwi wszystko jest w porządku. Podejrzewam, że problem pojawił się po założeniu nowego alarmu (tytan ds300) - auto kupiłem juz z zamontowanym alarmem. Wszystko wskazuje na to, że przyczyna może być centralny zamek. Nie wiem jednak jak on dokładnie działa, jednak po zamknięciu zamka musi się zwierać jakiś obwód. Czy może ktoś miał podobne problemy i mógłby mi pomóc. Będę wdzięczny za wszelkie udzielone mi wskazówki. Z góry dziękuje.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #221143 Wysłany: 21 Lut 2009, 12:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Trójmiasto, Kwidzyn
Rejestracja: 21 Lut 2009,
Posty: 7
nie pomogę, ale potwierdzę że mam podobny problem(mam Punto I 1.2 16V '99)

W salonie do auta zamontowali alarm Fox'a i od początku byl problem z poborem prądu. Generalnie w gorące lato po 5 dniach nie jeżdżenia akumulator był zjechany prawie do zera.

Jedyne co mogę poradzić to odłączanie samych kabli jeśli auto ma dłużej nie być używane :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #228798 Wysłany: 15 Mar 2009, 17:56; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Dzis z ciekawosci zmierzylem pobor pradu i wyszlo tak:

na klemie -

Image

na klemie +

Image

To chyba troszke za dozo, choc jeszcze nie mialem problemu z odpaleniem kropka :? Wiec albo miernik walniety lub faktycznie tak jest :E

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #228833 Wysłany: 15 Mar 2009, 19:22; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13068
Pomógł: 54
Na wyłączonym silniku i zapłonie żre Ci 1,5A? :E teoretycznie po 30h aku powinien być zdechły :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #228837 Wysłany: 15 Mar 2009, 19:33; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
ipIV napisał(a):
Na wyłączonym silniku i zapłonie żre Ci 1,5A? :E teoretycznie po 30h aku powinien być zdechły :E


No wlasnie tez sie dziwie, a przez cala zime przy tych mrozach odpalal za pierwszym razem :E I nadal nie mam zadnych problemow z odpalaniem :scratch: A u ojca w Tico pokazywal prawie 1A.

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #228840 Wysłany: 15 Mar 2009, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13068
Pomógł: 54
A nie masz czasem alarmu? naciśnij wyłącznik krańcowy maski :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Ostatnio edytowany przez ipIV, 15 Mar 2009, 19:57, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #228847 Wysłany: 16 Mar 2009, 18:58; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Alarm mam, ale krancowki nie mam pod maska-no chyba ze poprzedni wlasciciel podlaczyl jakos inaczej :?:

[ Dodano: 15 Mar 2009 18:47 ]
Jutro postaram sie podlaczyc miernik i zamknac maske.

[ Dodano: 15 Mar 2009 18:53 ]
Faktycznie moze to byc krancowka, u ojca tez jest pod maska. Teraz skojarzylem :hahaha:

[ Dodano: 15 Mar 2009 18:54 ]
Tylko gdzie moze byc u mnie :>

[ Dodano: 16 Mar 2009 17:58 ]
To jednak nie byla krancowka(bo jej nie mam) ale juz wiem co bylo przyczyna. Gdy laczylem kleme miernikiem z akumukatorem to radio wlaczalo sie w tryb DEMO, i zzeralo prad. Teraz mam 0,10 a po wlaczeniu alarmu wacha sie miedzy 0,15 a 0,16. Teraz dobrze czy jeszcze za duzo :?:

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279010 Wysłany: 12 Sie 2009, 00:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2009,
Posty: 7
Witam serdecznie.Mam ten sam problem prawie jak majk bo mialem nowy 3 tygodniowy akumulator i robił jeden dwa obroty i nic więc pojechalem do mechanika i powiedział ze akumulator wyj....ny na maska wiec pojechałem i wymienilem na nowy bo myslałem że może uszkodzony sprzedali i mam go teraz 3 dni narazie pali z pierwszego kopa ale wziąlem miernik i włączyłem silnik i światła a on pokazuje 12,3V.czy to jest dobra wartośc czy za mała?powiem jeszcze że mam wylączony bezpiecznik z radia od światła bagażnika też bo to ten sam i nawet subwoofer bo posiadam.

_________________
Fiat Punto II 1.2 (60KM) ELX 00'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279037 Wysłany: 12 Sie 2009, 09:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 54
Zbyt slabe ladownie. Na wlaczonym silniku powinno byc ponad 14V. Takze sprawdz swoj alternator.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279052 Wysłany: 12 Sie 2009, 10:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 177
Chłopaki alarm....

Odłączcie sobie alarm i będzie po problemie.

Chyba ,że któryś z Was ma fabryczne radio Blaupunkta to sprawa bedzie wygladać inaczej.

Bywaja z nim problemy.

_________________
Fiat Punto II FL 1.4 16V 95KM
Czarna Perła :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279055 Wysłany: 12 Sie 2009, 10:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Alarm alarmem, ale napięcie ładowania ma być 13,8 - 14,4 V.
12,3 V świadczy o zupełnym braku ładowania.

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279105 Wysłany: 12 Sie 2009, 15:25; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2009,
Posty: 7
Co radzicie drodzy forumowicze żebym od czego zaczął sprawdzać bądź co najważniejsze przeczyścił?

_________________
Fiat Punto II 1.2 (60KM) ELX 00'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #279108 Wysłany: 12 Sie 2009, 15:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 54
Tak jak pisalem wyzej - alternator.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 472 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO