|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 16:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lakikwap |
#368807 Wysłany:
27 Maj 2010, 13:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
tomPB1920 napisał(a): kierownica trzasło a drazki od kierunkow i wycieraczek to juz nie wspomne
u nas nic nie trzęsie tylko stuka, delikatnie ale wkurzająco
|
|
Góra |
|
 |
|
|
_marcin00_ |
#368813 Wysłany:
27 Maj 2010, 13:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
lakikwap napisał(a): tomPB1920 napisał(a): kierownica trzasło a drazki od kierunkow i wycieraczek to juz nie wspomne u nas nic nie trzęsie tylko stuka, delikatnie ale wkurzająco
A u mnie jest dokładnie tak jak pisze tomPB1920 też na kocich łbach podskakują dźwigienki od kierunków i wycieraczek. Więc to może wskazywać na przekładnię? Muszę jakoś sprawdzić czy nie ma tam luzów bo już jakiś czas temu we fiacie mówili mi żeby wymienić przekładnię bo jedno ramię lekko skrzywione.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
tomPB1920 |
#368827 Wysłany:
27 Maj 2010, 16:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 07 Maj 2008, Posty: 227
|
Cytuj: A u mnie jest dokładnie tak jak pisze tomPB1920 też na kocich łbach podskakują dźwigienki od kierunków i wycieraczek. Więc to może wskazywać na przekładnię?
Dodam jeszcze ze z 1,5 roku temu na stacji diagnostycznej gosciu mo mowił zeby zajac sie ta przekładnia ale wtedy nie działo sie tak jak teraz opisałem i dałem sobie z tym spokój,dopiero teraz to postanowiłem zrobic i jak sie okazało przekładnia tak wiec sprawdz to sobie kolego,zrob i bedziesz zadowolony tak jak ja 
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#369046 Wysłany:
28 Maj 2010, 07:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
tomPB1920 |
#369208 Wysłany:
28 Maj 2010, 21:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 07 Maj 2008, Posty: 227
|
_marcin00_ napisał(a): No to jak się w końcu kiedyś zrobi ładna pogoda (na co nic nie wskazuje  ) podjadę na kanał i sprawdzę luzy na przekładni i jak będzie trzeba wymienię ją. Dzięki za radę. A wymieniałeś na oryginał czy zamiennik? Wiem że oryginał kupę kasy kosztuje a zamienniki koło 300zł na alledrogo można znaleźć.
Nie wymianiałem tylko regenerowałem,jest w Bytomiu warsztat ktory sie tym zajmuje i zrobili to dobrze 
|
|
Góra |
|
 |
greg840 |
#369493 Wysłany:
29 Maj 2010, 21:12; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 09 Wrz 2008, Posty: 11
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#369510 Wysłany:
29 Maj 2010, 22:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
greg840 hymm z tego co widze to chyba spoko, to samo, tylko że koła ta 1. Kupić wsadzić reszte z dobrego co teraz masz.. dobrze kombinujesz
tylko mam nadzieje że problemu nie będzie ze zgraniem czujnika z resztą.
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#370181 Wysłany:
01 Cze 2010, 11:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
tomPB1920 napisał(a): Nie wymianiałem tylko regenerowałem,jest w Bytomiu warsztat ktory sie tym zajmuje i zrobili to dobrze
No tak, ale do Bytomia mam trochę daleko żeby samochód odstawić. W ASO mi powiedzieli że przekładni się nie regeneruje tylko wymienia a warsztatu solidnego na tyle żeby powierzyć mu taka regenerację nie znam. Muszę w końcu zgłębić temat tej przekładni bądź kolumny i ustalić co to tak hałasuje.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#370184 Wysłany:
01 Cze 2010, 11:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
_marcin00_ no to kupuj na allegro tą maglownice. Jak jesteś pewny że to ona, bo w moim przypadku to to chyba jednak nie ona.
Te z allgero mają po 2 lata gwary.. a wymiana to też chyba nic bardzo niesamowitego, napewno mechanik jakiś by ogarną, tym bardziej że to zwykła magl. bez wspomy.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#370227 Wysłany:
01 Cze 2010, 15:16; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
mam minimalny luz na przekładni  jak kopnie sie w 1 koło zbiezność zmienia się o 00*02' a prawe koło ani drgnie  także u mnie to przekładnia  A same drążki są ok a końcówki wymieniłem (Lewa fabryczna powoli luźna sie robić zaczynała a prawa druga w tym aucie wytrzepana na amen była) [ Dodano: 01 Cze 2010 15:15 ]no i z 2cm luzu na postoju zrobił się delikatny 2mm luz na kierze - przekładnia. [ Dodano: 01 Cze 2010 15:16 ]w przyszłym roku przekładnie zmienie 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#370469 Wysłany:
02 Cze 2010, 11:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
lakikwap napisał(a): _marcin00_ no to kupuj na allegro tą maglownice. Jak jesteś pewny że to ona, bo w moim przypadku to to chyba jednak nie ona. Te z allgero mają po 2 lata gwary.. a wymiana to też chyba nic bardzo niesamowitego, napewno mechanik jakiś by ogarną, tym bardziej że to zwykła magl. bez wspomy.
Ale ja mam wspomaganie a na przeglądzie we Fiacie nie potrafił facet stwierdzić co stuka. Typowa odpowiedź że nie ma luzów w ukł. kierowniczym i zawieszeniu.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#370534 Wysłany:
02 Cze 2010, 17:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
_marcin00_ napisał(a): Ale ja mam wspomaganie ale nie w maglownicy! tylko elekt., dla mechanika to to samo jak byś niemiał wspomy. _marcin00_ napisał(a): na przeglądzie we Fiacie nie potrafił facet stwierdzić co stuka. Typowa odpowiedź że nie ma luzów w ukł. kierowniczym i zawieszeniu.
umnie znów wymieniał wszystko co popadło  wszystko do wymiany (co ciekawe sam kilka tyg. wcześniej wszystko wymieniłem na nowe  )
|
|
Góra |
|
 |
bjtm984 |
#371663 Wysłany:
06 Cze 2010, 20:55; Temat postu: kolumna |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 09 Kwi 2010, Posty: 7
|
Ja u siebie rozbierałem to kolumne pare razy. u mnie stuki dochodzą koło silniczka od wspomaganie, jezdziłem bez niego to mniej stukało, ale to silniczek tylko wenwtrz kolumny jest taki trzpien ze slimakiem , który jest na łozyskach i on był jakby wybity.Wałek chciałem na poczatku wymienić ale to raczej by nic nie dało.
|
|
Góra |
|
 |
misza_89 |
#375614 Wysłany:
21 Cze 2010, 12:51; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Krośniewice Rejestracja: 15 Wrz 2008, Posty: 52
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#375681 Wysłany:
21 Cze 2010, 18:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
chyba dalej nikt 
|
|
Góra |
|
 |
EGONZGIERZ |
#567251 Wysłany:
04 Kwi 2012, 16:55; Temat postu: Re: Stukanie pod kierownicą |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Lis 2011, Posty: 149 Pomógł: 1
|
Mnie trafił podobny problem stukanie jak by z kolumny pod kierownicą ale ciężko stwierdzić bo hałas się przenosi podczas jazdy najbardziej słuchać na małych nierównościach typu trylinka (i nieraz jak ruszam prawo lewo w miejscu) sprawdziłem całe zawieszenie luzów brak, przekładnia też obejrzana nie widać żadnego luzu ani na listwie ani na drążkach, rozebrałem też osłony kolumny ale na krzyżakach ani nigdzie też nie widać luzów wyciągnę jeszcze silnik od wspomagania i poruszam sterem bez niego, ale te stuki są bardzo wkurzające byłem w 4 warsztatch w tym 1 zajmujący się regeneracją przekładni i wszyscy ręce rozkładają
[ Dodano: 04 Kwi 2012 15:55 ]
_________________ Miłośnik samochodów włoskich.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|