|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 23:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
szlimak86 |
#461326 Wysłany:
10 Kwi 2011, 16:15; Temat postu: Podwojny tryb pracy pedalu gazu w evo 1.4 77hp? |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 10 Kwi 2011, Posty: 16
|
Witam,
Jestem tu nowy i to mój pierwszy post na forum kropka - pozdrowienia dla wszystkich.
Teraz do rzeczy:
Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Evo 1.4 77hp i zauważyłem ciekawą rzecz - pedał gazu ma jakby 2 tryby pracy. Mam na myśli, że pierwsze 1/2 wciśnięcia idzie lekko, a później jest jakby próg/moment od którego idzie z większym oporem. Czy to jest normalne?
W poprzednim samochodzie (nissan almera n15 1.4 z 1996r), oczywiście czegoś takiego nie było. Poza tym, nigdy o czymś takim nie słyszałem...
_________________ Było - Evo 1.4 77 '09 Jest - APE 1.4 165 '11
|
|
Góra |
|
|
|
|
kox |
#461403 Wysłany:
10 Kwi 2011, 19:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
nie powinno być czegoś takiego, pedał jest elektroniczny a nie na linke i opór powinien być jednakowy w każdym "stopniu" wciśnięcia
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
szlimak86 |
#461478 Wysłany:
10 Kwi 2011, 21:28; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 10 Kwi 2011, Posty: 16
|
...może to kwestia tego, że jest to nowy samochód i wszystko jest niby takie same, ale zupełnie inaczej się nim jeździ w stosunku do "starego".
Dziś pojechałem do sklepu z moją mamuśką i ona prowadziła. Przedstawiłem jej temat z tym pedałem i zapytałem, czy czuje różnice? Co ciekawe, powiedziała, że cały czas chodzi tak samo i wydziwiam, jak zwykle.
Jak będę miał okazję (pusta droga) to pomęczę pedała na wszystkie sposoby i zobaczę, czy to tylko moje wymysły.
Warto dodać, że te 77hp to niby mało, ale jak mamuś pocisnęła kropka, to ładnie szedł - z miejsca pasażera, czułem jak by tam ze dwa razy więcej powera było
_________________ Było - Evo 1.4 77 '09 Jest - APE 1.4 165 '11
|
|
Góra |
|
|
sebus1981 |
#461633 Wysłany:
11 Kwi 2011, 13:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
Hmm... tez tak czasem mam, ale u mnie to jest cos innego, masz w srodku moze wycieraczki gumowe? Bo czesto wycieraczki sie wsuwaja pod pedal, i wlasnie tak jak piszesz masz 2 stopnie, pierwszy do gumy, drugi wciskajac mocniej w gume warto zerknac
ps. szlimak86 PW Wysylam do Ciebie.
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
|
szlimak86 |
#461635 Wysłany:
11 Kwi 2011, 13:34; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 10 Kwi 2011, Posty: 16
|
Mam gumę pod nogami. Tylko, że wycieraczki są "nieruchome" i nie latają mi po podłodze. Jutro, jak będę jechał do roboty, to obczaję jak jest bez nich.
W poprzednim samochodzie, pedał od sprzęgła czasami mi się blokował - wskakiwał mi pod róg gumowego dywanika. Niezłą niespodziankę miałem na światłach, jak pierwszy raz mi się to przytrafiło
Dzięki za info na pw.
_________________ Było - Evo 1.4 77 '09 Jest - APE 1.4 165 '11
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|