|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 16:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
cubus91 |
#511127 Wysłany:
14 Paź 2011, 12:18; Temat postu: hamulec ręczny , i ukł. kierowniczy |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Czeladź Rejestracja: 13 Paź 2011, Posty: 47
|
witam  , moje pytanie dotyczy dwóch rzeczy : 1) jak podkręcić ręczny ? 2) występują przy skręcie w prawo jakieś dziwne tarcie tzn tak jak by guma się ocierała ale nie wiem czym to może być spowodowane ? występuje jak się skręca kierownicą w prawo , raz tak się dzieje a raz nie
z góry dzięki za odpowiedzi 
_________________ MÓJ KROPEK JEST OKEJ
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#511129 Wysłany:
14 Paź 2011, 12:22; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
cubus91 napisał(a): występują przy skręcie w prawo jakieś dziwne tarcie tzn tak jak by guma się ocierała ale nie wiem czym to może być spowodowane ? występuje jak się skręca kierownicą w prawo , raz tak się dzieje a raz nie Smile
Mam podobnie i prawdopodobnie jest to górne mocowanie (poduszka) amortyzatora.
Co do 1. problemu to albo podciągnąć linkę albo sprawdzić samoregulatory w bębnach.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#511130 Wysłany:
14 Paź 2011, 12:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
obcieranie - możliwe, że osłonki przy przełącznikach zespolonych nei leżą prawidłowo.
Co do ręcznego: Musisz sprawdzić linki czy są porządnie umocowane (mi się uchwyty pourywały i teraz gorzej łapie), wypadałoby sprawdzić stan szczęk i bębnów skoro niedawno go kupiłeś, pod konsolą środkową jest regulacja długości linek
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#511167 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:53; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
mariuz napisał(a): pod konsolą środkową jest regulacja długości linek
A dokładniej: wyciągamy wkład popielniczki, potem odkręcamy 1 wkręt i wyciągamy całą popielniczkę. Oczom ukażą się 2 linki z jedną, wspólną regulacją.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
cubus91 |
#511211 Wysłany:
14 Paź 2011, 17:53; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Czeladź Rejestracja: 13 Paź 2011, Posty: 47
|
stan bębnów idealny , dzięki za info
[ Dodano: 14 Paź 2011 17:53 ] a te linki na jakis kluczyk są czy jak ?
_________________ MÓJ KROPEK JEST OKEJ
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|