|
Obecny czas: 04 Maj 2025, 06:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kwaps |
#529278 Wysłany:
15 Gru 2011, 10:54; Temat postu: SIMOTA |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Siemianowice Rejestracja: 23 Mar 2007, Posty: 38
|
|
Góra |
|
 |
|
|
buladag |
#529296 Wysłany:
15 Gru 2011, 11:59; Temat postu: Re: SIMOTA |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Jeśli jest odpowiednio wyliczone w stosunku do fabrycznego dolotu, to będzie OK, choć osobiście nie dałbym 300zł za dwie rurki, parę złączek i filtr który jedyne co zmieni to nieznacznie dźwięk i wygląd pod maską.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#529304 Wysłany:
15 Gru 2011, 12:41; Temat postu: Re: SIMOTA |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
temat o stożkach dolotach istnieje 
|
|
Góra |
|
 |
kwaps |
#529315 Wysłany:
15 Gru 2011, 13:45; Temat postu: Re: SIMOTA |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Siemianowice Rejestracja: 23 Mar 2007, Posty: 38
|
lepiej pare rurek z kibla jak reszta robi 
_________________ CTHZ
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#529317 Wysłany:
15 Gru 2011, 14:02; Temat postu: Re: SIMOTA |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
majer |
#529366 Wysłany:
15 Gru 2011, 19:51; Temat postu: Re: SIMOTA |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
ja jak miałem w CC 1.2 8v a później 1.2 16v to w obydwóch silnikach miałem dolot zamówiony u pana Lecha Węglarskiego i dawały rade http://magsport.republika.pl/nowe.htmlteraz też się zastanawiam czy nie zadzwonić i nie podpytać czy do HGTy wystruga pozdro
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura  (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie  (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|