|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 17:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
fishbone20 |
#589575 Wysłany:
12 Cze 2012, 23:45; Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Strumień Rejestracja: 20 Mar 2012, Posty: 2595 Pomógł: 16
|
|
Góra |
|
 |
|
|
5ROCKY5 |
#589602 Wysłany:
13 Cze 2012, 04:58; Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
fishbone20 napisał(a): Drugi raz po wymianie sportowych amorków na gwint, auto jeździło po całej drodze jakby bez powietrza i zero kontroli nad samochodem... Znów do tych samych gości i gometria + ustawienie kątów 80zł z tym że za każdym ustawieniem musieli lewarować samochód bo na tym gwincie był tak nisko że gościu nie mógł od spodu nic zrobić Po ustawieniu wszystko ładnie na oponkach zimowych i na stalówkach. Tydzień później po zmianie na alumy i opony letnie kierownica leciutko skrzywiona, ale na szczęście praktycznie się na to nie zwraca uwagi to tak też miałem i jak u Kedlawa wymienialiśmy na gwint to też miał problem z utrzymaniem sie na drodze. U mnie tez na zimówkach robili i nie bylo problemu z zmiana na letnie, samochodu wogole nie podnosił wszystko cały czas na kołach, nie wiem jak Kedlaw bo on juz na alumach jechał
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#589609 Wysłany:
13 Cze 2012, 09:12; Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
domin45670 napisał(a): _marcin00_ napisał(a): Ja tam widzę prosty sposób na ustawienie zbieżności (pod warunkiem że wspomaganie jest fabrycznie skalibrowane). Podłączasz elm327, w fesie łączysz się ze wspomaganiem i ustawiasz kierownicę tak, żeby wartość 'Względny skręt kierownicy' równał się 0,0 ° i każesz sobie w tej pozycji ustawić zbieżność do jazy na wprost. Pic na wodę. W jednym warsztacie ustawili mi kierownicę prosto i ją zablokowali. Jak wyjechałem to się okazało, że mam dość mocno ją przekrzywioną  Niebawem znów mnie zbieżność będzie czekała (po wymianie amorków), ale póki co na luzie do tego podchodzę  Ustawianie katow a nie zbieznosc. Zbieznsc nie ma prawa sie zmienic. Teoretycznie w pII nie ma ustawien pochylenia ale luz na otworach mocujacych jest zawsze. Jak beda Ci to wyciagali zbieznoscia to efekt bedzie taki ze bedziesz jechal prosto ale kola beda np. tak \ / patrzac od przodu.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
fishbone20 |
#589863 Wysłany:
13 Cze 2012, 22:32; Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Strumień Rejestracja: 20 Mar 2012, Posty: 2595 Pomógł: 16
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#589914 Wysłany:
14 Cze 2012, 05:13; Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
fishbone20 napisał(a): Dolni otwór jest inny dokładnie tak samo mam dolny otwór jest w kształcie fasolki. Każda zmiana kąta pochylenia to automatyczna zmiana zbiezności
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|