|
Obecny czas: 29 Kwi 2025, 09:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
marmi |
#264772 Wysłany:
15 Cze 2009, 17:00; Temat postu: |
|
|
turbo w 1,3 pompuje pełną moca od 2000obr.... z tym że powyzej 3,7 tyś to i tak juz nie ciągnie...
a zawsze po jezdzie najlepiej nie gasić autka prze ok minute minimum to zapewni dłuższy żywot sprężarce...
|
|
Góra |
|
 |
|
|
rajtek |
#267581 Wysłany:
24 Cze 2009, 09:24; Temat postu: spalanie i turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
mam kropka od marca i zrobiłem od tego czasu 5000 km,i co zauważyłem:
-miałem braki mocy ,jakby zastanowienie się auta czy kręcić dalej przy 2000 i 3000 obr ,taka turbodziura,przeszło samo?moze to i paliwo,teraz tylko BP i nie wiem kiedy turbina sie włacza ,kręci od spodu do 4000 bo wiecej nie krece
-spalanie-jak trasa w wiekszosci i niepowoli to ok 4 litrów,jak miasto i krotkie trasy to ok 4,7 litra
-czekanie na schłodzenie turbiny,robie tak,że po mocnej jeżdzie czekam tyle ile trwa powolne wyłączenie radia,odpiecie pasów popatrzenie na kontrolki i wtedy gaszę,jak w miare delikatnie jezdziłem,to tyle ,że nie przekraczam 2000 obr przy podjezdzaniu pod garaz wtedy turbina jest zwalniana przez spaliny i nie kręci sie nadto-takie moje zdanie
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#267652 Wysłany:
24 Cze 2009, 13:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
Tylko po co krecic auto tak wysoko jak moment wlasciwie plasko idzie...
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
gundzik |
#267674 Wysłany:
24 Cze 2009, 15:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008, Posty: 265 Pomógł: 1
|
Te braki mocy u mnie też występują. Wydaje mi się, że z powodu dalekiej drogi jaką paliwo musi przebyć (filtr i takie tam).  Może ktoś się lepiej zna? Może to ta turbina tak się rozkręca?
_________________ Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html
Przebieg 329000
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#267746 Wysłany:
24 Cze 2009, 20:56; Temat postu: droga paliwa... |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
raczej długośc drogi paliwa nie ma tutaj nic na rzeczy,pompa daje takie cisnienie,aby w listwie (rail-szyna)było cały czas stałe,nawet takie auto jak lanos miało czujnik pochylenia pojazdu (od 2003 r) aby auto jadące pod stromą górę miało optymalne cisnienie paliwa itd-wpływ ma to podobno na normę Euro,u mnie było wilgotno i wietrznie i....auto zdrowe się zrobiło,ale mysle ze to paliwo-dałem taki specyfik na oczyszczanie wtryskiwaczy i chłonięcia wilgoci z paliwa firmy Xeramic a potem wyjezdziłem paliwo prawie do zera i teraz tankuje w BP i mam loooz (dziwne,bo zawsze myslałem,że shellowskie powinno byc ok,a shellowskie troche lepiej niz neste,ale turbodziura była duza,teraz nie ma)
|
|
Góra |
|
 |
ziutek997 |
#641654 Wysłany:
29 Sty 2013, 19:24; Temat postu: Re: Pytanie o Turbo (1.3 MultiJet) Proszę o pomoc!!! |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 27 Lut 2012, Posty: 502 Pomógł: 2
|
Odkąd kupiłem to auto, występuje u mnie taka dolegliwość, że zaraz po odpaleniu, gdy silnik jest zimny, auto przez pierwsze kilka metrów zupełnie nie mam mocy. Gdy zaparkuję pod górkę, to ma problem z przejechaniem pierwszych metrów. Problem ustępuje max po kilkunastu sekundach. Nie jest to zbyt uciążliwe, dlatego się tym nie przejmowałem do tej pory. Ale przez ostatnie, zimne dni, w pracy parkowałem właśnie pod niewielką górkę. Auto pokonywało ją ze sporym wysiłkiem. Zastanawia mnie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Niebawem wymienię filtry oraz olej, zobaczymy czy będzie coś lepiej.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|