|
Obecny czas: 29 Kwi 2025, 08:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Podlich |
#834979 Wysłany:
01 Mar 2018, 17:07; Temat postu: Za wysoka temperatura płynu chłodniczego na zimnym silniku |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Marcij
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Mar 2018, Posty: 1
|
Podjechałem pod szkole po córkę odebrałem ja wsiedliśmy do samochodu przejechałem może 50 metrów, silnik zgasł i wyskoczył komunikat za wysoka temperatura płynu chłodniczego. Próbować go powtórnie uruchomić zapalal gasłdapej z tym komunikatem. Spróbowałem na następny dzien przy temperaturze -10 tak jak poprzedniego dnia gasł i wykakiqal ten komunikat. Jakieś pomysly
[ Dodano: 01 Mar 2018, 16:07 ]
|
|
Góra |
|
 |
|
|
abel |
#834985 Wysłany:
01 Mar 2018, 20:48; Temat postu: Re: Za wysoka temperatura płynu chłodniczego na zimnym silni |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: ełk Rejestracja: 12 Cze 2007, Posty: 574 Pomógł: 18
|
przewod masowy miedzy silnikiem a buda auta do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci
|
|
Góra |
|
 |
crea |
#835289 Wysłany:
12 Mar 2018, 10:19; Temat postu: Re: Za wysoka temperatura płynu chłodniczego na zimnym silni |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Krystian
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 22 Mar 2017, Posty: 27
|
Czujnik cieczy chłodzącej!!
|
|
Góra |
|
 |
Złośnik |
#835295 Wysłany:
12 Mar 2018, 11:24; Temat postu: Re: Za wysoka temperatura płynu chłodniczego na zimnym silni |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 12 Mar 2016, Posty: 414 Pomógł: 3
|
Na 99% wygląda na brak masy. Piszę z własnego doświadczenia, tyle, że w moim przypadku auto paliło bez problemu ale komunikat i tak się wyświetlała wskazówka natychmiast wędrowała. Wymiana czujnika nic nie dawała. Tu są dwie masy. Jedna jest od kompa. Z minusowej klemy masz odprowadzone dwa czarne kable, jeden grubszy i to idzie na silnik i mniejszego przekroju i on idzie do wiązki kompa. Kiedyś chyba próbowałem odpalić kropka bez tej małej masy i nie dawało rady.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|