|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 05:39
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
prawilnyk |
#842880 Wysłany:
24 Paź 2018, 19:22; Temat postu: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ? |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 21 Paź 2018, Posty: 2
|
Cześć, Jako że to mój pierwszy post to się przywitam - dzień dobry wszystkim! Do rzeczy - buduje silnik do swojego GP. W planach mam 200-220hp. Stoję przed wyborem turbiny. Wpadła mi w oko td04hl-13t. Jest duży wybór w nich a są tanie jak barszcz. Ma to ktoś włożone do siebie i może podzielić się wrażeniami? Chodzi mi głównie czy długo trzeba czekać aż turbo wstanie i zacznie budować moc. A moze ktos poleci inne turbo do tych mocy? Gt1446 odpada - nie ten budżet raczej.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Noonebetter |
#842897 Wysłany:
24 Paź 2018, 23:13; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 11 Kwi 2018, Posty: 8
|
Jesli sie pakujesz w TD04 podejrzyj na strone Revlimit lub Etuners.gr Troche gratow bedzie ci potrzebne: wydajniejsze wtryski MAP sensor od wersji EsseEsse kolektor wydechowy moze byc seryjny, pod TD04 robi sie plytki adaptacyjne. Nowy DownPipe i wydech Program do ECU pod to turbo RON98 Zaleca sie wiekszy ICek Pelny boost bedzie kolo 3200-3500 RPM, ponizej tej wartosci... bedziesz mial 1.4 16v StarJet 200-240HP zaleznie od programu, cisnienia, walkow i innych drobiazgow. Jedyna niewiadoma vs GT1446 to realny stan uzywanej TD04. Powodzenia z projektem.
_________________ GP Emotion 1.4 T-JET 120 VL36 Turbo + Soft => 168PS
|
|
Góra |
|
 |
srbenda |
#842904 Wysłany:
25 Paź 2018, 09:18; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 770 Pomógł: 3
|
Na 200KM TD04 jest za duża. GT1446 jest idealna, ale jak ci nie pasuje cena to zobacz jeszcze GT1752S z SAAB 9-5. UWAGA - wymaga sporo przeróbek do wpasowania. Noonebetter napisał(a): Pelny boost bedzie kolo 3200-3500 RPM Nie będzie.
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#842905 Wysłany:
25 Paź 2018, 09:33; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Można kupić zajechaną td04 , mam rdzenie w rozsądnych pieniądzach i wtedy poniżej tysiaka mamy turbo , tylko jak pamiętam z przejażdżki z LukasAbarthem (ma td04) to tam chyba dopiero od 4000 zaczynała się zabawa. gt1446 wg pomiarów z hamowni idzie pełnym boostem przy 2600-2800obr , mimo iż mocny gniot to raczej ~3500+ Nie wiem czy ~1500zł za nowe turbo gt1446 to dużo , wg mnie nie , choć aktualnie brak kontaktu z wooykiem84 więc pewnie liczymy te ~2800 Jaka zaleta gt1446 ? Taka iż praktycznie montuje się bez większych kombinacji , trzeba podgiąć przewód olejowy , kupić chwyt powietrza z SS (ten od przodu już się nie zmieści) , zrobić rurkę filtr-turbo , ew. kupić z SS Wtryski z corsy opc stykają na 225-235km , seryjne ~210km z afrem ~10,8 na górze Jako iż kolektory lubią pękać , więc też trzeba się z tym liczyć iż może być do zmiany Montaż td04 jest niby spoko ,ale trzeba to zrobić z głową , to jest spore turbo i nie wiem czy maska się zamknie jak sam to źle ogarniesz 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
prawilnyk |
#842906 Wysłany:
25 Paź 2018, 09:55; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ? |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 21 Paź 2018, Posty: 2
|
Macie może jakieś źródła tych gt1446? Na Allegro tylko z HDi mi wyskakują
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#842914 Wysłany:
25 Paź 2018, 12:40; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
Noonebetter |
#842916 Wysłany:
25 Paź 2018, 16:38; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 11 Kwi 2018, Posty: 8
|
srbenda napisał(a): Na 200KM TD04 jest za duża. GT1446 jest idealna, ale jak ci nie pasuje cena to zobacz jeszcze GT1752S z SAAB 9-5. UWAGA - wymaga sporo przeróbek do wpasowania. Noonebetter napisał(a): Pelny boost bedzie kolo 3200-3500 RPM Nie będzie. No nie do konca sie z kolega zgodze. Załącznik:
500TD04.jpg [ 64.68 KiB | Obejrzany 5367 razy ]
Jest jeszcze GT2056, ale to turbo jest chlodzone tylko olejem jesli pamiec nie zawodzi. UPDATE : TRS Racing z Czestochowy duzo T-Jetow robil, TD04 tez. Pare fotek jak wyglada taka operacja: http://trs-racing.pl/abarth-grande-evo- ... -td04-13t/
_________________ GP Emotion 1.4 T-JET 120 VL36 Turbo + Soft => 168PS
|
|
Góra |
|
 |
srbenda |
#842918 Wysłany:
25 Paź 2018, 16:55; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 770 Pomógł: 3
|
Bez sensu charakterystyka z wykresu - dupnięcie a potem spadek momentu.
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#842928 Wysłany:
25 Paź 2018, 18:41; Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Jeśli ktoś jara się zagranicznymi "fake" wykresami z paź hamowni to brawo dla niego O 1,4t z 360Nm na gt1446 , a niekiedy nawet na ihi to nawet nie wspomnę Jechałem AGP na td04 i tam sporo później pojawia się gniot niż u mnie na gt1446 , druga sprawa to co na wykresie nie równa się z odczuwalnym gniotem w danym zakresie obrotów o czym też już pisałem. Zarówno gt14 jak i td04 nie da się porównać do ihi , które to jedzie jak tdi-czek od 2tyś. Wciskam gaz przy 2400obr , pasek doładowania pełny , a wóz nie jedzie , ot zagwozdka  podpowiedź w obrotach max Nm w podpisie
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|