|
Obecny czas: 24 Kwi 2025, 05:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Mdx |
#857738 Wysłany:
18 Gru 2021, 15:26; Temat postu: Woda w filtrze paliwa/czujnik wody |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
|
Od niedawna jestem wlascicielem kropka (1.3 multijet 90KM), po zakupie wymienilem olej i filtr oleju, paliwa, powietrza. Dwa tygodnie od wymiany wyswietlila i swieci nadal kontrolka o wodzie w filtrze paliwa (pomaranczowy kanister). Troche poczytalem o temacie i na pierwszy rzut sprawdzilem czy czujnik jest podpiety, ale jest. Drugim krokiem ktory mam zamiar zrobic to czyszczenie czujki i spuszczenie wody z filtra. Niestety jestem kompletnie zielony w temacie motoryzacji, wiec potrzebowalbym porad. Z tego co wiem to musze odpiac wtyczke od czujnika (wystarczy wypiac czy ma jakies zaczepy?), poluuzowac zaworek u dolu az zejdzie woda i potem ropa. Czy cos jeszcze musze wiedziec? Czym w ogle przeczyscic czujnik?
I tak jeszcze bardziej ogolnie - nie jest dziwna obecnosc wody niedlugo po wymianie? Mozliwe tez, ze padl czujnik, a jesli to czy poradze sobie z jego wymiana? Pewnie wtedy nie obejdzie sie bez odkrecenia filtra?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lach.andrzejp |
#857997 Wysłany:
27 Sty 2022, 23:42; Temat postu: Re: Woda w filtrze paliwa/czujnik wody |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Andrzej
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 09 Mar 2019, Posty: 114
|
Płaski śrubokręt i od góry robi się chyba dwa obroty w lewo. Trochę zleci i zakrecasz. Śruba plastikowa więc dobrze dobrany śrubokręt to podstawa. Im mniej paliwa w zbiorniku tym więcej wilgoci się skrapla. Ci co tankują do pełna mogą tego zjawiska nie doświadczać.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|