|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 10:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Brajt |
#243114 Wysłany:
19 Kwi 2009, 21:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 30 Gru 2008, Posty: 194
|
jak narazie wymiana żarówki była dla mnie największym designerskim problemem z paliwem nie mam problemów dobrze sie leje
_________________ Punto II 5d, 1,2 v16 80 KM
|
|
Góra |
|
|
|
|
tomee |
#244242 Wysłany:
21 Kwi 2009, 23:25; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 29 Mar 2009, Posty: 45
|
krzysiek82 napisał(a): Tungsramy to bardzo dobre firmowe żarówki, ja także takie wstawię jak tylko będę miał czas aby do sklepu podskoczyć. No nie wiem. Po wymianie Tungsramow (ktore kupowalem na stacji awaryjnie) na BlueVision roznica jest taka, jakbym z pozycyjnych przelaczyl na mijania... [ Dodano: 21 Kwi 2009 22:25 ]mariuz napisał(a): Kufell napisał(a): -nie sprawdza sam poziomu płynów
Hamulcowy sprawdza A poziomu oleju albo nie sprawdza, albo mu wystarcza szklanka do pracy (tyle miał i nie zgłaszał błędu ciśnienia oleju ) Pierwsze co zrobiłem po kupnie to wymiana, a w sumie nalanie oleju Co prawda robił mechanik, bo klcza takiego nie mam, ale wszystko na moich oczach i naprawdę złapałem się za głowę jak to zobaczyłem
Dokladnie, zreszta ASO jest na to wyczulone. Ja po ostatniej wymianie mialem jakies pol litra brunatnej wody, ktora kiedys pewnie byla olejem.
PS. Poza tym, 16V biora olej od nowosci i juz. Trzeba sie pogodzic.
_________________ Mk2 HLX 2000 r.
|
|
Góra |
|
|
loseer |
#245954 Wysłany:
26 Kwi 2009, 07:46; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Oleśnica Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 4
|
Mam podobnie ale nie zawsze i nie wszedzie
|
|
Góra |
|
|
pieta |
#259177 Wysłany:
28 Maj 2009, 14:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
upierdliwosci:
1) korek wlewu spryskiwaczy, tankowanie, lewa zarowka z przodu, idzie sie przyzwyczaic
2) kontrolka awarii swiatel, mam wszystkie a i tak sie swieci, w ASO mowili ze komputer sie moze psuc ale odpuscilem sobie sprawdzenie (chcieli 150 zl za podlaczenie do kompa)
3) skrzypienie i trzaski z tylu (najprawdopodobniej plastiki na tylnej klapie, do wygluszenia), poza tym tylna polka troche telepie
4) slaba dynamika od 80 km/h
innych wad nie pamietam
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy topic18886.html
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#259214 Wysłany:
28 Maj 2009, 15:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Z tą słabą dynamiką to bym polemizował.. na 3 biegu jest dobra, a na trójce można tak do 120+ . Gorzej jeśli idzie o samą elastyczność (4-5 bieg trasa), bo to raczej o to Ci chodziło .
U mnie skrzypienia wyeliminowałem do poziomu jakbym był w mercedesie, zrobię opis co i jak porobiłem.
Mnie denerwują same w sobie plastiki, podatne na zarysowania bo twarde, zero "gumy". A tak w tej chwili to mam super auto, ale dużo serca w je włożyłem
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
pieta |
#260449 Wysłany:
01 Cze 2009, 10:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
adas,
tak masz racje, chodzilo mi o dynamike z 4 na 5 w trasie (zeby wziac tira musze na 4 zmienic). Na 3 to max 100 jechalem bo mam taki styl jazdy ze nie lubie za mocno krecic (jak nie musze . Jakos tak sie nauczylem podczas nauki jazdy kiedys i tak zostalo.
Zeby bylo smieszniej to zauwazylem ze na tanszej beznynie czyli ES95 wolniej sie zbiera i jest glosniejszy niz na v-power czy suprema 95 ale za to wkreca sie na wyzsze obroty i jedzie koniec koncow szybciej jak sie dluzej pocisnie na v biegu. Tyle ze wszystko w srodku klekocze wiec srednio sie jedzie na max predkosci (ale trzeba uklad paliwowy przeczyscic na max obrotach)
P.S jechalem prymasa tysiaclecia, atakowal mnie wyscigowy matiz, przy 120 odpuscilem, niech chlopak ma 2 minuty chwaly, trzeba przyznac ze ludzie maja fantazje na matizie sie tak rozpedzac
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy topic18886.html
|
|
Góra |
|
|
lionen |
#262131 Wysłany:
06 Cze 2009, 12:00; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Maj 2009, Posty: 53
|
pieta napisał(a): upierdliwosci:
2) kontrolka awarii swiatel, mam wszystkie a i tak sie swieci, w ASO mowili ze komputer sie moze psuc ale odpuscilem sobie sprawdzenie (chcieli 150 zl za podlaczenie do kompa)
jezeli chodzi o kontrolke to moze zalozone masz 5 watowe zarowki(pozycyjne). czesto sprzedawane sa wlasnie do punto 5 zamiast 10:) Kiedys kupilem 5 wszystko dzialaly a kontrolka sie palila.
|
|
Góra |
|
|
Payk |
#262534 Wysłany:
07 Cze 2009, 21:23; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 18 Kwi 2008, Posty: 41
|
NoName sprzęgłem trzeba umieć operować. Ja już mam 143 tyś a sprzęgło dalej śmiga. Gdzieś jeden forumowisz pisał, że 207 tyś wytrzymało mu.
_________________ PUNTO GO 1.2 8V \ Sorento 2.5 CRDI \ Civic 1.6 VTEC
Ostatnio edytowany przez Payk, 08 Cze 2009, 11:17, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
pieta |
#262650 Wysłany:
08 Cze 2009, 10:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
zarowkie juz przerabialem, poczatkowo byla rzeczywiscie nie ta co trzeba ale i tak swieci sie dalej, komputer tez restartowalem (przy zmianie akumulatora , mechanik mowil ze kable sa troche przegnile na koncowkach przy przednim reflektorze ale nie polecal wymiany calej wiazki ewentualnie uciecie z jakiegos rozbitka koncowek i ich podmiane.
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy topic18886.html
|
|
Góra |
|
|
SlaV |
#282058 Wysłany:
25 Sie 2009, 13:57; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 25 Sie 2009, Posty: 4
|
Payk napisał(a): NoName sprzęgłem trzeba umieć operować. Ja już mam 143 tyś a sprzęgło dalej śmiga. Gdzieś jeden forumowisz pisał, że 207 tyś wytrzymało mu.
Odświeżę.
U mnie odpukać 190tyś km na sprzęgle (chociaż skrzypi czasami niemiłosiernie). Do tego problemy:
- wylatująca gałka zmiany biegów
- wymiana lewej żarówki
- skrzypiące tylne drzwi przy otwieraniu (pomimo smarowania)
- kiedyś palące się często żarówki (wymiana starego aku pomogła i od roku spaliła się tylko jedna ;P)
- pocący się silnik (uszczelki pod klawiaturą i głowicą)
- nieprzyzwyczajonym ciężko na początku wyczuć hamulec
Ostatnio większe problemy:
- znaczne ubytki płynu chłodniczego ;/
- prawdopodobnie moduł zapłonowy do wymiany... ;(
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#282073 Wysłany:
25 Sie 2009, 14:37; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
Rdza pod powłoką ochronną - pod gumowym natryskiem i pod lakierem - w nadkolach.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
koller |
#308087 Wysłany:
14 Lis 2009, 12:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
ja mam przebieg 147tys i po za wymiana koncowek drazka kierowniczego to jeszcze baaardzo denerwuja mnie skrzypiace plastiki przy tylnej kanapie jest to nie milosierne gdy wiade na nierownsc na drodze a to w polsce normalne nie wiem jak to wyeleminowac myslalem nad sylikonem ale czy to pomoze??
problemow jakis tam wiekszych nie ma wlewac rope bo jest to diselek to tez musialem sie nauczyc zarowki tez sie czesto palily ale kupilem zenonki czasami mam z elektryka do czynienia jade na swiatlach mijania i chce wlaczyc drogowe to mijania lubia czasami zgasnac i swieca mi tylko dlugie
przy zwyklych zarowkach to mialem i przy zenonkach tez to jest.
Nie ma naprawde o co przyczepic sie do tego auta wyciekow nie ma choc to juz prawie 10letnie autko rano w przymrozki 2 razy swiece podgrzewam i odpala bez zadnego dluzszego krecenia
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#308115 Wysłany:
14 Lis 2009, 14:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
waldasnn |
#308124 Wysłany:
14 Lis 2009, 14:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: I-sza stolica Rejestracja: 24 Lip 2009, Posty: 207
|
buladag napisał(a): u mnie strasznie skrzypi tylne zawieszenie jak jest chlodno. i jest tak od nowosci.
a przerabiałeś temat linek od ręcznego, podobno one hałasują na belce tylnej czy coś w tym stylu
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#308127 Wysłany:
14 Lis 2009, 14:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
hmm jeszcze na gwar, byłem z tym ze 3 razy, tam fachmani twierdzili że to gumowe osłony amorka o siebie ocieraja i skrzypia, po przesmarowaniu rzeczywiscie była cisza przez jakis czas ale zawsze to wracało.
A linki którędy idą? przyglądne się temu może dzis.
[ Dodano: 14 Lis 2009 14:56 ] swoją droga mam tez tak ze tłumik przy ostrym ruszeniu i silnym buksowaniu kół lubi w cos udazac i to dość mocno, ktoś to przerabiał? co może być tego przyczyną? stare gumy na których isi tłumik? w sumie nie wygladają na naciagnięte itp.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#308130 Wysłany:
14 Lis 2009, 14:59; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
U mnie nie hałasują. Blaszka, w której powinny siedzieć jeszcze jest cała. Poza tym te linki u mnie dosyć sztywno siedzą i chyba by nie miały jak 'latać'
buladag napisał(a): swoją droga mam tez tak ze tłumik przy ostrym ruszeniu i silnym buksowaniu kół lubi w cos udazac i to dość mocno, ktoś to przerabiał? co może być tego przyczyną? stare gumy na których isi tłumik? w sumie nie wygladają na naciagnięte itp.
Jak wjadę dosyć szybko pod kątem (tak, że każde koło po kolei przejeżdża) na próg zwalniający, wówczas chyba wydech mi się buja - co ciekawe, wszystkie wieszaki i gumy są ok
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#308132 Wysłany:
14 Lis 2009, 15:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
jesli to te linki które idą koło koła to u mnie tez siedza ładnie w mocowaniu.
U mnie to "walenie" przy ostrym ruszaniu pojawiło się pare lat temu po wymienie tłumika. Nie jest to oryginał i tak się zastanawiam czy nie jest on cięzszy czy cos, bo w sumie wymiarami wygladają mw. tak samo.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
waldasnn |
#308198 Wysłany:
14 Lis 2009, 18:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: I-sza stolica Rejestracja: 24 Lip 2009, Posty: 207
|
|
Góra |
|
|
oko21 |
#308201 Wysłany:
14 Lis 2009, 19:13; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
Cytuj: woją droga mam tez tak ze tłumik przy ostrym ruszeniu i silnym buksowaniu kół lubi w cos udazac i to dość mocno, ktoś to przerabiał? co może być tego przyczyną? stare gumy na których isi tłumik? w sumie nie wygladają na naciagnięte itp.
Mam w tej chwili podobny problem. Od jakiegoś czasu, podczas przejeżdżania przez jakieś nierówności coś mi się telepało z tyłu, z lewej strony. Już myślałem, że może amorek do wymiany, ale jak byłem na przeglądzie zimowym okazało się, że oba są ok. Według fachmana z Fiata telepie się blacha atermiczna, która jest nad tłumikiem. buladag napisał(a): U mnie to "walenie" przy ostrym ruszaniu pojawiło się pare lat temu po wymienie tłumika.
Hmm. u mnie to telepanie też pojawiło się po wymianie tłumika. Jakieś dwa tygodnie później. Ale dopiero dzisiaj podczas ostrego startu. Może więc to nie ta blacha.
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#308202 Wysłany:
14 Lis 2009, 19:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
u mnie wali tak jakby w tą belke, ale pewnien nie jestem. w sumie zdecydowałem się na zamiennik bo wykonany jest solidniej przynajmniej tak się wydaje, jak narazie wyglada zdecydowanie lepiej niż oryginał w tym samym wieku i jest duzo tańszy.
tak btw jakiej firmy tłumiki były fabrycznie w PII 1.2 8v 2001r?
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#308227 Wysłany:
14 Lis 2009, 19:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
Buladag podjedź do firmy co spwają, wymianiają tłumiki itp i poproś o dobranie tych amortyzatorów. Koszt części 15-20zł, montaż nie mam pojęcia, bo robiliśmy na kanale
Dodatkowo skróciłem jeszcze bardziej jedno z mocowań, bo się chyba obijało.
Obijanie się ustąpiło niemal całkowicie, jeszcze muszę wymienić poduszki silnika i powinno być ok
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#308236 Wysłany:
14 Lis 2009, 20:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#308263 Wysłany:
14 Lis 2009, 21:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
czy ten fabryczny był taki trwały to nie powiem. mariuz o którym mocowaniu mówisz? Ja tez mam mozliwosc wymiany na kanale i tak tez robiłem z tym tłumikiem.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#308314 Wysłany:
14 Lis 2009, 22:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
Nie pamiętam dokłądnie, bo robiłem na wiosnę. Wejdź do kanału i poszarp wydechem, to zobaczysz, co ewentualnie może się obijać.
Ja miałem urwaną pierwszą obejmę (tuż za sondą) - dorobiona z bednarki. ostatnio po pijaku znowu ją przestawiłem o studzienkę kanalizacyjną wystającą ~30cm nad ziemię (jeździliśmy po działkach, nie po ulicach).
Ta obejma mocno wygięta+wydech na kolanku zgięty w pół
Znowu będzie spawanie przy katalizatorze. W ogóle w szoku byłem, bo wcześniej miałem całkiem urwany wydech. Kolega dobrze pospawał (zwykła spawarka elektryczna, bez zdejmowania wydechu z auta ).
A przycięty był ten pręt, na który mocuje się te gumowe amortyzatory środkowego wydechu. Prawdopodobnie przedni, ale głowy nie dam.
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#308317 Wysłany:
14 Lis 2009, 22:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
mariuz napisał(a): Nie pamiętam dokłądnie, bo robiłem na wiosnę. Wejdź do kanału i poszarp wydechem, to zobaczysz, co ewentualnie może się obijać. Ja miałem urwaną pierwszą obejmę (tuż za sondą) - dorobiona z bednarki. ostatnio po pijaku znowu ją przestawiłem o studzienkę kanalizacyjną wystającą ~30cm nad ziemię (jeździliśmy po działkach, nie po ulicach). Ta obejma mocno wygięta+wydech na kolanku zgięty w pół Znowu będzie spawanie przy katalizatorze. W ogóle w szoku byłem, bo wcześniej miałem całkiem urwany wydech. Kolega dobrze pospawał (zwykła spawarka elektryczna, bez zdejmowania wydechu z auta ). A przycięty był ten pręt, na który mocuje się te gumowe amortyzatory środkowego wydechu. Prawdopodobnie przedni, ale głowy nie dam.
pewnie na trzezwo bys studzienke omina...
no comment
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|