|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 00:18
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lakikwap |
#310981 Wysłany:
23 Lis 2009, 23:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
|
|
qbeu |
#567937 Wysłany:
06 Kwi 2012, 11:34; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: DG Rejestracja: 02 Paź 2011, Posty: 12
|
|
Góra |
|
|
Adrian-87 |
#568237 Wysłany:
07 Kwi 2012, 08:43; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 30 Wrz 2011, Posty: 279
|
|
Góra |
|
|
qbeu |
#570006 Wysłany:
11 Kwi 2012, 13:59; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: DG Rejestracja: 02 Paź 2011, Posty: 12
|
Widzę, że nie zbierają one pozytywnych opinii, więc jakie sprężyny maksymalnie 40/40 polecacie do obniżenia mojego kropka?
_________________ Punto II HGT 130KM
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#570013 Wysłany:
11 Kwi 2012, 15:05; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
|
Góra |
|
|
qbeu |
#570020 Wysłany:
11 Kwi 2012, 15:28; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: DG Rejestracja: 02 Paź 2011, Posty: 12
|
Prawdę mówiąc nie zauważam u siebie motorówy Dużo osób poleca eibachy, problem tkwi w tym, że 1k za sprężyny jak dla mnie to trochę dużo, więc kuszą mnie mtsy. Rzeczywiście mają taką krótką żywotność? Dają na nie 2 lata gwarancji, a z tego co słyszałem to np w golfach dają radę.
_________________ Punto II HGT 130KM
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#570629 Wysłany:
12 Kwi 2012, 23:47; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
A gdzie ktoś napisał, że mają krótką żywotność, bo ja się z taką opinią nie spotkałem Będą ok w/g mnie
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
tazwaly |
#572093 Wysłany:
17 Kwi 2012, 09:24; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Easy
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: SM/RP Rejestracja: 11 Lut 2010, Posty: 363 Pomógł: 1
|
w seju testowałem gwinty mts, ta i fk... nagorsze ta, troszkę lepsze mts... długa przerwa i fk.
Fakt, że podstawowe wersje mts i ta porównuje to konigsport z fk, ale w wykonaniu jest. Sprawdź sprężyny FK, w sumie teraz FK sprzedaje je jako Eibach(na stronie FK przynajmniej widnieją same Eibach w zakładce sprężyn FK).
_________________
Moje JakToDymi
|
|
Góra |
|
|
majer |
#572909 Wysłany:
19 Kwi 2012, 12:03; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
qbeu napisał(a): Widzę, że nie zbierają one pozytywnych opinii, więc jakie sprężyny maksymalnie 40/40 polecacie do obniżenia mojego kropka? U mnie w HGT jest -50/50 firmy Spax dedykowane do 1.2. a usiadło tak: Uploaded with ImageShack.us
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
|
bihon |
#708171 Wysłany:
29 Gru 2013, 23:40; Temat postu: Re: Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Maciek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Tuchów Rejestracja: 01 Sie 2011, Posty: 363 Pomógł: 3
|
Wiem, wiem odkop, ale po co zakładać nowy temat jak w tym mogę zapytać o to o co mi chodzi Możecie podrzucić jakieś foty p2 na springach 60/40? Bo szukałem, ale jakoś opornie mi to idzie i nic praktycznie nie znalazłem
_________________ topic45189.html
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|