|
Obecny czas: 01 Maj 2025, 05:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sylwekkrk |
#456396 Wysłany:
26 Mar 2011, 16:19; Temat postu: Zgrzyty przy wrzucaniu wstecznego kropka 1.3 90 km |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Krakow Rejestracja: 26 Mar 2011, Posty: 3
|
Witam jestem nowicjuszem na forum,choc moja kropka przejechalem 144tys km,do tej pory nic sie nie dzialo... jak wrzucam wsteczny zgrzyta,jest tak gdy silnik jest rozgrzany a gdy jest zimny biegi wchodza wspaniale,drugi problem ja mu gaz a on hmmm po 5 sekundach namyslu przyspiesza...ogolnie autko jest wspaniale jak mowilem przez 3 lata przejechalem pr\awnie 150 tys km i jeestem zachwycony z autka hhi dzieki za porady bo jak narazie mechanik powiedzial ze trza skrzynie wyjmowac naprawiac drugi gadal o wodzikach plastikowych a trzeci o silowniku sprzegla heh wiec jestem zielony dzieki za pomoc pozdrawiamb sylwek
_________________ sylwekkrk
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kazaa |
#456416 Wysłany:
26 Mar 2011, 17:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
I problem
Napiszą Ci zaraz o zmianie oleju , ja bym nie narażał się na koszt bo to nic nie da. Znajdź dobrego mechanika , który dokładnie to sprawdzi , a nie pseudo co wróżą. Może być to spowodowane sprzęgłem , ale raczej miałbyś też problem z innymi biegami ( ciężko byłoby wbić ). Problem wybieraka raczej też odpada , imho olałbym temat. Prawdopodobnie coś z synchronizatorem , dla jednego biegu nie opłaca się zwalać całej skrzyni i naprawiać.
II problem
Co tu dużo mówić , to nie forum wróżek. Bez logowania ciężko będzie zgadywać. Może od egr , może od przepływki , bez sprawdzenia się nie dowiesz. Zacząłbym na pewno od czyszczenia egr i zaślepienia dla testu.