You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 09:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #531508 Wysłany: 22 Gru 2011, 20:39; 
 Temat postu: problem z głośnikami lub okablowaniem
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 28 Lis 2011,
Posty: 6
Witam, nie dalej jak miesiąc temu zakupiłem 2 letnie gp 5d bez radia, jako iż dostałem od kobiety w"mikołajki" :) radio podłączyłem sobie je kostka iso, i okazało się iż gra tylko prawa strona. Radio sprawdzone działają wszystkie kanały na krótko. Jestem laikiem w elektryce ale posługiwać się multimetrem potrafię,lewa strona nie daje życia po sprawdzeniu kostki. Dziś rozebrałem lewe drzwi i okazało się iż głośnik dolny ma wciśniętą membranę, pomyślałem że to wina głośnika . Podpiąłem go na krótko za i przed kostką i gra oczywiście charczy. Ten głośnik 16 cm podpięty jest razem z małym głośniczkiem chyba tweeter się zwie jak się nie mylę. Nie mogłem sprawdzić przewodu multimetrem dziś bo szlag trafił baterie:), jutro to poczynię. Mam pytanie czy osoba montująca autoalarm mogła uszkodzić przewód głośnikowy,ewentualnie co mogło być przyczyną jego uszkodzenia, drugie pytanie czy i w jaki sposób jeśli okaże się że to wina przewodu przeprowadzić przewód głośnikowy z drzwi do radia, czy trzeba rozbierać deskę rozdzielczą, i ostatnie pytanie czy dobry wybór na głośniki przednie hertz dcx 165 i będą porównywalne z głośnikami fabrycznymi odseparowanymi, głośniki będą grały pod radiem bez wzmacniacza czy też może ktoś coś może polecić iinego. Rodzaj muzyki słuchanej to ciężki rock , rock prog , metal jeśli ma to znaczenie, budżet mam większy niż te hertzy tak na marginesie więc jestem otwarty na propozycję.
Pozdrawiam