|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 23:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
FUFU |
#784320 Wysłany:
12 Wrz 2015, 13:31; Temat postu: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia Rejestracja: 14 Mar 2011, Posty: 319 Pomógł: 5
|
Witam Kumpel chce swapnąć 1.2 16v a ma teraz 1.2 75 i moje pytanie brzmi czy uda się 16v uruchomić na elektryce z 8v. Wtryski są chyba nisko omowe ale to nie problem dopasuje sobie coś. Tak to wszystko chyba jest to samo. Jak się z czymś mylę macie jakieś sugestię proszę pisać. Z góry Dzięki Pozdrawiam
_________________ Punto mk1 1.2 75KM SX 97 r.
http://fiatpunto.com.pl/topic28539.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
piotr95 |
#784548 Wysłany:
16 Wrz 2015, 11:11; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Piotr
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Strzelin Rejestracja: 17 Mar 2015, Posty: 20
|
Dwa lata temu robiłem swap z 8v mono na 16v, oczywiście zmieniałem wszystko. Oprócz tego, co napisałem na PW, to w 16v jest inna przepustnica z osprzętem (wtyczki nie będą pasować), jeżeli w ogóle odpali, to 16v posiada inne fazy rozrządu i kąty wtrysku więc jechać to nie będzie, bo po prostu komp. się zgubi. Jedyne co to wtryski będą pasować, ale oczywiście na kolektorze ssącym z 16v (inne otwory w głowicy). Wydaje mi się, że pompa paliwa w 16V daje inne ciśnienie na wtryski, ale nie jestem pewien. Jak znajdę papiery, w których to mam to dopiszę. Jako że wiem o czym mowa, szczerze życzę powodzenia i sukcesów.
_________________ Prędkość nie zabija, zabija nagła jej utrata.
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#784551 Wysłany:
16 Wrz 2015, 12:14; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
FUFU |
#784634 Wysłany:
17 Wrz 2015, 20:20; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia Rejestracja: 14 Mar 2011, Posty: 319 Pomógł: 5
|
piotr95 napisał(a): Dwa lata temu robiłem swap z 8v mono na 16v, oczywiście zmieniałem wszystko. Oprócz tego, co napisałem na PW, to w 16v jest inna przepustnica z osprzętem (wtyczki nie będą pasować), jeżeli w ogóle odpali, to 16v posiada inne fazy rozrządu i kąty wtrysku więc jechać to nie będzie, bo po prostu komp. się zgubi. Jedyne co to wtryski będą pasować, ale oczywiście na kolektorze ssącym z 16v (inne otwory w głowicy). Wydaje mi się, że pompa paliwa w 16V daje inne ciśnienie na wtryski, ale nie jestem pewien. Jak znajdę papiery, w których to mam to dopiszę. Jako że wiem o czym mowa, szczerze życzę powodzenia i sukcesów. Wszystkim steruje czujnik położenia wału dlaczego miał by się komp zgubić ?? Na forum sc przerabiają wiązkę z spi do 16v i nie ma z tym problemów niekiedy występuje jakieś "tyrkotanie" i poprawiają to mapą i jest ok Thomas napisał(a): FUFU, dlaczego chcce takiej zmiany ? przecież mocy dużo wyższej nie ma poniżej 10KM ... U niego siadła głowica po przegrzaniu i załatwił za grosze 16v jak dobrze pójdzie to w kosztach naprawy zrobimy swapa ale się zobaczy
_________________ Punto mk1 1.2 75KM SX 97 r.
http://fiatpunto.com.pl/topic28539.html
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#784721 Wysłany:
18 Wrz 2015, 22:41; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
FUFU, dobra, ale wydajność wtrysku jak i jego kąt jest inny w silniku pracującym na dwóch wałkach. Zawsze wydawało mi sie że przekładają też ECU od silnika który SWAPują, a mimo to im tyrkoli....pomijając już różnice charki 8v i 16v, przerabianie wiązki SPI na full grupe 4 wtrysków, gdzie SPI pryska wache o spory kąt obrotu wału wcześniej niż wtrysk w kolektorze.....chwile się zastanów
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
FUFU |
#784837 Wysłany:
20 Wrz 2015, 21:40; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia Rejestracja: 14 Mar 2011, Posty: 319 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
SUPER CUCUMBER |
#786963 Wysłany:
23 Paź 2015, 23:43; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 60
|
wkładasz 1.2 16v, komp od 16v bez immo, a wiazke przerabiasz pod 4 wtryski, wszystkie pozostałe wtyczki we wiązce takie same jak w 8v, przepustnice można dać od marea/multipla 1.6 na wciskane czujniki. trykolenie wystepuje w CC/SC ale generalnie nie ma konkretnego patentu jak sie tego pozbyć na osprzęcie MM, chyba ze odpalać na nowszym osprzęcie z Bravo np wtedy trykolenie nie grozi. chociaż w punto nie powinno trykolić nawet z MM
|
|
Góra |
|
|
FUFU |
#787524 Wysłany:
02 Lis 2015, 00:14; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia Rejestracja: 14 Mar 2011, Posty: 319 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
damikr |
#787537 Wysłany:
02 Lis 2015, 14:41; Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Bertone
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 30 Cze 2013, Posty: 105 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|