Witajcie, sam nie doszukałem się tutaj takiego poradnika, a więc samemu zgłębiłem temat, przedstawię Wam amatorski poradnik jak wyregulować linki, gdyż sam nie jestem mechanikiem ale szybko się uczę
Potrzebne narzędzia :
Klucz płaski 10
Klucz płaski 13
Długi płaski śrubokręt
Zaczynamy od wyjęcia akumulatora - klemy na akumulatorze 10, pasek, który trzyma akumulator przykręcony jest śrubą 13 z lewej strony akumulatora. Ukazuje nam się podstawa akumulatora, trzy śruby (13) do odkręcenia i w zasadzie mamy już przygotowane pole do manewrów z regulacją linek
na czwartym zdjęciu ukazałem linkę odpowiedzialną za ruch lewarka lewo - prawo, linki nie musimy ściągać z zawiasu kulkowego - wciskamy element B kawalek plastiku a potem element A ( zaznaczone na zdjęciu ) mamy możliwość wyciągania lub skracania linki ( porównaj ze zdjęciem trzecim
) Natomiast do regulacji drugiej linki ruchy góra - dół musimy już zdjąć linkę z zawiasu, do tego przyda nam się długi płaski śrubokręt, trzeba mocno ściągnąć linkę z kulki, łatwo nie schodzi ale trochę wprawy i damy radę ( Zdjęcie piąte ) tutaj mamy natomiast nakrętkę kontrującą - odkręcamy nakrętkę i regulujemy długość linki i wciskamy na swoje miejsce. Co do zasady regulacji linki - ja takowej nie znam, swoje wyregulowałem metodą prób i błędów
Po całej operacji drążek nie ma luzu, biegi wchodzą lepiej, po 6 latach tak jak u mnie linki miały prawo się wyciągnąć.