|
Obecny czas: 30 Kwi 2025, 05:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
fortis |
#844196 Wysłany:
04 Gru 2018, 12:49; Temat postu: remont 1.4 t jet |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Paź 2017, Posty: 6
|
Witajcie, upaliły się zawory, silnik brał dużo oleju,trzeba wymienić pierścienie, a po zdjęciu okazało się, że turbina jest pęknięta od strony wirnika i może nawet lekko ociera, muszę zacząc kompletować cześci ale na allegro ciężko coś znaleźć do t jeta, czy ten silnik to ten sam co 1.4 16V 95KM ? czy mogę szukać pierścieni, zaworów i uszczelek do słabszych silników 1.4 ? chciałbym wymienić turbine na " niepękającą" czy były takie modele IHI ? czy trzeba wymienić na garetta? auto stoi u kuzyna a muszę go szybko ogarnąć na dojazdy do pracy dlatego chciałbym unikanąć czasochłonnych modyfikacji a znalazłem temat, że trzeba wydech przerabiać.Przy okazji zmiany turbiny myślę o podniesieniu mocy.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Cent |
#844197 Wysłany:
04 Gru 2018, 20:22; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ SY SCZ Rejestracja: 25 Lis 2018, Posty: 532 Pomógł: 16
|
Nie wszystko.Wykonany i przystosowany do większych obciążeń bo T-jet ma ponad 21 niutków a wolnossący ponad 10 do max 15. Utwardzone i wytrzymalsze wykonanie materiałów choć budowa identyczna. [ Dodano: 04 Gru 2018, 19:09 ] http://www.fiatpress.pl/press/detail/246Załącznik:
R9M6LZV.jpg [ 229.38 KiB | Obejrzany 5255 razy ]
_________________ Cent -> topic59276.html
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#844226 Wysłany:
05 Gru 2018, 11:50; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Mam parę tematów do 1,4 tjetów , chociaż zawory wydechowe chyba tylko ASO jak ostatnio patrzyłem Przejście na garretta to 5-7tysi ze strojeniem i częściami , trzeba wydech przerobić , dolot , itd. Turbo i wolnossak mają inne pierścienie (mam oba) , gdyby były potrzebne to także całe tłoki nowe są. W razie czego zostaw vin , mail i co potrzebujesz to kuknę
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
fortis |
#844246 Wysłany:
05 Gru 2018, 19:43; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Paź 2017, Posty: 6
|
głowicę będę miał jutro do odbioru, potrzebuje teraz info jakimi momentami dokręcać głowice, zostanę przy ihi bo nie mam czasu kombinować, czy jest jakiś inny model IHI co podejdzie a nie pęka tak z siebie?
|
|
Góra |
|
 |
srbenda |
#844261 Wysłany:
05 Gru 2018, 22:55; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 770 Pomógł: 3
|
Nie ma.
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#844271 Wysłany:
06 Gru 2018, 09:58; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Zapytaj u mechesa co robił głowicę z jakimi momentami dokręcać , jak jest spec to będzie mieć wszystkie specyfikacje. Chociaż przyznam iż kiedyś do mnie taki dzwonił i pytał jak dokręcić 3,5 v6 w nissanie W wielu turbosprężarkach żeliwo pęka i nie ma to wpływu na działanie , zazwyczaj pęka na "spawie" odlewu
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
fortis |
#844292 Wysłany:
06 Gru 2018, 20:31; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Paź 2017, Posty: 6
|
w pobliskim warsztacie powiedzieli 1500za regeneracje, szukam jakieś alternatywy, nie chciałbym kupić kiepskiej turbiny, która padnie za jakiś czas, co myślicie o tej aukcji https://allegro.pl/turbina-grande-punto ... 21557.html nowa za te pieniadze? może ktoś już kupował z allegro i może polecić serwis? myślę co z moją bo ten korpus można by wymienić ale nie widzę do kupienia  jeśli łopatki się nie przytarły to powinna być dobra, zostawiłbym ją na wypadek gdyby kolejna padła do przełożenia korpusu.
|
|
Góra |
|
 |
raper6 |
#845013 Wysłany:
31 Gru 2018, 14:32; Temat postu: Re: remont 1.4 t jet |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 17 Mar 2011, Posty: 14
|
Kup vl 39 lub 38 mają wzmocnione korpusy jak masz dlubnieta mapę to nie pekają
_________________ Grande Punto MY t-jet 120 & vl 38 170hp by Cinsoft
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|