|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 01:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Greenthumb |
#223285 Wysłany:
27 Lut 2009, 00:43; Temat postu: Osłona silnika |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 3
|
Czy ktoś może wie gdzie mogę dostać śruby do osłony silnika dla Punto II Go w rejonach Warszawy ? Podobno też sa potrzebne do tego jakieś spinki, żeby osłona dobrze sie trzymała. W jednym ze sklepów warszawskich z częściami do Fiatów sprzedawca nie za bardzo umiał mi pomóc, tak więc zwracam sie z tym zapytaniem do Was. Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
henias75 |
#223312 Wysłany:
27 Lut 2009, 07:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#223461 Wysłany:
27 Lut 2009, 18:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
Greenthumb w przedniej belce jeśli nie masz kotwiczek (ja w poprzenij miałem możesz pokusić się o zastosowanie najzwyklejszych śrub z nakrętkami.
jeśli chodzi o tył, to w tylnej belce powinny być (przynajmniej u mnie są/były) kotwiczki, ale tak samo, możesz sobie poradzić śrubami i nakrętkami.
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#223578 Wysłany:
27 Lut 2009, 23:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
|
Góra |
|
 |
LAU1976 |
#223642 Wysłany:
28 Lut 2009, 11:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Greenthumb osłonę silnika kupisz za 50 pln w każdą niedzielę na giełdzie na Żeraniu mniej więcej tu:
Ja właśnie cały czas kombinuję jak tę osłonę zamontować...  Nie mogę nigdzie znaleźć tych cholernych spinek. Zastanawiam się, czy po prostu nie wbić na siłę w tylną belkę kołków rozporowych i wkręcić wkrętów.
henias75 rozumiem, że z tymi blachowkrętami nie obyło się bez wiercenia? 
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
Ostatnio edytowany przez LAU1976, 28 Lut 2009, 19:09, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#223653 Wysłany:
28 Lut 2009, 12:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#223696 Wysłany:
28 Lut 2009, 15:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
henias75 napisał(a): ja na tyl wkrecilem blachowkręty kwasoodporne
za taki manewr zmieniłem mechanika!!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
Greenthumb |
#223700 Wysłany:
28 Lut 2009, 15:59; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 3
|
Dzięki za informacje. Widzę, że bez kombinowania ze śrubami się nie obejdzie. Trzeba będzie zastosowac blachowkręty i tyle.
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#223703 Wysłany:
28 Lut 2009, 16:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#223714 Wysłany:
28 Lut 2009, 17:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
Cytuj: E.T. nie ta oslona a blachowkrety musza byc no chyba ze chcesz ja zgubic [ Dodano: 28 Lut 2009 16:57 ]a E.T. napisał(a): henias75 napisał: ja na tyl wkrecilem blachowkręty kwasoodporne
za taki manewr zmieniłem mechanika!!
sam zrobiłem bo nie da się inaczej zrobić
_________________ DEMON PRĘDKOŚCI
http://www.drivetosail.nl/80/production-huzar-21/ mazda 323f 2.0 tdci Nowy członek rodziny
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#223718 Wysłany:
28 Lut 2009, 18:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
henias75 napisał(a): nie ta oslona a blachowkrety musza byc no chyba ze chcesz ja zgubic punkty mocowania sią te same! w idenyczny sposób zamocowana była ta plasticznana! henias75 napisał(a): sam zrobiłem bo nie da się inaczej zrobić
popatrz na zdjęcie! da się! nie trzeba nic wiercić i partyzantki odwalać!!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#223739 Wysłany:
28 Lut 2009, 19:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
Cytuj: E.T.
przot to sie zgadza ale tyl to jest belka profilowana i niewiem jak chcesz inaczej zamocować bo ja nie mialem innego wyjścia jak na wkrety
_________________ DEMON PRĘDKOŚCI
http://www.drivetosail.nl/80/production-huzar-21/ mazda 323f 2.0 tdci Nowy członek rodziny
|
|
Góra |
|
 |
LAU1976 |
#223745 Wysłany:
28 Lut 2009, 19:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
E.T. napisał(a): da się! nie trzeba nic wiercić (...)
Czyli jak to zrobić? Myślałem, że belka ma przekrój prostokątny, a otwory do mocowania osłony tylko od dołu. Czyżby można było belkę chwycić śrubami na wylot?
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#223992 Wysłany:
01 Mar 2009, 15:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
nie mogę odszukać fotek rejonu, o którym rozmawiamy, więc postaram się za pomocą słów!
w mojej belce była kotwiczka, ale że śruba się w niej ukręciła, kołkowanie nie dało skutków, a blachowkrętów niw lubie, to kotwiczka została wybita, przez sąsiedni otwór została włożona do profilu śruba, zostałą wyjęta przez otwór po kotwiczce i zakręciło się nakrętke (podkładki wg uznania)!
załapaliście panowie? nie zmuszajcie mnie bym musiał włazić pod auto i to Wam obfotografowywać!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#224011 Wysłany:
01 Mar 2009, 16:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#224017 Wysłany:
01 Mar 2009, 16:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
henias75 napisał(a): tak czy siak wszystko zależy kto robi 
ale zaqmałeś o co mi chodzi?!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
LAU1976 |
#224101 Wysłany:
01 Mar 2009, 20:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
E.T. napisał(a): nie zmuszajcie mnie bym musiał włazić pod auto i to Wam obfotografowywać!
Byłbyś tak uprzejmy?
Spoko, skumałem o co chodzi.
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#224353 Wysłany:
02 Mar 2009, 16:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
LAU1976 napisał(a): Byłbyś tak uprzejmy? nie ma ch**a, bo nie mam kanała, a sezon na wylegiwanie na aswalcie jeszcze nie nadszedł!!  LAU1976 napisał(a): Spoko, skumałem o co chodzi.
to dobrze, bo zaczynały mi już nerwy puszczać i myślałem, że będę musial z Wami inaczej pogadać i te blachowkręty to w kolanka Wam powkręcać!! 
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
Kleks |
#607410 Wysłany:
25 Sie 2012, 23:49; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 25 Sie 2012, Posty: 5
|
Witam - odrzewam temat
Mama pytanie: czy orientujecie się gdzie mogę dostać oryginalne spinki do zamocowaina osłony na tylnej belce?
Nie chće dawać na blachowkręty, otworu u mnie nie są nagwintowane a lewy profil belki mam zamknięty i odpada możliwość włożenia tam śruby.
Gdyby ktoś miał do odstapienia / odsprzedania to proszę o info
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#607455 Wysłany:
26 Sie 2012, 11:11; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
|
Góra |
|
 |
Kleks |
#607492 Wysłany:
26 Sie 2012, 13:09; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 25 Sie 2012, Posty: 5
|
Czyli wierciłem dodatkowy otwór? Ja następnego w belce nie chcę robić - spróbuję dorwać te ori spinki
|
|
Góra |
|
 |
henias75 |
#607514 Wysłany:
26 Sie 2012, 14:59; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
|
Góra |
|
 |
fishbone20 |
#607620 Wysłany:
27 Sie 2012, 00:41; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Strumień Rejestracja: 20 Mar 2012, Posty: 2595 Pomógł: 16
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#607627 Wysłany:
27 Sie 2012, 07:25; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
mario1978 |
#607637 Wysłany:
27 Sie 2012, 08:46; Temat postu: Re: Osłona silnika |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
_marcin00_ napisał(a): (...)które za parę groszy na miejscu mi zamontowali. Całość chyba 30zł mnie wyniosła, a jest tak jak Fiat wymyślił, bez żadnej duciarni z blachowkrętami i wiercenia w ramie pomocniczej. Dokladnie, tez tak mam. Nie po to ktos cos wymysla, aby sobie psuc samochod, na wlasne zyczenie? Kazde wiercenie w konstrukcji powoduje, ze trzeba zabezpieczyc antykorozyjnie, a poza tym koszty sa niskie, wiec warto rozwazyc, czy nie poswiecic koszt jednej imprezy, na rzecz profesjonalnego montazu oslony  Sam montaz z kanalu, robi sie praktycznie na poczekaniu. Z tego co pamietam, kilka nitonakretek trzeba zanitowac, a potem oslone podlozyc i skrecic. Cala filozofia pracy.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|