You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 12:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #497507 Wysłany: 13 Sie 2011, 21:11; 
 Temat postu: punto HGT problem z bezpiecznikiem od wspomagania
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Rejestracja: 23 Lut 2011,
Posty: 60
Pomógł: 1
Witam szanowne grono.

Dzisiaj w mojej HGTce zaczęło się dziac coś dziwnego.

po przejechaniu ok 100km (warunki słońce i przelotna burza z dużym deszczem) zostawiłem autko na parkingu.

Po dwóch godzinach gdy chciałem pojechac auto nie chciało odpalac kręciło ale wyraźnie nie podawało paliwa.

Moje pierwsze przypuszczenie pompa paliwa.
zajrzałem do niej sprawdziłem kabelki i wszystko ok. opukałem ja delikatnie i auto zapaliło ale po chwili pracy silnik znów zgasł :( Ręce mi opadły, więc zacząłem przeglądac bezpieczniki i to do czego doszedłem:

po wyjęciu bezpiecznika od wspomagania auto odpala i nie gaśnie, kiedy włożę bezpiecznik auto gaśnie :?

miał może ktoś kiedyś taki przypadek??
wina pogody (deszcz) i jakieś spięcie??

jak ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny za podpowiedź.

Dodam tylko że odkąd mam punciaka (ok trzech miesięcy) kontrolka wspomagania mignęła dosłownie na chwilkę na czerwono ok dwóch razy i to też zdarzyło się po deszczu.


pozdrawiam majer

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura :)
(2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6
(2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie :)
(2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v
(2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD
(2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria
(od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi
(od marca 2011r.) jest Punto HGT


Góra
 Profil  
 

 
 Post #497539 Wysłany: 13 Sie 2011, 23:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
musi gdzieś robić się zwarcie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #497565 Wysłany: 14 Sie 2011, 10:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Rejestracja: 23 Lut 2011,
Posty: 60
Pomógł: 1
wojtass18 napisał(a):
musi gdzieś robić się zwarcie


czyli rozbierac kolumnę kierownicy i szukac zwarcia w silniczku elektrycznym od wspomagania?? :>

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura :)
(2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6
(2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie :)
(2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v
(2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD
(2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria
(od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi
(od marca 2011r.) jest Punto HGT


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO