|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 21:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1976 |
#123156 Wysłany:
08 Maj 2008, 12:47; Temat postu: |
|
|
Yoka napisał(a): filip76 Pandy też się paliły przecież
Ja o płonących pandaszonach też nie słyszałem
Za to o wymianach całych silników w toyotach (corolla, avensis) to a i owszem, słyszałem  . O olewactwie w serwisach folcwagena, też, o powiedzonku "ten typ tak ma" jeśli chodzi o folvo też mi kolega opowiadał (V50 rozklekotane fotele w nieco ponad rocznym aucie), o peugeotach 206 i 307 już nawet nie wspominam, bo przy nich nawet model Yoki to pikuś 
Ostatnio edytowany przez Grzegorz1976, 08 Maj 2008, 12:51, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Gasiu |
#123157 Wysłany:
08 Maj 2008, 12:47; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#123165 Wysłany:
08 Maj 2008, 13:04; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
Ano tak było .....
http://www.autocentrum.pl/go/41__31_tys ... 36884.html
....na allegro kiedys widziałem taką Pande sprowadzona z zachodu z wypalona centralką ABS, częścią błotnika oraz przedniej maski 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
Gasiu |
#123171 Wysłany:
08 Maj 2008, 13:13; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#123284 Wysłany:
08 Maj 2008, 20:55; Temat postu: |
|
|
Yoka napisał(a): z wypalona centralką ABS
Znowu niemiecka jakość podzespołów -  , ABS Boscha w pandzie, akumulatory Varty w GP, nic tylko niemieckie podzespoły 
|
|
Góra |
|
 |
autofan |
#123288 Wysłany:
08 Maj 2008, 21:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 1009 Pomógł: 20
|
Ja słyszałem o tej wadzie Pandy. Ale nie ma się co martwić, VW, Hondy, Peugeoty się paliły, to nie ma się co dziwić że Fiat też miał taką wpadkę, wkońcu widać że Fiat równa do najlepszych, podejrzewam że wynika to z korzystania przez różne marki z tych samych podostawców.
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.
|
|
Góra |
|
 |
marjan1985 |
#123302 Wysłany:
08 Maj 2008, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 30 Lip 2007, Posty: 442
|
przed chwila w raporcie turbo gadali o tych planacych autach...
honda legent,przez plyn wspomagania i golf z jetta przez plonace ogrzewanie...
_________________
|
|
Góra |
|
 |
divers88 |
#123382 Wysłany:
08 Maj 2008, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 12 Wrz 2007, Posty: 990
|
kupi sobie xsarę Picasso ,seata alte'e i będzie zadowolony...
_________________ Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#123438 Wysłany:
08 Maj 2008, 23:59; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
xara ma słabe zawieszenie 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
Tomo |
#123499 Wysłany:
09 Maj 2008, 09:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie Rejestracja: 17 Maj 2007, Posty: 906
|
Grzegorz1976 napisał(a): Znowu niemiecka jakość podzespołów -  , ABS Boscha w pandzie, akumulatory Varty w GP, nic tylko niemieckie podzespoły Grzegorz, nie narzekaj już tak na te niemieckie podzespoły. Zawsze mogło być gorzej. Calą elektronikę i podzespoły mogła robić np. Magneti Marelli a wtedy by było dopiero przeje.....e. Nie wiem jaki wstawiają alternator do GP ale mam nadzieję, że to nie jest włoski MM taki jak w Seju i w poprzednich generacjach Punto. Ja w swoim SC naprawiałem go chyba z sześć razy (raz nawet wymieniłem na nowy ale to był błąd i dużo mnie kosztował). Osobiście nie mam uprzedzeń do niemieckich części a wpadki jak widać mogą zdarzyć i zdarzają się każdemu. Fakt jest taki, że większość technicznych nowinek wprowadza właśnie Bosch. A co do aku Varty to przecież nie wina akumulatora tylko FIATA, że wstawiał za małe.
_________________ Były: Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999) Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006) Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011) Jest: Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link Seicento 1,1MPI (2005)
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#123509 Wysłany:
09 Maj 2008, 10:26; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Grzegorz1976 napisał(a): Yoka napisał(a): z wypalona centralką ABS Znowu niemiecka jakość podzespołów -  , ABS Boscha w pandzie, akumulatory Varty w GP, nic tylko niemieckie podzespoły 
Ja nie wiem, ale znowu wyczuwam, ze komuś żal tyłek ściska bez obrazy....
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#123544 Wysłany:
09 Maj 2008, 12:55; Temat postu: |
|
|
ipIV Tomo to taki dżołk był  , a wy chłopaki takie sjerjozne  .
Cytuj: Ja nie wiem, ale znowu wyczuwam, ze komuś żal tyłek ściska bez obrazy....
Poza tym dlaczego miałoby mi coś ściskać? Przecież ja uwielbiam GP i do pancerwagenów mnie nie ciągnie???  - Bez żadnej obrazy  (zobaczymy na spocie  ...  )
|
|
Góra |
|
 |
kmarcin76 |
#323154 Wysłany:
03 Sty 2010, 22:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Tomo napisał(a): Grzegorz1976 napisał(a): tak na te niemieckie podzespoły. Zawsze mogło być gorzej. Calą elektronikę i podzespoły mogła robić np. Magneti Marelli a wtedy by było dopiero przeje.....e. Nie wiem jaki wstawiają alternator do GP ale mam nadzieję, że to nie jest włoski MM taki jak w Seju i w poprzednich generacjach Punto. Ja w swoim SC naprawiałem go chyba z sześć razy (raz nawet wymieniłem na nowy ale to był błąd i dużo mnie kosztował). Moj sej ma 165000. W alternatorze wymienilem RAZ lozyska i szczotki przy przebiegu okolo 95000. Slyszalem tez o palacych sie cewkach boscha w stilo 1,6, ktore wymieniano na MM i z tymi klopotow nie bylo. Czytalem o tym w jakiej gazecie.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|