hmm, przygladalem sie temu co on robi... węzy wogole nie ruszał a wczesniej wszystko bylo ok

bede musial tam znow dzis pojechac bo instalacje mam jeszcze na gwarancji...
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:12 ]Bylem dzisiaj w kilku warsztatach i opinia byla praktycznie ta sama... uszczelka pod głowica
Oddalem go na warsztat i za dwa dni ma byc zrobione, wymiana uczelki i szlifowanie glowicy... zobaczymy czy cos to zmieni...
[ Dodano: 04 Lip 2008 11:12 ]Wtam, odświerzam temat, bo problem nadal wystepuje ale juz nie dokonca taki sam...
Wiec tak, wymienilem uszczelke pod głowica i samochod jezdzi, nie gasnie, pali hmm tu to roznie bywa... 34 l starczaja tak na 320 km po miescie przy sredniej jezdzie

gazu oczywiscie
Problem jest w tym ze nadal sie przegrzewa
Tzn. podczas postoju jak usiłuje go przegrzac to wentylator normalnie sie załącza, jak jest wskazówka w polowie skali, ale w czasie jazdy to juz roznie bywa... czasami jest ok, zalacza sie w polowie czasami pomiedzy polowa a przed ostatnią a w skrajnosci to na przed ostatniej kresce
Nie wiem co moze byc przyczyną bo jak go naplacu w czasie postoju usiluje przegrzac to nie idzie
Dodam ze, nagrzewnice podłączylem juz spowrotem, a termostatu nie zakladalem jeszcze, ze wzgledu takiego zeby byl lepszy obieg płynu.
Chłodnica byla wymieniana gdzies 4-5 lat temu.
Pompa wody w zeszłym roku.
1.Czy to moze byc wina czujnika który załącza wentylator ?? że załącza jak chce... ??
2. Korek wlewu płynu chłodniczego (bo slyszalem kiedys ze to tez moze byc przyczyną przegrzewania)
Albo jakies inne pomysły ? Bo przeciez ten uklad chłodzenia jest banalnie prosty to co tam moze byc jeszcze nie tak
