|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:46
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Ja_szczur |
#137291 Wysłany:
21 Cze 2008, 13:41; Temat postu: Regulacja nawiewu |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Coś mi się zepsuło w regulatorze nawiewu bo włącza się tylko na 2biegu i to jak mocno przycisnę, a jak tylko puszczę to od razu się wyłącza. Na 1 i 3 biegu nawet jak dociskam to nie działa. Co można zrobić, aby sprawdzić co jest nie tak?
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
Ostatnio edytowany przez Ja_szczur, 21 Cze 2008, 18:18, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Tomek040982 |
#137299 Wysłany:
21 Cze 2008, 14:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Marki Rejestracja: 06 Mar 2008, Posty: 696 Pomógł: 6
|
Pod wentylatorem jest taka jakby kostka nie pamietam jak ona sie nazywa ale kolega mial te same objawy co ty wiec sprawdz to. od strony pasazera jak spojrzysz pod schowek pod wentylatorem znajdziesz to. Od razu mala wskazuwka nie wlaczaj nawiewu jak odkrecisz ta niby kostke bo spalisz ja do konca i bedzie juz kompletna klapa. najlepiej zanies ja do elektryka i niech sprawdzi czy dziala no chyba ze sam potrafisz. Kosz w serwisie to cos kolo 100 zlotych.
_________________ Czerwony Fiat 126P Silnik 0.65 21 KM 1982r. Biały Fiat Panda 0.8 34 KM 1986r. Zielone MK1 1.6 88KM 1995r. Niebieskie GP 1.3 75 KM 2007r.

PuntoMazowszeTeam
|
|
Góra |
|
 |
Bogel |
#137303 Wysłany:
21 Cze 2008, 14:54; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 17 Cze 2008, Posty: 42
|
Tak jak napisał Tomek040982 to jest taki choćby radiator ktory ustawia predkosc nawiewu.Ja mialem to samo ale jednak udalo mi sie to samemu naprawic.Tylko nie wlaczaj nawiewu zanim tego porzadnie nie przykrecisz.To potrzebuje chłodzenia a jak go nie ma do ci się całkiem spali.Nówka w ASO Fiata kosztuje 125zł a używane na allegro 50zł wiec lepiej najpierw podłub w tym oporniku zanim bedziesz kupował nowy.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
adam88 |
#137386 Wysłany:
22 Cze 2008, 10:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Śląsk Rejestracja: 03 Cze 2008, Posty: 237
|
Rezystor - Opornik Dmuchawy.
http://www.allegro.pl/item385977885_fia ... chawy.html
Swoją drogą wymieniłem ten szajs na nowy a dmuchawa dalej chodzi do bani na 1 i 2 biegu (ale chodzi  ).
_________________
Fiat Punto I 1.2 ELX 75 KM - kolor "Blue Midnigth" - to jest to -
|
|
Góra |
|
 |
Tomek040982 |
#137404 Wysłany:
22 Cze 2008, 13:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Marki Rejestracja: 06 Mar 2008, Posty: 696 Pomógł: 6
|
adam88 napisał(a): Rezystor - Opornik Dmuchawy. http://www.allegro.pl/item385977885_fia ... chawy.htmlSwoją drogą wymieniłem ten szajs na nowy a dmuchawa dalej chodzi do bani na 1 i 2 biegu (ale chodzi  ).
Wszystko byloby dobrze gdybys pokazał ten rezystor do Mk1 a nie do Mk2. Troszke sie róznia od siebie.
_________________ Czerwony Fiat 126P Silnik 0.65 21 KM 1982r. Biały Fiat Panda 0.8 34 KM 1986r. Zielone MK1 1.6 88KM 1995r. Niebieskie GP 1.3 75 KM 2007r.

PuntoMazowszeTeam
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#137412 Wysłany:
22 Cze 2008, 13:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
adam88 |
#137427 Wysłany:
22 Cze 2008, 14:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Śląsk Rejestracja: 03 Cze 2008, Posty: 237
|
Sorki - robiłem to na szybko i tak wyszło. Wiadome, że i do Mk1 są na allegro.pl ja dałem za swój nowy 100 zł w motoryzacyjnym.
_________________
Fiat Punto I 1.2 ELX 75 KM - kolor "Blue Midnigth" - to jest to -
|
|
Góra |
|
 |
Tomek040982 |
#137440 Wysłany:
22 Cze 2008, 16:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Marki Rejestracja: 06 Mar 2008, Posty: 696 Pomógł: 6
|
Jeszcze jedna wskazówka jezeli to jest faktycznie to to wez identyczny bo podobno sa dwa rodzaje ktore sie troszke roznia.
_________________ Czerwony Fiat 126P Silnik 0.65 21 KM 1982r. Biały Fiat Panda 0.8 34 KM 1986r. Zielone MK1 1.6 88KM 1995r. Niebieskie GP 1.3 75 KM 2007r.

PuntoMazowszeTeam
|
|
Góra |
|
 |
adam88 |
#137495 Wysłany:
22 Cze 2008, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Śląsk Rejestracja: 03 Cze 2008, Posty: 237
|
A ja właśnie mam chyba ten inny model  bo przy wymianie troszkę się różniły  muszę to jeszcze raz rozebrać i sprawdzić 
_________________
Fiat Punto I 1.2 ELX 75 KM - kolor "Blue Midnigth" - to jest to -
|
|
Góra |
|
 |
jogi25 |
#139411 Wysłany:
28 Cze 2008, 14:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: obecnie Szkocja/ GLASGOW Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 25
|
witam ja mam problem z 1 biegiem na pozostalych smiga jak talala, juz raz wymianialem to ustrojstwo. czasami jest tak ze jak pochodzi troche na 2 lub 3 biegu to potem do momentu az nie wylacze zaplonu chodzi tez na 1  co to jest to samo
|
|
Góra |
|
 |
Ja_szczur |
#141319 Wysłany:
03 Lip 2008, 15:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Jednak to chyba nie to co wy mówicie. Bo co ma ta część przy wentylatorze do tego że jak docisnę mocno palcem pokrętło to nawiew działa. Fakt faktem że na 1 i 2 biegu i muszę cały czas trzymać, a 3 bieg w ogóle nawet jak mocno dociskam nie działa. Myślę że w tym układzie elek. w które jest umocowane pokrętło coś się obluzowało i nie ma styku. Chciałem dzisiaj to rozmontować, ale kostka z 4 przewodami elek. nie chciała wyjść i nie mogłem wyjąć tego ustrojstwa, a w ten upał nie da rady robić.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
Docent3w |
#247680 Wysłany:
30 Kwi 2009, 17:05; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 14 Sie 2007, Posty: 10
|
Na pewno nie opornik w tym wypadku tylko coś gdzieś nie łączy w przełaczniku opornik jak rypnie to działa tylko na 3 biegu bo działa wtedy bez zużycia opornika a 2 i 1 nie działają najczęściej pali sie ten oporniczek który jest u góry i mozna go wymienic byle na podobny ale nie do konca wiem jaki powinien byc a tam nie pisze
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
Lotos |
#247812 Wysłany:
01 Maj 2009, 00:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 817
|
nie opłaca sie kupować nowego opornika. Jak macie znajomego elektryka (albo sami cos wiecie o elektryce) to po prostu weźcie kawałek drucika o odpowiedniej opornosci i przylutujcie. Koszt- ZEROWY a czas naprawy jakieś 5 minut.
Mi sie przepalił drucik pierwszego biegu. Przylutowałem taki o mniejszej oporności wiec dmuchawa na 1 biegu chodzi szybciej niz oryginalnie to było ALE ZA TO nie paruje juz szyba z przodu i w ogóle nie używam innych biegów dmuchawy [ Dodano: Czw Kwi 30, 2009 11:46 pm ]Docent3w napisał(a): Na pewno nie opornik w tym wypadku tylko coś gdzieś nie łączy w przełaczniku opornik jak rypnie to działa tylko na 3 biegu bo działa wtedy bez zużycia opornika a 2 i 1 nie działają najczęściej pali sie ten oporniczek który jest u góry i mozna go wymienic byle na podobny ale nie do konca wiem jaki powinien byc a tam nie pisze pozdrawiam
są 2 rodzaje oporników- na 3 biegową i 4 biegową dmuchawe
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#251387 Wysłany:
09 Maj 2009, 20:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
Lotos napisał(a): nie opłaca sie kupować nowego opornika. Jak macie znajomego elektryka (albo sami cos wiecie o elektryce) to po prostu weźcie kawałek drucika o odpowiedniej opornosci i przylutujcie. Koszt- ZEROWY a czas naprawy jakieś 5 minut. Mi sie przepalił drucik pierwszego biegu. Przylutowałem taki o mniejszej oporności wiec dmuchawa na 1 biegu chodzi szybciej niz oryginalnie to było ALE ZA TO nie paruje juz szyba z przodu i w ogóle nie używam innych biegów dmuchawy [ Dodano: Czw Kwi 30, 2009 11:46 pm ]Docent3w napisał(a): Na pewno nie opornik w tym wypadku tylko coś gdzieś nie łączy w przełaczniku opornik jak rypnie to działa tylko na 3 biegu bo działa wtedy bez zużycia opornika a 2 i 1 nie działają najczęściej pali sie ten oporniczek który jest u góry i mozna go wymienic byle na podobny ale nie do konca wiem jaki powinien byc a tam nie pisze pozdrawiam są 2 rodzaje oporników- na 3 biegową i 4 biegową dmuchawe
a moglbys powiedziec jaki dokaldnie oporniczek tam wsadziles ? Bo u mnie dziala 2 i 3 bieg a 1 wogole
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|