|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 16:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Ja_szczur |
#163620 Wysłany:
30 Sie 2008, 21:20; Temat postu: Spadanie obrotów na zakrętach |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
W momencie kiedy skręcam i trzymam sprzęgło to obroty mocno spadają, a jak jadę z większą prędkością to potrafi nawet zgasnąć. Czasami obroty także spadają mi przy dojeżdżaniu np. do świateł i wciskam sprzęgłu. Objawy te mam na LPG, ale kiedyś tego nie było. Czego to może być wina?
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#163625 Wysłany:
30 Sie 2008, 21:43; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
Martinezio |
#163627 Wysłany:
30 Sie 2008, 21:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Jeśli na paliwie non-gaz jedzie ok, to winy bym szukał raczej w układzie gazowniczym...
|
|
Góra |
|
 |
Ja_szczur |
#163727 Wysłany:
31 Sie 2008, 00:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
STax napisał(a): Ja_szczur: wina LPG  A tak poważnie, to ja bez lpg miałem takie objawy jak cewka się kończyła. Sprawdź cewki, świece i przewody.
Świece, przewody i cewka wymienione jakieś 10k km temu. No chyba że druga cewka, ale w fiacie mi powiedzieli że niemożliwe żeby 2 cewki na raz siadły.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
krzysiekosse |
#163746 Wysłany:
31 Sie 2008, 01:40; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Podlasie Rejestracja: 07 Sie 2007, Posty: 60
|
sprawdz reduktor. mi tak spadal z obrotow ze gasl. wymienilem reduktor i jest ok z tym. ale wiele innych problemow 
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#163896 Wysłany:
31 Sie 2008, 15:44; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Ja_szczur napisał(a): w fiacie mi powiedzieli że niemożliwe żeby 2 cewki na raz siadły.
Zmień mechaników...
Najczęściej jest tak, że siadają albo obie, albo druga niedługo po pierwszej... Tak przynajmniej w prasie czytałem, chociaż u mnie faktycznie minęło 20tys od wymiany cewki i druga jeszcze działa...
Diagnostyka komputerowa cewki i będzie wiadomo.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Ja_szczur |
#163906 Wysłany:
31 Sie 2008, 16:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
A nasze komputery pokazują niedomagania cewki? Pierwsza jak mi siadła tzn. uciekała z niej iskra i na przewodach skakała to komputer nie pokazywał błędu.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#163921 Wysłany:
31 Sie 2008, 17:37; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Ja_szczur: u mnie pokazało. Dodatkowo, jak podpięli komputer, to wyjeli świece z silnika, położyli je na wierzchu (żeby miały masę) ale podpięte do przewodów i włączyli na interfejsie diagnostykę cewek. No i każda cewka po kolei dawała parę razy iskrę i było widać, że z jednej jest wyraźnie słabsza.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Ja_szczur |
#163926 Wysłany:
31 Sie 2008, 17:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Aha. Taki manewr. Muszę wypróbować. Mam własnego euroscana i w sobotę się pobawię w takim razie.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
krzysiekosse |
#163929 Wysłany:
31 Sie 2008, 17:52; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Podlasie Rejestracja: 07 Sie 2007, Posty: 60
|
kolega ma objawy tylko na LPG, wiec to wina reduktora.wymienic reduktor badz membrane i nie bedzie takich zajsc.mialem tak jak kolega.
|
|
Góra |
|
 |
Ja_szczur |
#163930 Wysłany:
31 Sie 2008, 17:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Reduktor był regenerowany jakieś 20k km temu, a objawy są od jakichś 10k km. Na benzynie też nie jest tak jak powinno być ponieważ jak jadę i wcisnę sprzęgło to obroty spadają do 1000 obr. i odbijają się od razu na 1200 i jak się zatrzymam to spadają bardzo powolutku do 900.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
dario76 |
#164026 Wysłany:
31 Sie 2008, 22:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Zgierz Rejestracja: 20 Maj 2008, Posty: 341
|
Ja_szczur napisał(a): Reduktor był regenerowany jakieś 20k km temu, a objawy są od jakichś 10k km
Uroki regenerowanych części i podzespołów (prawie nigdy nie będą działać jak nowe orginalne)
_________________ sporting 1.2 16V
Good Italian Job
|
|
Góra |
|
 |
krzysiekosse |
#164034 Wysłany:
31 Sie 2008, 23:19; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Podlasie Rejestracja: 07 Sie 2007, Posty: 60
|
zeby to byly przewody swiece cewki czy cos to by ci szarpal strzelal itp.
rageneracje reduktora odradza kazdy gazownik u jakiego bylem, nigdy niewiadomo ile to pochodzi.
|
|
Góra |
|
 |
Ja_szczur |
#164038 Wysłany:
31 Sie 2008, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
No teraz widzę że ta regeneracja to była zupełnie nieopłacalna, bo za cenę tej usługi kupiłbym nowy reduktor (bynajmniej na allegro). Zapłaciłem za to 130zł.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
 |
krzysiekosse |
#164080 Wysłany:
01 Wrz 2008, 08:47; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Podlasie Rejestracja: 07 Sie 2007, Posty: 60
|
tez mialem zamiar regenerowac, tylko ze sam bym to zrobil, wyszlo by mnie ok 70 zl ale mi odradzili.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#164082 Wysłany:
01 Wrz 2008, 08:57; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
krzysiekosse: cewki przewody itd nie musza powodować strzelania (przynajmniej na benzynie na lpg przynaję, że nie wiem), natomiast wiem, że lpg wymaga dobrych świec, kabli i sprawnych cewek, więc jeśli cewka zaczyna się kończyć, to na benzynie jeszcze można tego nie zauważać, a na lpg już tak.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek2779 |
#164649 Wysłany:
02 Wrz 2008, 21:33; Temat postu: spadają obrotysilnika |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 02 Wrz 2008, Posty: 2
|
pomocy mam problem z puntem 1,2 ,spadaja mi obroty na ciepłym silniku ,jak dojezdzam do swiateł lub skrzyżowania wciskając sprzęgło zapalają sie kontrolki ,auto gaśnie. przy zimnym silniku takich objawów nie ma.
[ Dodano: 02 Wrz 2008 21:33 ] podczas jazdy np.jadąc na drugim lub trzecim biegu puszczając gaz bez wciskania sprzęgła auto mocno szarpie prosze o pomoc nr. gg 8525286
|
|
Góra |
|
 |
krzysiekosse |
#164669 Wysłany:
02 Wrz 2008, 22:24; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Podlasie Rejestracja: 07 Sie 2007, Posty: 60
|
sa jeszcze jakies objawy oprucz tych kture wymieniles? [ Dodano: 02 Wrz 2008 22:24 ]STax mialem na myslo lpg  bo chyba o tym tu byla mowa:P powoli sie gubie
a na benzynce tez moga powodowac szarpanie i strzelanie  wiem po sobie
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|