|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 20:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Pawian |
#192055 Wysłany:
20 Lis 2008, 21:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 202 Pomógł: 4
|
|
Góra |
|
 |
|
|
hollow |
#192354 Wysłany:
21 Lis 2008, 22:00; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 29 Gru 2007, Posty: 55
|
a sprawdz czujnik na wale, taki indukcyjny, szczeline i czy nie jest zasmiecony, mozna go tez omomierzem zmierzyc jak jest wypiety, najlepiej na wtyczce do centralki (wczesniej odlacz akumulator), powinien miec cos jakies 600ohmow, a ktore styki to musisz w ksiazce WKL znalesc bo juz nie pamietam
sprawdz tez potencjometr przepustnicy, tez przy wtyczce do centralki, omomierzem, jak ja raz wypialem ta wtyczke to strasznie cuchnelo benzyna w garazu, silnik chodzil bardzo nierowno
najlepiej sprawdzic wszystkie czujniki na wtyczce, chociaz czujnik temp. i cisnienia bezw. nie sa az tak wazne, chociaz... moze ten od temp. jest powiazany z bogata mieszanka przy zapalaniu zimnego silnika, jak przerwie sie obwod to komputerek pokladowy widzi jakby silnik byl lodowaty i daje bardzo bogata mieszanke
sonde lambda tez mozesz zmiezyc, ale voltomierzem na wlaczonym silniku (troche wyzsza szkola jazdy, trzba sie dobrac do wtyczki od tylca)
jeszcze pozostanie kwestia, czy Twoj problem dzieje sie stale czy czasami, jak stale to lepiej, szybciej znajdziesz, jak czasami to prze... bo to pewnie stykologia gdzies
pozdrawiam, mam nadzieje, ze jakos pomoglem
_________________ hollow
1.1L, 55KM, LPG
|
|
Góra |
|
 |
Merx |
#192361 Wysłany:
21 Lis 2008, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 04 Paź 2008, Posty: 5
|
A czy przy wymianie uszczelki planowałeś głowice??
|
|
Góra |
|
 |
iNTER |
#192417 Wysłany:
22 Lis 2008, 01:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
Abraxus zalewanie na niskich obrotach i kopcenie na czarno jest objawem padniętego mapsensora i/lub wężyka, podmień od kogoś mapsensor i zobacz jaki będzie efekt.
|
|
Góra |
|
 |
Abraxus |
#193330 Wysłany:
24 Lis 2008, 13:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 40
|
Wszystko jasne. Oddalem auto do ASO i okazalo sie ze naprawa to sprawy groszowe. Samochod gubi plyn chlodniczy bo ciekla pompa. Duzo palil bo pekl jakis wezyk przy silniku i auto lykalo za duzo powietrza przez co robila sie zla mieszanka i auto plulo benzyna. Olej ciekl bo filtr byl zle dokrecony. Samochod zle hamowal bo mial zapowietrzone hamulce...

|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|