You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #192055 Wysłany: 20 Lis 2008, 21:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 29 Wrz 2008,
Posty: 202
Pomógł: 4
LordVader heh, myślałem, że wiem, ale nie wiedziałem i się oświeciłem :D


http://pl.wikipedia.org/wiki/Ecu

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sterownik_wtrysku

_________________
Moja HoGaTa :D
Jeździć trzeba tak, żeby się nie dać trafić ! ;)
Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #192354 Wysłany: 21 Lis 2008, 22:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 29 Gru 2007,
Posty: 55
a sprawdz czujnik na wale, taki indukcyjny, szczeline i czy nie jest zasmiecony, mozna go tez omomierzem zmierzyc jak jest wypiety, najlepiej na wtyczce do centralki (wczesniej odlacz akumulator), powinien miec cos jakies 600ohmow, a ktore styki to musisz w ksiazce WKL znalesc bo juz nie pamietam

sprawdz tez potencjometr przepustnicy, tez przy wtyczce do centralki, omomierzem, jak ja raz wypialem ta wtyczke to strasznie cuchnelo benzyna w garazu, silnik chodzil bardzo nierowno

najlepiej sprawdzic wszystkie czujniki na wtyczce, chociaz czujnik temp. i cisnienia bezw. nie sa az tak wazne, chociaz... moze ten od temp. jest powiazany z bogata mieszanka przy zapalaniu zimnego silnika, jak przerwie sie obwod to komputerek pokladowy widzi jakby silnik byl lodowaty i daje bardzo bogata mieszanke

sonde lambda tez mozesz zmiezyc, ale voltomierzem na wlaczonym silniku (troche wyzsza szkola jazdy, trzba sie dobrac do wtyczki od tylca)

jeszcze pozostanie kwestia, czy Twoj problem dzieje sie stale czy czasami, jak stale to lepiej, szybciej znajdziesz, jak czasami to prze... bo to pewnie stykologia gdzies

pozdrawiam, mam nadzieje, ze jakos pomoglem

_________________
hollow
1.1L, 55KM, LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #192361 Wysłany: 21 Lis 2008, 22:10; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 04 Paź 2008,
Posty: 5
A czy przy wymianie uszczelki planowałeś głowice??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #192417 Wysłany: 22 Lis 2008, 01:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
Abraxus zalewanie na niskich obrotach i kopcenie na czarno jest objawem padniętego mapsensora i/lub wężyka, podmień od kogoś mapsensor i zobacz jaki będzie efekt.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #193330 Wysłany: 24 Lis 2008, 13:06; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 05 Lis 2008,
Posty: 40
Wszystko jasne. Oddalem auto do ASO i okazalo sie ze naprawa to sprawy groszowe. Samochod gubi plyn chlodniczy bo ciekla pompa. Duzo palil bo pekl jakis wezyk przy silniku i auto lykalo za duzo powietrza przez co robila sie zla mieszanka i auto plulo benzyna. Olej ciekl bo filtr byl zle dokrecony. Samochod zle hamowal bo mial zapowietrzone hamulce...
:D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO