|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mjunski |
#206324 Wysłany:
09 Sty 2009, 00:31; Temat postu: JTD zimny = brak mocy |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 09 Sty 2009, Posty: 74
|
Mam taki oto problem, że moje punto, gdy jest zimne w ogóle nie ma mocy, natomiast gdy osiągnie temperaturę około 70-80 st. następuje natychmiastowy skok mocy.
To co próbowałem zrobić:
Odpiąłem przepływkę.. śmiga jak burza. Wyczytałem ty gdzieś na forum, że ktoś miał taki sam problem i to była przepływka, więc stwierdziłem, że kupię nową przepływkę, ale po zamontowaniu (bosch) dzieje się to samo:/
Ma ktoś może jakiś pomysł lub doświadczenie?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Sydney |
#206336 Wysłany:
09 Sty 2009, 01:01; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Wołomin Rejestracja: 05 Sty 2009, Posty: 77
|
może podpięcie pod examiner coś pokaże ??
|
|
Góra |
|
 |
mjunski |
#206339 Wysłany:
09 Sty 2009, 01:07; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 09 Sty 2009, Posty: 74
|
Będę musiał pojechać go podłączyć, ale szkoda mi trochę kasy:/ Jak nic nie wykombinuję to nie będę miał innego wyjścia.
|
|
Góra |
|
 |
Sydney |
#206346 Wysłany:
09 Sty 2009, 01:24; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Wołomin Rejestracja: 05 Sty 2009, Posty: 77
|
wiesz jak podepiniesz to będziesz miał pewność co jest nie halo a tak to takie gdybanie...
|
|
Góra |
|
 |
iNTER |
#206430 Wysłany:
09 Sty 2009, 12:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
mjunski a nie szkoda Ci teraz wydanej kasy na przepływkę? Komputer pokaże co jest za usterka i nie masz loterii potem.
|
|
Góra |
|
 |
uki1906 |
#206493 Wysłany:
09 Sty 2009, 15:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość Rejestracja: 16 Lut 2008, Posty: 215 Pomógł: 1
|
iNTER napisał(a): mjunski a nie szkoda Ci teraz wydanej kasy na przepływkę?
No właśnie. Komp coś powinien pokazać.
|
|
Góra |
|
 |
mjunski |
#206698 Wysłany:
10 Sty 2009, 00:16; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 09 Sty 2009, Posty: 74
|
Przepływkę mogę oddać w ciągu 7 dni i tak właśnie zrobię jutro, więc problemu nie ma. Nigdy nie korzystałem z usług aso fiat i nie wiem czy za 120zł powiedzą mi dokładnie co trzeba zrobić?
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#208072 Wysłany:
14 Sty 2009, 10:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Jedz z nowa przeplywka na kompa i niech go zresetuja, powinno pomoc.
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
mjunski |
#208194 Wysłany:
14 Sty 2009, 18:29; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 09 Sty 2009, Posty: 74
|
Przepływomierz już oddałem. To nie to moim zdaniem i mechanika, u którego byłem też. Mówi, że ktoś grzebał przy kompie i zaprogramował ala blokadę dostarczania powietrza do silnika dopóki nie osiągnie on 70 stopni. Dodano to mogło być podczas np. tuningu. Ale kto go wie czy ma rację.
_________________ 1.9 JTD 2001r.
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#208198 Wysłany:
14 Sty 2009, 18:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Z moim jest podobnie chociaż mam wersje D. W kompie błędów żadnych nie ma. Dopóki samochód nie nagrzeje się do 1/3 i później 1/2 finalnie na wskaźniku niestety się muli. Na gaz reaguje przyzwoicie dopiero jak się nagrzeje. Spalanie też mocno rośnie jak silnik jest nie nagrzany. Latem tak tego nie czuje się. Szczególnie słabo ciągnie zimą przy -25 mrozu.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#208214 Wysłany:
14 Sty 2009, 19:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
i ja tak mam:) ale tłumacze to tym ze puki zimny to go nie męcze i pozwalam mu sie spokojnie dogrzac. u mnie panuja mniejsze mrozy niz u Ciebie remind bo jedynie - 10 max i nagrzanie nastepuje po ok 5km. pozdro
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
mjunski |
#208277 Wysłany:
14 Sty 2009, 22:02; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 09 Sty 2009, Posty: 74
|
Nie wiem jak Wam, ale mi to nie daje spokoju jak na zimno zawsze ostatni odjeżdżam ze skrzyżowania:) Na trasie nie chce się bardziej rozpędzić niż 90-100km/h i do tego jak na złość coś słabo się grzeje i moc przybywa dopiero po 15 kilometrach:/ Pewnie termostat uszkodzony, ale nie bardzo chce mi się wydawać 300zł na to cudo. Same problemy tym autem niestety:/
_________________ 1.9 JTD 2001r.
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#208379 Wysłany:
15 Sty 2009, 09:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
po pierwsze to jedz na kompa
u mnie po zamontowaniu nowej przepływki tez przymulal jak na starej i pomogła dopiero interwencja pana henia z ASO a zrobił on tak:
- pod ten węzyk co idzie od przepływki do układu hamulcowego podpiał jakies ustojsto ze wskazówka
- stwierdził ze wskazówka zbyt wolno sie podnosi po naciśnięciu gazu
- odpiął ustrojstwo
- odpiał wezyk z układu hamulcowego pozostawiając jeden koniec w przepływce
- w tą rórke co ten wezyk od niej odpiął wsadził maluśkie wiertełko (bardzo maluskie, mozna tez spinaczem biurowym byle by przeczyscic)
- zaczął dlubac i dłubac
- wydowył mnustwo syfu
- podiął ustorjswo i kazal nacisnąc pedał gazu
- efekt: wskazówka od razu podniosła sie do góry
efekt na drodze: nie ten samochód
co do termostatu to:
-przejedz sie kawałek tak by wskazówka choc troche sie podniosła
-nastepnie otwórz maske
- pomacaj rure co leci od termostatu do chłodnicy (do górnej czesci chlodnicy)
jak ciepła to masz zjebany termostat (zawieszony w pozycji otwartej)
jak zimna to nie wiem
ale i a tak jedz do ASO by Ci skazowali błąd jak juz sie uporasz z przepływka
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#208466 Wysłany:
15 Sty 2009, 16:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#208472 Wysłany:
15 Sty 2009, 17:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
tak remind własnie tam:) opis starałem sie zrobic jak najbardziej dokładnie ale widze ze kto wtajemniczony to sie zorientował o jaka rurke chodzi
a czemu pytasz remind? u Ciebie tez są jakies objawy niedomagania?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#210070 Wysłany:
19 Sty 2009, 17:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639 napisał(a): tak remind własnie tam:) opis starałem sie zrobic jak najbardziej dokładnie ale widze ze kto wtajemniczony to sie zorientował o jaka rurke chodzi a czemu pytasz remind? u Ciebie tez są jakies objawy niedomagania?
No mocy to bym chciał żeby było więcej.  haha ale poważnie sprawdziłem to u siebie , całość idealnie drożna aż do vacum.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|