You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 

Obecny czas: 17 Cze 2025, 23:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

Post #90282 Wysłany: 10 Lut 2008, 02:55; 
 Temat postu: brak mocy
Sympatyk kropek

Miejscowość: Oświęcim - okolice
Witam jestem nowy na forum ;)
Czytam to forum od tygodnia i normalnie co post to znajomy problem ;)
a że nie znam się na autkach, to postanowilem ze dolacze i się poducze..
Punciaka mamy od 95 roku..jezdzil nim ojciec, a jakies 5 lat temu trafil do mnie..od 10 lat jest zalozona instalacja lpg

Zauwazylem, ze od kilku lat autko stopniowo traci moc..(i na gazie i na benzynie) w sumie nie martwilem sie tym, bo jednak priorytetem jest dla mnie spalanie i oszczednosc (srednio 7,5l gazu).
Jednak ostatnio juz zaczyna mnie to wkurzac..a juz totalnie sie zalamalem gdy jechalem z kolega jego puntem z takim silnikiem jak moje i w 5 osob..bylo duzo mocniejsze niz moje jak jade sam.. Ciężko mi nawet zerwać przyczepnosc na jedynce, a kiedys to standard :/ Dziwi mnie tez jedna rzecz.. przeczytałem tu, ze na 5 biegu i 3000 obrotow macie 100km/h u mnie jest 94... nie wiem czy to ma znaczenie ? Piszecie tez, ze do 100km/h rozpedzacie sie w 12s.. a 55konne w 14s u mnie jest to koło 16s na benzynie/ 18s na gazie..
Vmax kolo 160 na gazie..na benzynie mysle ze podobnie bo nie widze roznicy na 5 biegu miedzy benzyna a gazem..
Zauwazylem ze silnik troche nierowno pracuje. Ubywa nawet duzo plynu chlodniczego, Ostatnio zaczal brac olej (wyciek pod pokrywa zaworów)

Wymiany:

Ogolnie to od poczatku malo co bylo wymieniane..
Nie liczac filtrów i płynów:
to ostatnio wymieniałem świece na NGK i zauwazylem ze jedna z nich była całkowicie zużyta (nie znam sie na tym ale w kazdym badz razie byla inna ;> od pozostałych.. Po wymianie silnik zaczal chodzic ladniej, rowno..mocy rowniez przybylo ale niewiele..