You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 00:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #233611 Wysłany: 28 Mar 2009, 17:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
No rzeczywiście czyste, u mnie kupa kurzu i syfu na silniku i w komorze.

Do ilu km udało Ci się opróżnić zbiornik, mam nie udokumentowane 8KM :) a 28KM poniżej:
Image

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 

 
 Post #233786 Wysłany: 28 Mar 2009, 22:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Paź 2008,
Posty: 67
testowaleś zachowanie silnika po wymianie koncówek?
dalej szarpie?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233932 Wysłany: 29 Mar 2009, 10:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind chyba zarzynałes go cały czas na 1 biegu go widze ze paliwka jeszcze sporo a wartosc A znikoma :E
albo wskaznik poziomu paliwa szwankuje i pokazuje ze jest a w baku pusto :>

mentor_13 specjalistycznych testów nie robiłem, tylko normalna jazda jak do tej pory.
wyraznie poprawiła sie dynamika i elastycznisc np 40km/h na 4 biegu - 90km/h wciaz na 4 biegu itp.
co do szarpania to trochę sie zawiodłem bo wczoraj zrobiłem trase 198km i podczas najazdu pod lekką góke miałem 68km/h i V bieg i gdy osiągnąłem 70km/h to troche mi sie przypomniały czasy z przed wymiany końcówek :? :shock:
podobnie było na IV biegu ale to ze 3 razy i delikatne szarpnięcia a nie jak wczesniej ze całąbudą telepało.
potem specjalnie jeżdziłęm na IV i V biegu w okolicach tych wartosci co wczesniej i nie szarpnąłą juz.

co do spalania to mile sie zaskoczyłem bo na wczorajszej trasie 198km prędkością maxymalną ok 115km/h a tak większośc czasu 80~105km/h to wartosc A z tego odcinka wyniosła 22.9km/L czyli na nasze 4,36L/100km (biorę to z przymrużeniem oka) :E :D :bounce:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234008 Wysłany: 29 Mar 2009, 15:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Paź 2008,
Posty: 67
napisz jeszcze jak wyglądały twoje stare końcówki
może możesz jakąś fotkę wrzucić?
nadają sie do czyszczenia?
ps. daj namiar na sklep w którym kupowałeś końcówki

interesowało by mnie też jak zmieni ci się spalanie. ile wyciągniesz z baku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234088 Wysłany: 29 Mar 2009, 19:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mentor_13 koncówy brałem z http://www.wuzetem.waw.pl/ nie mieli zamiennika swej produkcji ale załatwili oryginały Delphi takie jak na zdjęciu gdzies wyzej. z począstku chcieli 115zł od sztuki ale "wysępiłem" po 90zł od sztuki :E
jeszcze nie lałem całego baku, zrobię to po wypłacie dopiero.
z szarpaniem tak jak pisałem wyzej czasem wystapi ale te zmniejszone spalanie rekom pensuje to:)

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234207 Wysłany: 29 Mar 2009, 21:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
U mnie licznik spalania bardzo szwankuje, nie wiem od czego. Był wielokrotnie kasowany. Na weekend byłem w trasie 600km, spalanie wyszło dokładnie 4.2 w 2 osoby, jazda z prędkością 80-100km, wyprzedzanie tirów, gdzie się da hamowanie silnikiem. Oczywiście używałem nierówności terenu do przyśpieszania, w/g komputera spalanie po trasie wyszło 18.00km/l. Powinno być 5.5L, zaskoczenie - 4.2 w/g dystrybutora paliwa. Ok 50km zrobiłem po mieście, reszta trasa. Po niedzieli jadę na KTS sprawdzić czy nie ma błędów.

Heh, udało mi się ze stromej górki ~175 zrobić:) mam nadzieję że da się to powtórzyć i uwiecznić na filmie :)

Nic nie szarpie, bardzo wolno opadają obroty.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234711 Wysłany: 31 Mar 2009, 12:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
ja mam na razie ok z licznikiem bo srednio wskazuje mi ok 20
wczoraj zrobiłem traske 48km i wyszło 21,2 km/l tzn tyle wskazywał licznik a ile w rzeczywistosci to obczaję jak zaleje go pod korek.
trcohce wkurza mnie fakt poszarpywania (620zł wtryski + robota wydałem by sie tego pozbyc) i okazuje sie ze to nie kwestia wtrysków ale chyba pompy albo EGRa bo szarpanie występuje cos ok 1700-1800 obrotów wiec przy wartosciach kiedy EGR powinien sie zamknąc a ze jest zawieszony to moze wysyła fałszywe sygnały do kompa a ten fałszywe sygnały do pompy. :roll:
może kiedys zdecyduję sie na czyszczenie EGRa razem z kolektorem ssacym i wtedy zobaczę co i jak. ale to jak kasy uzbieram bo ostatnio sie wykosztowałem na punciaka.
po wymianie zalałem go bezsiarkową ropka ze statoila i nie wiem czy przez to sobie tych nowych koncówek nie "dojebałem" ale trudno. przynajmniej silnik ma "ładniejszy" dzwięk i mniej pali.

mentor_13 pytasz o końcówy wiec stare miałem delphi identyczne do tych co kupiłem. jak nie zapomne to porobie foty starych. nie nadają sie one do czyszczenia bo nie mają na iglicy syfu ale wrzery spowodowany drobinami jakiegos gówna z paliwa.

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234713 Wysłany: 31 Mar 2009, 12:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
639 gdybać można co jest uszkodzone. Bez komputera i przejechania się autkiem nic nie dojdziesz. Wiem, że jest zależność między pompą vacuum ( za małe ciśnienie = nie działa poprawnie elektrozawór przy filtrze), elektrozaworem na filtrze , zaworem EGR oraz pompą wtryskową. Problem występuje w wersjach CF3 po 2000r. W poprzednie mniej ekologiczne CF2 nie mają z tym problemu. Na pewno wtryski z czasem siadają i słabe rozpylanie, zawieszanie się = szarpanie i dymienie. Też dużo więcej pali.

Byłem dzisiaj rano na kompie, błędów na razie żadnych nie ma. Nie pojawiał się też nieznany błąd.

Heh, ja też zalałem kiedyś to paliwo z statoil to rzeczywiście silnik pracuje bardzo twardo, praktycznie jak na mieszance oleju+pb. Najlepiej jeździ na paliwie z Auchan i białoruskim - najładniejszy dźwięk.

Jak dasz radę zrób foto w jakiejś rozsądnej rozdzielczości.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Ostatnio edytowany przez remind, 31 Mar 2009, 12:38, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #234716 Wysłany: 31 Mar 2009, 12:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
do jakiego Ty kompa podpinasz ze Ci wszytsko pokazuje? jak ja podpinałem go examinera to jednynie wyszło ze EGR nie sprawny. i co to ta pompoa vacum? :shock:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234719 Wysłany: 31 Mar 2009, 12:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
mam dostęp do bosch kts-540. Taki prosty sprzęt do diagnostyki sterowników. Wcześniej lunch x-431 ale on nie pokazuje wszystkich błędów. Jak masz nie sprawny egr ( może masz wilgoć we wtyczce...) to proponuje naprawę - czyszczenie o ile się da we własnym zakresie ( konieczny podnośnik ).
Powiem szczerze ci fachowcy z examinera to stoją przy nim i się drapią w głowę, nie powiem gdzie tak w białym żeby nie robić anty reklamy.

U ciebie też tyka przepływomierz?

Pompa vacuum to ta co jest podłączona do serwa hamulców, jest nad termostatem, trzeba sprawdzić jakie jest ciśnienie wakumetrem.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234720 Wysłany: 31 Mar 2009, 12:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
zaraz bede dzwonił do serwisu bosza w bielsku http://www.automajster.pl/ i sie wypytam ile kosztuje podpięcdie do takiego fajnego kompa :E
ale co ta vacum pompa robi?

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234722 Wysłany: 31 Mar 2009, 13:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
U mnie na wiosce 50zł biorą. Vacuum pompa robi podciśnienie niezbędne do działania elektrozaworu przy filtrze powietrza oraz pompy hamulcowej.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Ostatnio edytowany przez remind, 31 Mar 2009, 13:10, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #234724 Wysłany: 31 Mar 2009, 13:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
232zł :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

[ Dodano: 31 Mar 2009 13:08 ]
więc chyb asie na to oleje :roll:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234726 Wysłany: 31 Mar 2009, 13:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
To niedrogo x5 tyle co u mnie.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234731 Wysłany: 31 Mar 2009, 13:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
dzwoniłem do zioma co mi wtryski robił ma KTS ale wersje 500
nada sie????? i u niego 60zł za podpięcie :lol:
Remind ewentualne błedy pokaze mi w cyferkach i potem trezba szukac co oznaczają czy wyskoczy ze padnięte "to" i "to"??????

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234748 Wysłany: 31 Mar 2009, 14:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Jak ci wtryski robił nie podłączał do kompa? To już fachowiec powinien wiedzieć jak zinterpretować wyniki.

A tu mój strucel po wymianie zbiorniczka płynu:

Image Image

Poniżej jest filmik jak dymi u mnie rozgrzany silniczek po wkręceniu na obroty 4500rpm:

http://www.youtube.com/watch?v=IakM3WfrViE

Komuś słabiej / mocniej dymi ?

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234857 Wysłany: 31 Mar 2009, 18:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
no nie podłączył do kompiutera niestety.
co to masz za płyn? wygląda jak browar :E :>
a te dymienie to nie dymienie. u mnie przed wymiana koncówek walił dymem prawie jak z komina batorego :E
teraz z pewnościa jest lepiej ale nie robiłem takiego "testu" jak Ty więc nie wiem.

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234870 Wysłany: 31 Mar 2009, 19:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
U mnie są rzetelni fachowcy, najpierw sprawdzą dokładnie co nie tak, dopiero wymieniają :)

Szczerze to już nie wiem jaki płyn, to mieszanka jakiegoś innego i borogo. Jak kupiłem autko parę lat temu to wymienili mi, później zrobiłem dolewkę jak pobiłem chłodnicę.

U mnie przed wymianą to tak dymiło że za każdym razem była elipsa z sadzy po lekkim dodaniu gazu, sadzę można było zdrapywać z jezdni :) Zresztą był problem z jazdą 80-90/h na V biegu. Dławił się silnik.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235019 Wysłany: 02 Kwi 2009, 11:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
125km przejechane od ostatniego kasowania licznika i w/g kompa 19.8km/L co daje 5.05 :E / 100km
jedyne co mnie wkurza to tO szarpanie. wymiana końcówek nic nie dała. odbaczje za tydzien co wyjdzie na tym boszy kts 500.

pozdro

[ Dodano: 02 Kwi 2009 11:07 ]
remind czy Ty sprzedajesz swego punciaka na częsci? pytam bo w dzile giełda wystawiłes kilka fantów :shock:

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235511 Wysłany: 02 Kwi 2009, 11:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
No kilka sprawnych fantów mam w piwnicy, autko na razie nie szarpie, więc nic w nim nie robię.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235806 Wysłany: 03 Kwi 2009, 10:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind dzwoniłem teraz do serwisu fiata i mechanior powiedział ze vacum nie ma wpływu na pompę wtryskowa a skoro na filtrze jest elektrozawór jak pisałes to on się chyba otwiera/zamyka pod wpływem impulsu elektrycznego a nie cisnienia powietrza :roll:

wkurza mnie to szarpanie i zastanawiam się na czyszczeniem EGRa, ale jaki to moze miec związek z szarpaniem?
chyba u mnie jest najgorszy scenariusz czyli elektronika pompry wtryskowej zdycha :( :( :(

może pogonie go na biodieslu z bliskiej to sie odmuli?
:hahaha:

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235808 Wysłany: 03 Kwi 2009, 10:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
No niestety ma pośredni wpływ także na działanie pompy. Zbyt wysokie ciśnienie w układzie po częstym używaniu hamulca powoduje że źle działa elektrozawór na filtrze paliwa. Vacum podłączone jest do elektrozaworu a w środku jest membrana + taki drucik do klapy. Niewłaściwe ciśnienie = złe działanie elektrozaworu = błędy w kompie = dziwne zachowanie. Ale pompa vacum szybko się nie zużywa, nawet jak się zużyje to wystarczy ją rozebrać i młotkiem :) u mnie mechanicy wiedzą jak się regeneruje.

Niewłaściwe działanie elektrozaworu egr = błąd w kompie. np. po hamowaniu lub na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika.

Ale oczywiście zawsze będzie można wymienić pompę wtryskową , z tego co wiem oryginał w fiacie z rabatem 3000. Ja też mam diagnozę szarpania z fiata - jakaś krzywka uszkodzona w pompie, dlatego szarpie i nie jedzie powyżej 140km/h.

Na razie nie szarpie i nie wiem czy wyleczony kropek czy uleczony:)

Zalej biodiesla , zobaczymy co się stanie...

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235818 Wysłany: 03 Kwi 2009, 10:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
a czy te szarpanie zosatnie zawsze takie same czy będzie sie pogłąbiac az z czasem nie bedzie mozliwe ruszenie z miejsca? bo jak sie nie popgląbi to sie olewam i nic ztym nie robie.
no własnie chyba zaleje bioestra z bliskiej :E
bo jak o nim czytam to ze:
- lepsza kultura pracy
- spalanie te same przy odczuwalnym wzroscie osiągów

gdzies był artykuł o cięzarówce co w niemczech na biopaliwie zrobiła 1,3 mln km :shock: z oryginalnym układzie wtryskowym.

mam teraz pół baku verwy wiec po wypłacie doleje do fula tego bio i bede go męczyć :E

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235823 Wysłany: 03 Kwi 2009, 11:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Kto ci naopowiadał bajek że lepsza kultura pracy i te same spalanie przy wzrośnie osiągów? Twoja pompa Lucas Epic DCU3F cholery by dostała po zalaniu tego paliwa. Prawdą jest że jest to agresywne paliwo, jest większe spalanie i mniejsza moc. Dlatego jest tańsze, ale cena 10gr mniej nie rekompensuje 10-20% większego spalania! Na stronie orlenu / bliskiej jest wykaz silników do których można lać, do reszty lepiej się wstrzymać. Zalecam lanie normalnego paliwa po 3.29zł/l np. z auchan. Na takim paliwie ciągnie idealnie vmax=175km/h. Żadnych wynalazków typu werwa super ultra turbo bez siarki MK3.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #235825 Wysłany: 03 Kwi 2009, 11:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind leję verwę bo ciszej mi chodzi, raz nalałem z auchana to mi poszła piana z baku :shock: :evil: :evil: :shock: :evil: i dopiero mi szarpał i to nie tylko na tych obrotach co teraz. pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 53  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO