|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 00:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
draco |
#237316 Wysłany:
07 Kwi 2009, 13:05; Temat postu: Co moze powodowac te drgania ??? |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 02 Cze 2008, Posty: 40
|
Witam, mam problem z puntem (1.2. mpi 75km) tzn. caly silnik dziwnie sie telepie na wolnych obrotach, co z kolei powoduje nie mile drgania wewnatrz auta. Wymienilem juz swiece na NGK i kable, nastepnie sonde lambda, sprawdzony zostal tez rozrzad, obrotomierz pokazuje 900/1000rpm obroty utrzymuja rowny poziom,(silnikm krokowy wyczyszczony)
Prosze o rade co sprawdzac w nastepnej kolejnosci bo rece mi juz opadaja, a diagnostyka tez nic nie wykazala, bede wdzieczny za kazda pomoc, pozdrawiam.[/img]
|
|
Góra |
|
 |
|
|
slivka |
#237320 Wysłany:
07 Kwi 2009, 13:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 259
|
a poduszki silnika i skrzyni?
_________________ WRC - Wieśniak Robi Cuda
http://www.szybkiepranie.pl <<-- pranie tapicerki samochodowej kraków
|
|
Góra |
|
 |
draco |
#237324 Wysłany:
07 Kwi 2009, 13:46; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 02 Cze 2008, Posty: 40
|
poduszka skrzyni wymieniona w zeszlym roku, ja raczej stawiam na cos ze strony elektrycznej, nie wiem czy np. wadliwa cewka moglaby sie objawiac w ten sposob ? lub czujnik jakis ?
|
|
Góra |
|
 |
MarcinO |
#237403 Wysłany:
07 Kwi 2009, 17:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: SWD Rejestracja: 05 Lut 2008, Posty: 328
|
|
Góra |
|
 |
draco |
#237422 Wysłany:
09 Kwi 2009, 09:27; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 02 Cze 2008, Posty: 40
|
mam zastrzezenia jedynie do pracy silnika na wolnych obrotach kiedy drzenie calego silnika jest dosc dokuczliwe, a po za tym jest ok
jak sprawdzic czy te poduszki sa do wymiany ??? [ Dodano: 08 Kwi 2009 08:07 ]zrobilem maly test  tj zaklinowalem dwie poduchy po lewej i prawej stronie silnika, kliny od poduchy do podloza ale nic to nie dalo silnik dalej ma padake [ Dodano: 09 Kwi 2009 09:27 ]widze ze nikt sie nie zainteresowal, w takim razie mam inne pytanie bo poszperalem troche po forum o podobnych przypadkach i jako przyczyny pojawialy sie nast. elementy:
-czujnik cisnienia bezwzglednego
-czujnik walu
i inne ktore zlokalizowalem tylko nie wiem gdzie znajduja sie te dwa jesli moglibyscie opisac miejsce tych czujnikow bylbym wdzieczny
pozdrawiam
_________________ Punto 1.2 MPI 75KM ELX
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#238463 Wysłany:
09 Kwi 2009, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
Draco miałem ostatnio podobny problem, winą był źle ustawiony rozrząd o 2 ząbki, błąd przy zakładaniu paska...
Silnik też na wolnych obrotach mocno się rzucał a z tłumika wydobywał się dziwny odgłos. Może masz źle ustawiony zapłon? Bo wydaje mi się że jak poduchy by były do wymiany to drgania by było też czuć w czasie jazdy a piszesz że tylko na wolnych obrotach...
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
draco |
#238555 Wysłany:
12 Kwi 2009, 15:38; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 02 Cze 2008, Posty: 40
|
rozrzad byl wymieniony w wakacje i w lutym tego roku byl sprawdzony przez innego mechanika bo tez to podejrzewalem ale wszystko ok ponoc jest
Pytanie w jaki sposob sprawdzic zaplon ????
Druga rzecz ze przed chwila zrobilem taki maly tescik tzn. odlczylem waz z podcisnienia ktory leci do map sensora (od str silnika) i zassalem go  i obroty staly sie stabilne  teraz nie wiem czy map sensor jest do wymiany czy problem jest z cisnieniem ???? [ Dodano: 10 Kwi 2009 10:57 ]P.S- to moze inaczej - jesli map sensor jest sprawny to jaka powinna byc reakcja silnika po odlaczeniu weza podcisnienia od samego silnika ???
Bo u mnie nie ma rzadnej reakcji i silnik dalej chodzi nie stabilnie choc obrotomierz pokazuje 900/1000 [ Dodano: 12 Kwi 2009 15:38 ]doradzcie cos
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#240085 Wysłany:
13 Kwi 2009, 22:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
Z tym zapłonem to chodziło mi o ustawienie rozrządu. Ja borykam się aktualnie z tym samym problemem i odkryłem że ma z tym coś wspólnego krokowy. Wężyk jak ściągałem z map sensora to nic nie dawało... Jutro jadę kupić krokowy no chyba że cena mnie zabije... Nie orientuje się ktoś ile to kosztuje?
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#240102 Wysłany:
13 Kwi 2009, 23:23; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
a próbowałeś podpiąć pod komputer 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
draco |
#240137 Wysłany:
14 Kwi 2009, 05:34; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 02 Cze 2008, Posty: 40
|
w lutym auto bylo u mechanika, ktory powiedzial ze komputer nic nie wykazal, mechanik wymienil lamde i to wszystko
silnik krokowy wyciagnalem i wyczyszcilem ale obroty mi nie faluja normalnie czyste dziadostwo
_________________ Punto 1.2 MPI 75KM ELX
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#242508 Wysłany:
19 Kwi 2009, 14:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
Przedwczoraj też byłem na komputerze, nic nie wykazało oprócz sondy i czujnika temp który podaje wartość do komputera, obie rzeczy wymienione i dalej to samo, silnik na wolnych telepie, z tłumika wydobywa się nierówny odgłos- wypadanie zapłonów, w czasie jazdy jest normalnie. Wie ktoś czy może mieć na to wpływ że wyciecie na kole zębatym od czujnika obrotów jest trochę inaczej założone bo chyba powinno być tak że jak pierwszy tłok od strony paska rozrządu jest w górnym martwym punkcie to wycięcie ma być ustawione równo z tym czujnikiem a u mnie jest inaczej że dopiero jak tłok zejdzie na dol to wycięcie się pokrywa z czujnikiem. Może to mieć jakiś wpływ?
[ Dodano: 19 Kwi 2009 14:04 ] draco a możesz sprawdzić jak u Ciebie wygląda z tym kołem zębatym od czujnika wału? Tzn. Czy jak 1 tłok jest w GMP to czy wycięcie na kole pokrywa się z czujnikiem?
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|