You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 22:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #258164 Wysłany: 25 Maj 2009, 19:39; 
 Temat postu: 1,2 MPI cewki zapłonowe
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Skoroszyce
Rejestracja: 28 Kwi 2008,
Posty: 22
Ogólnie kropa na wolnych obrotach nie chodzi zbyt równomiernie. W weekend wymieniałem świece - skrajne czyściutkie a wewnętrzne zarośnięte nagarem o grubości około 0,5mm (30kkm najechałem na świeczkach) Jak się okazało cewka obsługująca wewnętrzne cylindry byłą inna, niż mówi producent (Biazet 303 z bąka zamiast BAE 800 AK). Podmieniłem cewkę na BAE 800 B wyciągniętą z CC700 i dalej jest to samo. Pytanie moje jest następujące: Cewki mogą być stosowane zamiennie, czy czymś się różnią?? Wujek Google nie potrafi mi odpowiedzieć. Czy muszę się zaopatrzyć w cewkę taką, jak producent zaleca, czy mam szukać dalej?? Jeśli mam szukać dalej, to gdzie?? Dodam, żę na tamtej cewce Cinquecento chodziło do końca. Dodam tylko, że odłączałem cewki pojedynczo i na każdej z osobna silnik chodzi na 2 gary równo.

_________________
MKI 1995 w wersji burakowóz
Trwa odburaczanie


Góra
 Profil  
 

 
 Post #258378 Wysłany: 26 Maj 2009, 11:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 817
czyściłeś silniczek krokowy ?? to on odpowiada za obroty na biegu jalowym. Jak bedzie zasyfiony to silnik bedzie chodził nierównomiernie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #258403 Wysłany: 26 Maj 2009, 12:03; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Skoroszyce
Rejestracja: 28 Kwi 2008,
Posty: 22
Silniczek krokowy wygląda na wymieniany jakiś czas temu, ale go wyczyszczę dla pewności. Zastanawia mnie tylko ten nagar na świecach środkowych i jego brak na skrajnych. Obroty na poziomie 800rpm trzymają się w miarę dobrze. Sonda lambda wymieniona pare miesięcy temu na uniwersalną Delphi

_________________
MKI 1995 w wersji burakowóz
Trwa odburaczanie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #258465 Wysłany: 26 Maj 2009, 14:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
BAE800B i BAE800AK figurują w katalogach jako zamienniki.
Biazet303 to również cewka do zapłonu elektronicznego ( rezystancja uzw.pierw. 0,5 - 0,6 oma ), ale nie jest identyczna z w.wym.
Po przejechaniu 30 kkm dziwi raczej brak nagaru na świecach.
A poza tym napełnienie cylindrów nie jest idealnie jednakowe, więc może byc różnica w nagarze.
Chodzi oczywiście o taki beżowo/szary nagar, a nie czarny i tłusty syf z olejem :E

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #258825 Wysłany: 27 Maj 2009, 14:05; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Skoroszyce
Rejestracja: 28 Kwi 2008,
Posty: 22
Dzięki za zwrócenie uwagi na brak nagaru - w weekend podmienię jeszcze cewkę od skrajnych garnków i zobaczę czy coś to da. Potem elektrosolem potraktuję złączki. Jak nie pomoże to szukam dalej:) Nagar na świecach był szary i suchy. Jak zjadę do rodziców na weekend to wrzucę fotki:)

_________________
MKI 1995 w wersji burakowóz
Trwa odburaczanie


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO