|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 22:46
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
stevie13 |
#258164 Wysłany:
25 Maj 2009, 19:39; Temat postu: 1,2 MPI cewki zapłonowe |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Skoroszyce Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 22
|
Ogólnie kropa na wolnych obrotach nie chodzi zbyt równomiernie. W weekend wymieniałem świece - skrajne czyściutkie a wewnętrzne zarośnięte nagarem o grubości około 0,5mm (30kkm najechałem na świeczkach) Jak się okazało cewka obsługująca wewnętrzne cylindry byłą inna, niż mówi producent (Biazet 303 z bąka zamiast BAE 800 AK). Podmieniłem cewkę na BAE 800 B wyciągniętą z CC700 i dalej jest to samo. Pytanie moje jest następujące: Cewki mogą być stosowane zamiennie, czy czymś się różnią?? Wujek Google nie potrafi mi odpowiedzieć. Czy muszę się zaopatrzyć w cewkę taką, jak producent zaleca, czy mam szukać dalej?? Jeśli mam szukać dalej, to gdzie?? Dodam, żę na tamtej cewce Cinquecento chodziło do końca. Dodam tylko, że odłączałem cewki pojedynczo i na każdej z osobna silnik chodzi na 2 gary równo.
_________________ MKI 1995 w wersji burakowóz
Trwa odburaczanie
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Lotos |
#258378 Wysłany:
26 Maj 2009, 11:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 817
|
czyściłeś silniczek krokowy ?? to on odpowiada za obroty na biegu jalowym. Jak bedzie zasyfiony to silnik bedzie chodził nierównomiernie.
|
|
Góra |
|
 |
stevie13 |
#258403 Wysłany:
26 Maj 2009, 12:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Skoroszyce Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 22
|
Silniczek krokowy wygląda na wymieniany jakiś czas temu, ale go wyczyszczę dla pewności. Zastanawia mnie tylko ten nagar na świecach środkowych i jego brak na skrajnych. Obroty na poziomie 800rpm trzymają się w miarę dobrze. Sonda lambda wymieniona pare miesięcy temu na uniwersalną Delphi
_________________ MKI 1995 w wersji burakowóz
Trwa odburaczanie
|
|
Góra |
|
 |
AF |
#258465 Wysłany:
26 Maj 2009, 14:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
BAE800B i BAE800AK figurują w katalogach jako zamienniki.
Biazet303 to również cewka do zapłonu elektronicznego ( rezystancja uzw.pierw. 0,5 - 0,6 oma ), ale nie jest identyczna z w.wym.
Po przejechaniu 30 kkm dziwi raczej brak nagaru na świecach.
A poza tym napełnienie cylindrów nie jest idealnie jednakowe, więc może byc różnica w nagarze.
Chodzi oczywiście o taki beżowo/szary nagar, a nie czarny i tłusty syf z olejem 
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
|
|
Góra |
|
 |
stevie13 |
#258825 Wysłany:
27 Maj 2009, 14:05; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Skoroszyce Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 22
|
Dzięki za zwrócenie uwagi na brak nagaru - w weekend podmienię jeszcze cewkę od skrajnych garnków i zobaczę czy coś to da. Potem elektrosolem potraktuję złączki. Jak nie pomoże to szukam dalej:) Nagar na świecach był szary i suchy. Jak zjadę do rodziców na weekend to wrzucę fotki:)
_________________ MKI 1995 w wersji burakowóz
Trwa odburaczanie
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|