You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 00:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #267344 Wysłany: 23 Cze 2009, 19:49; 
 Temat postu: Problem z seatem Toledo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
Mój Ojciec ma Seata toledo 2001rok przejechane coś koło 100tys. 1.6 silnik. Kiedyś miał drobne problemy z silnikiem tzn. dziwnie chodził obroty na maxa szalały, gasł, czasem niepalił na wszystkie gary. Po wielu diagnozach okazało sie że to głupi czujnik temperatury.
No i wczoraj bardzo podobny problem tylko z większą mocą bardzo podobne objawy, niechciał odpalić jak odpalił to go rzuca całego, nieda się jechać. Jak sie puści gaz to nie falują falują bo zdycha odrazu.
Zna sie ktoś na autkach z tej rodziny? można coś saemu sprawdzić?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #267355 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 15 Paź 2008,
Posty: 63
a to jest 1,6 ten od golfa? 75KM ?

_________________
daniDR


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267360 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:10; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
lakikwap napisał(a):
Jak sie puści gaz to nie falują falują bo zdycha odrazu.

krokowy?
Ogólnie to świece/kable/cewki bym też sprawdził

daniDR napisał(a):
a to jest 1,6 ten od golfa? 75KM ?

Stawiam raczej na 1.6 16v 105km...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267362 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
STax napisał(a):
Stawiam raczej na 1.6 16v 105km..

tak to chyba ten

[ Dodano: 23 Cze 2009 20:13 ]
STax napisał(a):
krokowy?

kurde ale to aż tak:/ on niezależnie czy na luzie czy na biegu to ledo co żyje.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267363 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Jak na luzie gaśnie to albo krokowy, albo wtryski, albo brak iskry (kable/świece/cewki) albo jeden z miliona czujników...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267370 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
dodam że na desce żadna kontrolka się nie świeci.
On nie tylko źle chodzi na luzie ale i jeździ sie ledwo co. Byle kiedy gaz jak puścisz to rzuca go i gaśnie w końcu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267376 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:26; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Mi w czasie jazdy zgasł kiedyś punciak właśnie jak cewka poszła, ale tak jak mówię, przyczyn moze być naprawdę dużo i musisz po kolei sprawdzać.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267382 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
no nic idzie w czwartek do mechanika (zaufany bo tylko on odkrył ostatnio że walnięty był czujnik temp. a wszyscy wymyślali takie cuda że makabra, kazdy chciał wymieniać przepustnice)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267385 Wysłany: 23 Cze 2009, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 15 Paź 2008,
Posty: 63
krokowy odpowiada za utrzymanie niskich obrotów wiec jak szarpie na niskich jak jedziesz to jest to krokowy.

przeczysc przepustnice i moze pomoze..akurat to nie jest kosztowna sprawa.. przypuszczam ze nowy krokowy z 80 zł do tego silnika bedzie kosztował w razie czego..

cewki tez warto sprawdzic, ale to juz pewnie wiekszy koszt, dlatego warto od takich pierdółek zaczynać..

ja wiem tylko tyle ze silniki 1,6 w golfach i seatach ale te 8v 75KM maja problemy z krokowymi dosyć często... na powiedzmy 70% to będzie krokowy..przez to gaśniecie i szarpanie tak wnioskuje..

jeśli mówisz,ze nie palił na wszystkie gary to bym świece wymienił najpierw, ewentualnie kable,a na koncu cewke jesli by problem nie ustał...

_________________
daniDR


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267405 Wysłany: 23 Cze 2009, 21:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
a nie zalał jakiegoś gównianego paliwa?
może go pod kompa podepnijcie i wtedy coś pokaże?

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267407 Wysłany: 23 Cze 2009, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
no skłąda sie tak że po zatankowaniu ale zawsze tankuje na orlenie lub statoilu. Kurde coś mi sie wydaje że krokowy to to nie jest bo wcześniej niebyło żadnych problemów z obrotami, to tak nagle z rana sie zrobiło. No u mechanika pójdzie pod komp napewno.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267410 Wysłany: 23 Cze 2009, 21:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 15 Paź 2008,
Posty: 63
program moge podesłac bo jest standardowy do grupy volkswagen , ale kabel do podpiecia musiał bys sobie załątwic :P

_________________
daniDR


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267437 Wysłany: 23 Cze 2009, 21:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
daniDR thx, ale to mechanior zrobi. btw. z ostatnimi problemami wszyscypodłanczali kompa a było wszystko ok i oczywiście kasowali za to hajs a ten 1 mechanik (co wkońcu postawił właściwą diagnoze) jak podłączył i nic niewykryło to nic nie wzią bo jak sam powiedział to nic nie pomogło. Już samo to o nim świadczy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #267502 Wysłany: 23 Cze 2009, 23:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 15 Paź 2008,
Posty: 63
lakikwap napisał(a):
ten 1 mechanik (co wkońcu postawił właściwą diagnoze) jak podłączył i nic niewykryło to nic nie wzią bo jak sam powiedział to nic nie pomogło. Już samo to o nim świadczy.


i tak powinno być... ale na wszelki wielki warto sie zaopatrzec w kabelek i program i samemu lapka podpinac za free bo to proste jak excel a mozesz sprawdzac kiedy chcesz..no chyba ze lapka nie masz to juz gorzej :E

_________________
daniDR


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO