|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 19:14
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lakikwap |
#267344 Wysłany:
23 Cze 2009, 19:49; Temat postu: Problem z seatem Toledo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Mój Ojciec ma Seata toledo 2001rok przejechane coś koło 100tys. 1.6 silnik. Kiedyś miał drobne problemy z silnikiem tzn. dziwnie chodził obroty na maxa szalały, gasł, czasem niepalił na wszystkie gary. Po wielu diagnozach okazało sie że to głupi czujnik temperatury.
No i wczoraj bardzo podobny problem tylko z większą mocą bardzo podobne objawy, niechciał odpalić jak odpalił to go rzuca całego, nieda się jechać. Jak sie puści gaz to nie falują falują bo zdycha odrazu.
Zna sie ktoś na autkach z tej rodziny? można coś saemu sprawdzić?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
daniDR |
#267355 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:07; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 15 Paź 2008, Posty: 63
|
a to jest 1,6 ten od golfa? 75KM ?
_________________ daniDR
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#267360 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:10; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lakikwap napisał(a): Jak sie puści gaz to nie falują falują bo zdycha odrazu. krokowy? Ogólnie to świece/kable/cewki bym też sprawdził daniDR napisał(a): a to jest 1,6 ten od golfa? 75KM ?
Stawiam raczej na 1.6 16v 105km...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#267362 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
STax napisał(a): Stawiam raczej na 1.6 16v 105km.. tak to chyba ten [ Dodano: 23 Cze 2009 20:13 ]STax napisał(a): krokowy?
kurde ale to aż tak:/ on niezależnie czy na luzie czy na biegu to ledo co żyje.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#267363 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:15; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#267370 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
dodam że na desce żadna kontrolka się nie świeci.
On nie tylko źle chodzi na luzie ale i jeździ sie ledwo co. Byle kiedy gaz jak puścisz to rzuca go i gaśnie w końcu.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#267376 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:26; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Mi w czasie jazdy zgasł kiedyś punciak właśnie jak cewka poszła, ale tak jak mówię, przyczyn moze być naprawdę dużo i musisz po kolei sprawdzać.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#267382 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
no nic idzie w czwartek do mechanika (zaufany bo tylko on odkrył ostatnio że walnięty był czujnik temp. a wszyscy wymyślali takie cuda że makabra, kazdy chciał wymieniać przepustnice)
|
|
Góra |
|
 |
daniDR |
#267385 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:33; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 15 Paź 2008, Posty: 63
|
krokowy odpowiada za utrzymanie niskich obrotów wiec jak szarpie na niskich jak jedziesz to jest to krokowy.
przeczysc przepustnice i moze pomoze..akurat to nie jest kosztowna sprawa.. przypuszczam ze nowy krokowy z 80 zł do tego silnika bedzie kosztował w razie czego..
cewki tez warto sprawdzic, ale to juz pewnie wiekszy koszt, dlatego warto od takich pierdółek zaczynać..
ja wiem tylko tyle ze silniki 1,6 w golfach i seatach ale te 8v 75KM maja problemy z krokowymi dosyć często... na powiedzmy 70% to będzie krokowy..przez to gaśniecie i szarpanie tak wnioskuje..
jeśli mówisz,ze nie palił na wszystkie gary to bym świece wymienił najpierw, ewentualnie kable,a na koncu cewke jesli by problem nie ustał...
_________________ daniDR
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#267405 Wysłany:
23 Cze 2009, 21:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
a nie zalał jakiegoś gównianego paliwa?
może go pod kompa podepnijcie i wtedy coś pokaże?
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#267407 Wysłany:
23 Cze 2009, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
no skłąda sie tak że po zatankowaniu ale zawsze tankuje na orlenie lub statoilu. Kurde coś mi sie wydaje że krokowy to to nie jest bo wcześniej niebyło żadnych problemów z obrotami, to tak nagle z rana sie zrobiło. No u mechanika pójdzie pod komp napewno.
|
|
Góra |
|
 |
daniDR |
#267410 Wysłany:
23 Cze 2009, 21:19; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 15 Paź 2008, Posty: 63
|
program moge podesłac bo jest standardowy do grupy volkswagen , ale kabel do podpiecia musiał bys sobie załątwic 
_________________ daniDR
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#267437 Wysłany:
23 Cze 2009, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
daniDR thx, ale to mechanior zrobi. btw. z ostatnimi problemami wszyscypodłanczali kompa a było wszystko ok i oczywiście kasowali za to hajs a ten 1 mechanik (co wkońcu postawił właściwą diagnoze) jak podłączył i nic niewykryło to nic nie wzią bo jak sam powiedział to nic nie pomogło. Już samo to o nim świadczy.
|
|
Góra |
|
 |
daniDR |
#267502 Wysłany:
23 Cze 2009, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Seicento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 15 Paź 2008, Posty: 63
|
lakikwap napisał(a): ten 1 mechanik (co wkońcu postawił właściwą diagnoze) jak podłączył i nic niewykryło to nic nie wzią bo jak sam powiedział to nic nie pomogło. Już samo to o nim świadczy.
i tak powinno być... ale na wszelki wielki warto sie zaopatrzec w kabelek i program i samemu lapka podpinac za free bo to proste jak excel a mozesz sprawdzac kiedy chcesz..no chyba ze lapka nie masz to juz gorzej 
_________________ daniDR
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|