You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 15:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #267900 Wysłany: 25 Cze 2009, 16:30; 
 Temat postu: Problem z odpaleniem po wymianie kolektora...
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 25 Cze 2009,
Posty: 2
Witam, zakupiłem Fiata Punto I po wypadku. Nie był mocno zniszczony, stłuczka zakonczyla sie na chłodnicy, wiec silnik nie ucierpiał. Po zrobieniu blacharki, wziałem sie za silnik, wymieniłem uszkodzoną chłodnice, kupiłem akumlator i wymieniłem zniszczony filtr paliwa. Auto paliło tylko dostawało wariackich obrotów, bardzo wysokich, bez gazu, potem gasło, doszedłem do tego, ze kolektor był pęknięty i brał widocznie lewe powietrze. Kupilem nowy kolektor, załozylem go [co bylo dosc klopotliwe], ale auto teraz w ogole nie chce zapalic. Sprawdzałem czy jest iskra na swiecy i iskra jest, krece rozrusznikiem, ale nic nie łapie. Być moze moglem pomylic przewody lub jest jeszcze inny powod przez ktory auto nie chce zapalic, ale skonczyły mi sie juz pomysły, dlatgo zwracam sie do Was forumowicze o jakąs podpowiedz, moze jakis plan co gdzie się podłącza jesli chodzi o kolektror... w razie czego prosze o pytania dodatkowe, bede staral opisac sie to jak najdokladniej. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

edit: teraz grzebałem przy nim i podlaczylem pewien kabel, ktory widoczenie nie łączył i auto zapaliło, jednak wciaz ma bardzo wysokie obroty... specialna pianka sprawdzałem czy nie bierze lewego powietrza, ale nic takiego nie wykazało... co zrobić by obroty były na normalnym poziomie... licze na jakies wypowiedzi. Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #268061 Wysłany: 26 Cze 2009, 09:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Wysokie tzn ile? (masz obrotomierz?)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #268063 Wysłany: 26 Cze 2009, 09:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lodz
Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 489
moze po prostu linka od gazu sie "przyciela" ;)

_________________
Fiat Punto 1.2 75KM 1995r - Szerszeń

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #268190 Wysłany: 26 Cze 2009, 20:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Giżycko
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 129
ZA wariowanie obrotow odpowiada miedzy innymi uszkodzony lub zabrudzony silniczek krokowy. Moze warto do niego zajrzec?

_________________
Pozdrawiam:

TOmcio

Punto I 1.1S benzyna, 1998


Góra
 Profil  
 
 
 Post #268391 Wysłany: 27 Cze 2009, 19:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Namysłów,Kępno, Syców
Rejestracja: 15 Mar 2009,
Posty: 138
mozliwe ze masz uszkodzony jakis czujnik ja mialem podobny problem ja mialem problemy z wryskami a nie swieci ci sie jakas kontolka ? a patrzylems na przeplywomierz?

_________________
LANCIA DELTA PLATINIUM
DODGE GRAND CARAVAN


Góra
 Profil  
 
 
 Post #268618 Wysłany: 28 Cze 2009, 18:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: sierpc. okolice
Rejestracja: 02 Maj 2008,
Posty: 113
sprawdz czy sonda niejest walnieta, ja tak mialem, co do tego filtra paliwa jak stary kupiles tez cos moze byc nie tak.

_________________
Punto 1997 1.1 S 55


Góra
 Profil  
 
 
 Post #269016 Wysłany: 30 Cze 2009, 09:21; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 25 Cze 2009,
Posty: 2
Cytuj:
Wysokie tzn ile? (masz obrotomierz?)


Na pewno za wysokie, ale nie mam obrotomierza, wiec nie powiem dokładnej wartości.
karolbednarski napisał(a):
moze po prostu linka od gazu sie "przyciela"

sprawdzałem, linka jest ok.... na koncu opisze moje obserwacje dot. wlasnie tej linki gazu.
tjsz napisał(a):
ZA wariowanie obrotow odpowiada miedzy innymi uszkodzony lub zabrudzony silniczek krokowy. Moze warto do niego zajrzec?


dzieki za podpowiedz... silnik krokowy byl wykrecany nieudolnie przez mojego brata i zastanawiam sie, czy nie bierze on lewego powietrza, bo nie wiem czy zostal poprawnie wkrecony... czy lewe powietrze w silniczku krokowym mogloby powodowac takie wysokie obroty?

JVC_PL napisał(a):
mozliwe ze masz uszkodzony jakis czujnik ja mialem podobny problem ja mialem problemy z wryskami a nie swieci ci sie jakas kontolka ? a patrzylems na przeplywomierz?


zadna kontrolka mi się nie swieci, bede musiał sprawdzic te wszystkie rzeczy, ktore podaliscie mi...


czerwona strzała napisał(a):
sprawdz czy sonda niejest walnieta, ja tak mialem, co do tego filtra paliwa jak stary kupiles tez cos moze byc nie tak.

ok dzieki za podpowiedz, na pewno wezme ją pod uwage....

Tak kilka słów z ostatnich moich obserwacji, bo na naprawie to ja się nie znam...

1. Zapalajac silnik pokrecilem troche srubką od naciagu linki od gazu chcac zmiejszyc obroty poprzez zmniejszenie tej przepustnicy, wtedy rzeczywiscie obroty zmniejszyly sie [na pewno jeszcze nie do normalnego stanu], ale silnik zaczal chodzic bardzo nieregularnie, przerywal wrecz i zauwazylem po wtryskiwaczu, ze takze podaje paliwo w sposob, ze wtryskuje, potem przerwa i tak dalej? dlatego pytam Was forumowicze, czy czujnik lub sterownik lub sam wtryskiwacz moze byc uszkodzony w zwiazku z taką praca?

druga sprawa:

Samochod dlugo stał bez akumlatora, wiec czy kompuer samochodu mogl sie zresetowac i czy trzeba go na nowo ustawic czy samemu przywroca sie ustawienia fabryczne? a czy jesli trzeba go ustawiac na nowo, to czy moglbym komputerem ustawic poprawne obroty ustawiajac np wtryskiwacz ktory chodzi nieregularnie? jesli tak, to prosze mi powiedziec, gdzie podłącza sie ten komputer, gdzie jest wejscie na kabel?

Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO