|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 13:11
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Szefo444 |
#282422 Wysłany:
26 Sie 2009, 16:01; Temat postu: Punto I GT pytanie o akumulator i tłumik. |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Witam
Mam pytanie jaki największy akumulator wsadzić do Fiata Punto GT 95r, tak aby alternator dobrze go obsługiwał. Muszę wymienić go i zastanawiam się na jaką pojemność. Ma ktoś jakieś informacje sprawdzone na ten temat.
Chce zrobić sobie cały tłumik zaczynający się od zwężki elastycznej. Proszę o pomoc. Mam kilka pytań:
Czy mogę zwiększyć średnicę rury. Chciałbym zrobić go tak aby nie był głośny i żeby dwie rury wychodziły z tyłu, ale tak żeby nie były widoczne. Nie chodzi mi o typowy ulter z dwiema, która jedną z rur jest długa, wychodzi pozaginana na drugą stronę zderzaka. Chodzi mi tak aby była jedna puszka z której wychodzą dwie równoległe rury. Sory za chaotyczność, ale trudno jest to do opisania.
Z góry dzięki za wypowiedzenie się.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#282433 Wysłany:
26 Sie 2009, 16:27; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Szefo444: jak robisz głównie krótkie trasy po mieście, to wg mnie wiecej niż 55-60Ah nie ma co tam pchać, bo będzie niedoładowany jeździł. Jak głównie dłuższe trasy to możesz się o jakiś większy pokusić.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
80quattro |
#282565 Wysłany:
26 Sie 2009, 21:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 188 Pomógł: 1
|
Oryginalnie według instrukcji w GT jest 40 Ah . Większego niż 50-55 Ah bym raczej nie dawał bo alternator go nie doładuje .
_________________ Fiat Punto GT Fiat Punto II 1.2 Fiat Grande Punto Sport T-jet. Audi A4 Quattro 1.8 T
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#282600 Wysłany:
26 Sie 2009, 22:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
Ja mam u siebie Centra plus 50Ah 450A, spisuje się super i ma diodową informacje o naładowaniu. Większego nie ma potrzeby wkładać.
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#282632 Wysłany:
26 Sie 2009, 23:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Słyszałem że alternator ładuje do 65Ah. Więc myślałem na 60Ah żeby 5Ah miał zapasu.
A coś na temat tłumika ktoś się wypowie??
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#282708 Wysłany:
27 Sie 2009, 09:08; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#282712 Wysłany:
27 Sie 2009, 09:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
No tak tak o to mi chodziło....  Co Wy na tą wielkość 60Ah??
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#282714 Wysłany:
27 Sie 2009, 09:18; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Szefo444: biorąc pod uwagę to co koledzy pisali (ja na poczatku obstawiłem wiekszy, bo nie widziałem jaki instrukcja podaje) to bym 60 raczej doradzał jednak, chyba że na samych długich trasach jeździsz.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#282728 Wysłany:
27 Sie 2009, 09:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Moja jazda jest bardzo zróżnicowana... Ale od 11 czerwca 2009 zrobiłem 5500km. Jeżdżę i po mieście i w trasy. Czyli STax: mówisz że te 60Ah będzie w porządku??
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#282752 Wysłany:
27 Sie 2009, 11:12; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Może się okazać ciut za duży, ale chyba będzie w porządku. Generalnie na zimę dobrze mieć trochę większy, tylko może mu trochę spaść żywotność jak będzie niedoładowany jeździć.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#282782 Wysłany:
27 Sie 2009, 12:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Poczekam, może jeszcze ktoś się wypowie.... 
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#282833 Wysłany:
27 Sie 2009, 17:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Kup dobre 50-55Ah niż tanie 65 i będzie git. Te 1,4 turbo to mały silnik z niskim stopniem sprężania więc dużych oporów nie ma przy kręceniu.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#282857 Wysłany:
27 Sie 2009, 19:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Tak właśnie się zastanowiłem i kupie sobie chyba 55Ah Centra. Teraz mam 50ah 510A Magneti Marelli. Tyle że wydawało mi się że jak jest więcej "AH" to i powinno być więcej "A" a tu się okazuje się że Centra 55Ah ma 460A dlaczego tak jest. Ma ktoś jakąś widze na temat akumulatorów??
2rotor: Możesz mi powiedzieć jakiej średnicy może być powiększona rura wydechowa w Punto GT. Chcę zrobić kompletny przelot wychodzący z tyłu na obie strony zderzaka??
Z góry dzięki za informacje.
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#282864 Wysłany:
27 Sie 2009, 19:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Generalnie średnicę wydechu dobiera się do mocy auta, ja przy mocy > 184HP mam 2,25 cala z tłumikiem końcowym Supersprinta i jest cicho w czasie jazdy. Moim zdaniem 2 rury w Punto nie pasują kompletnie.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
80quattro |
#282882 Wysłany:
27 Sie 2009, 20:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 188 Pomógł: 1
|
Te np. 460 A to maksymalny prąd rozruchowy . To jest maksymalny prąd jaki akumulator jest w stanie wytworzyć przez krótki czas np. w trakcie rozruchu . Czyli np. jak mocno jest w stanie zakrecić rozrusznikiem ale tylko przez krótki czas .
Natomiast wartość np. 50 Ah to pojemność czyli ilość energii jaką jest w stanie akumulator zmagazynować i oddawać powoli przy małym obciążeniu ( czyli np 50 Ah powinien teoretycznie wytrzymać 10 godzin przy obciążeniu prądem 5 A ) .
Tak jak napisał 2rotor , kup dobry akumulator 50 - 55 Ah i na pewno bedzie spokojnie dawał radę . Większego nie ma sensu kupować bo i tak nic to nie da .
_________________ Fiat Punto GT Fiat Punto II 1.2 Fiat Grande Punto Sport T-jet. Audi A4 Quattro 1.8 T
Ostatnio edytowany przez 80quattro, 27 Sie 2009, 20:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
Rafalinek |
#282885 Wysłany:
27 Sie 2009, 20:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Mar 2007, Posty: 626
|
Ja mam Centrę 50Ah 450A, taki mi polecili w ASO (+dostałem spory rabat) i jestem bardzo zadowolony, w największe mrozy odpalał nawet po kilkudniowym postoju na zewnątrz. Generalnie instrukcja mówi o 40Ah do GT, aczkolwiek wg instrukcji:
Cytuj: Samochody wyposażone w elektroniczne urządzenie alarmowe posiadają akumulator o pojemności przy rozładowaniu przez 20 godz. nie mniejszej niż 50Ah
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#282972 Wysłany:
28 Sie 2009, 00:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Ja w swoim GT ma auto alarm, zamek centralny, klime, dosyć dobre nagłośnienie... Kupie pewnie Centre 55AH. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Co teraz powiecie na temat przerabiania tłumika w Punto GT?? 
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
mlodyb13 |
#283155 Wysłany:
28 Sie 2009, 20:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 28 Sie 2009, Posty: 27
|
nie ma co dawac wiekszego niz producent kaze bo jak dasz za duzy to ci nie doladuje a jak za maly to bedzie sie gotowal i w jedna i w druga strone wyzucisz pieniadze
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#283807 Wysłany:
30 Sie 2009, 21:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Kupie centre 55Ah. Z góry dzięki za informacje.
Wracając do tłumika, to powiedzcie mi jaki największy rozmiar Downpipe można zastosować do fabrycznej turbosprężarki?? Czy 2,5 cala to wystarczający?? A może 3 cale. Później będzie sportowy kanalizator o średnicy rury wewnętrznej 60mm, później cały przelot do końcowego tłumika nad którym się jeszcze zastanawiam...
Co wy o tym sądzicie??
Jeśli ktoś ma wiedzę i doświadczenie w przerabianiu wydechu w Punto GT, proszę o informacje... 
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#283832 Wysłany:
30 Sie 2009, 22:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
ostatnio znalazłem punto z wydechem który opisywałeś i nie wygląda to najgorzej z dokładką zderzaka.
 
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#283852 Wysłany:
30 Sie 2009, 22:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Nie do końca mi chodzi o to. Jak widać robota jest odwalona. Do oryginalnej puszki jest pociągnięta rurka na drugi koniec. Ja na pewno nie chce robić tego w tak szerokim rozstawie i bez żadnych rurek chromowych.
Tłumika ma prawie być nie widać, a jak ma być widać to raczej tylko okrągłe rurki o grubości ścianki około 2mm. Rozstaw ma być nie większy niż 1m, a nawet mniejszy jakieś 80cm. I te dwie rury mają wychodzić z jednej dosyć dużej puszki, żeby wydawała dźwięk podobny do oryginalnego tłumika. Bo ja nie lubię głośnych aut. Ma być słychać silnik a nie buczenie tłumika.
BARTEKcoupe: Dzięki za zdjęcia.
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#283863 Wysłany:
30 Sie 2009, 22:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
Szefo444 w takim razie po co komplikować sobie sprawę z tymi rurkami jak ma nie być nic widać i słychać  Zmierzając dalej 2-2,5 calowy przelot słychać  Nawet z pozostawioną oryginalną puchą ostatnią(słyszałem taki już nie raz).
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
Szefo444 |
#283866 Wysłany:
30 Sie 2009, 23:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 17 Mar 2009, Posty: 204
|
Ja też słyszałem tylko w golfie IV mojego kumpla 2.8 VR6 326 kucy bez nitro z nitro 371 kucy. Zaczyna być go trochę słychać przy około 4tys obrotów więc w jakiejś trasie gdy zachowuje się estetykę jazdy spokojnej to nie wychodzisz z auta z głową trzy razy większą.  Interesują mnie sprawy techniczne w Punto GT. Chodzi mi ile można powiększyć downpipe i ile można powiększyć średnicę całego tłumika przelotowego, do oryginalnej turbosprężarki. 
_________________ Punto GT 1.4 Turbo custom
Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...
Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#283869 Wysłany:
30 Sie 2009, 23:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
przy seryjnej sprężarce to 2,5 cala jest aż za dużo  3 calowy downpipe nawet się chyba tam nie zmieści.
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#284487 Wysłany:
01 Wrz 2009, 18:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Szefo444 napisał(a): Ja też słyszałem tylko w golfie IV mojego kumpla 2.8 VR6 326 kucy bez nitro z nitro 371 kucy. Zaczyna być go trochę słychać przy około 4tys obrotów więc w jakiejś trasie gdy zachowuje się estetykę jazdy spokojnej to nie wychodzisz z auta z głową trzy razy większą.  Interesują mnie sprawy techniczne w Punto GT. Chodzi mi ile można powiększyć downpipe i ile można powiększyć średnicę całego tłumika przelotowego, do oryginalnej turbosprężarki. 
Toć jak się uprzesz to i rynnę wsadzisz pod auto. Pytanie które należałoby tu zadać brzmi: po co???
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|