You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #285265 Wysłany: 04 Wrz 2009, 10:01; 
 Temat postu: Turbo w HGT
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 15 Wrz 2008,
Posty: 51
Witam was ponownie koledzy :)
Mam w ty temacie konkretne pytanie a szczególnie do tych ziomków co podrasowali silniki w HGT... Nie chodzi mi tu o jakieś chipy czy specjalne orurowanie, chodzi mi dokładniej o turbo... Czy ktoś z tym kombinował? Chce dodać mocy swojemu kropkowi ale z ładnym dźwiękiem turbiny :D
Proszę niechc ktoś sie taki wypowie :)

_________________
...:::ODIUM:::...


Góra
 Profil  
 

 
 Post #285366 Wysłany: 04 Wrz 2009, 17:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Mazowieckie
Rejestracja: 01 Paź 2008,
Posty: 1025
Pomógł: 2
Nic Ci nie powiem na ten temat mi wystarcza te 130km.A co do silnika to wole go zostawic w oryginale bez zadnych chipow itd.A jesli chcesz miec ladny dzwiek turbiny to zawsze mozna kupic GT.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #285423 Wysłany: 04 Wrz 2009, 21:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Bez budżetu rzędu 12k nie podchodź. 1.8 w HGT jest dość delikatnym silnikiem. Bodajże w pl już jeździ zaturbiony 1.8 ale koszta są dość spore. Ja bym temat odpuscił. Prędzej by warto było swapować 2.0 16VT z coupetki.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #285475 Wysłany: 05 Wrz 2009, 08:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 15 Wrz 2008,
Posty: 51
dzikidaniel napisał(a):
Bez budżetu rzędu 12k nie podchodź. 1.8 w HGT jest dość delikatnym silnikiem. Bodajże w pl już jeździ zaturbiony 1.8 ale koszta są dość spore. Ja bym temat odpuscił. Prędzej by warto było swapować 2.0 16VT z coupetki.


Jeśli chodzi o budżet to mam dość sporo zaoszczędzone :D hm... a silnik z coupe 2.0 VT 240 KM wejdzie do tego samochodu?? Napewno bede coś kombinował, często jeżdżę na wyścigi ale te pod nazwa nielegalne i cosik potrzebuje mocniejszego :D

_________________
...:::ODIUM:::...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #285483 Wysłany: 05 Wrz 2009, 09:11; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Pakito007r napisał(a):
z coupe 2.0 VT 240 KM

Będzie problem, bo on ma 5 cylindrów i jest większy.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #285497 Wysłany: 05 Wrz 2009, 10:35; 
 Temat postu: Re: Turbo w HGT
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
Pakito007r napisał(a):
Witam was ponownie koledzy :)
Mam w ty temacie konkretne pytanie a szczególnie do tych ziomków co podrasowali silniki w HGT... Nie chodzi mi tu o jakieś chipy czy specjalne orurowanie, chodzi mi dokładniej o turbo... Czy ktoś z tym kombinował? Chce dodać mocy swojemu kropkowi ale z ładnym dźwiękiem turbiny :D
Proszę niechc ktoś sie taki wypowie :)


Widziałem kiedyś takiego zaturbionego. Miał wywalone serwyjne wałki i wariator i wsadzone jakieś tunningowe. Moc była koło 180 KM

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #285508 Wysłany: 05 Wrz 2009, 11:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Pakito007r napisał(a):
dzikidaniel napisał(a):
Bez budżetu rzędu 12k nie podchodź. 1.8 w HGT jest dość delikatnym silnikiem. Bodajże w pl już jeździ zaturbiony 1.8 ale koszta są dość spore. Ja bym temat odpuscił. Prędzej by warto było swapować 2.0 16VT z coupetki.


Jeśli chodzi o budżet to mam dość sporo zaoszczędzone :D hm... a silnik z coupe 2.0 VT 240 KM wejdzie do tego samochodu?? Napewno bede coś kombinował, często jeżdżę na wyścigi ale te pod nazwa nielegalne i cosik potrzebuje mocniejszego :D

220KM miało 20VT. Ten silnik nie wejdzie bez cięcia komory. Lepszy i z większym potencjałem jest 16VT. Seria 190KM starczy na początek. Z czasem można śmiało iść w góre z mocą.
Zoltar takowe tworzy choć nie nie wiem na jakim etapie jest. Pewnie podjął by się takiego zadania.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #291914 Wysłany: 24 Wrz 2009, 16:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 23 Lut 2008,
Posty: 220
Powinien Ci wejść silnik od Bravo 2.0 20V turbo, ten silnik można nawet do 400 KM do ciągnąć, z tego co wiem to w Łodzi koleś ma takie Bravo

_________________
Punto 2 - 1.2 16V HLX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #291928 Wysłany: 24 Wrz 2009, 17:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
giero19 napisał(a):
Powinien Ci wejść silnik od Bravo 2.0 20V turbo, ten silnik można nawet do 400 KM do ciągnąć, z tego co wiem to w Łodzi koleś ma takie Bravo

takich silników nie ma w bravo, a bravo o którym piszesz ma silnik albo zaturbiony albo z coupe :wink:

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 
 
 Post #291944 Wysłany: 24 Wrz 2009, 18:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
giero19 napisał(a):
Powinien Ci wejść silnik od Bravo 2.0 20V turbo, ten silnik można nawet do 400 KM do ciągnąć, z tego co wiem to w Łodzi koleś ma takie Bravo

Można ale trzeba komorę patroszyć z blachy. A to Bravo stoi w wawie. A 400 KM to raczej nie ujrzy...
A jeśli chodzi o potencjał to 16 VT ma podobny jak nie lepszy.

BARTEKcoupe, 20VT są w Bravo. W PL są dwa takie (i tak jak mówisz jedno jest zaturbione podobno a drugie ma silnik z coupetki), jeśli się nie mylę to w Brazylii były takie w serii (marysie były na bank).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #292008 Wysłany: 24 Wrz 2009, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
w serii nigdy nie bylo T, tylko swapy lub dokladane

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO