|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 16:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pakito007r |
#285265 Wysłany:
04 Wrz 2009, 10:01; Temat postu: Turbo w HGT |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 15 Wrz 2008, Posty: 51
|
Witam was ponownie koledzy
Mam w ty temacie konkretne pytanie a szczególnie do tych ziomków co podrasowali silniki w HGT... Nie chodzi mi tu o jakieś chipy czy specjalne orurowanie, chodzi mi dokładniej o turbo... Czy ktoś z tym kombinował? Chce dodać mocy swojemu kropkowi ale z ładnym dźwiękiem turbiny
Proszę niechc ktoś sie taki wypowie 
_________________ ...:::ODIUM:::...
|
|
Góra |
|
 |
|
|
pilot |
#285366 Wysłany:
04 Wrz 2009, 17:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Mazowieckie Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 1025 Pomógł: 2
|
Nic Ci nie powiem na ten temat mi wystarcza te 130km.A co do silnika to wole go zostawic w oryginale bez zadnych chipow itd.A jesli chcesz miec ladny dzwiek turbiny to zawsze mozna kupic GT.
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#285423 Wysłany:
04 Wrz 2009, 21:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Bez budżetu rzędu 12k nie podchodź. 1.8 w HGT jest dość delikatnym silnikiem. Bodajże w pl już jeździ zaturbiony 1.8 ale koszta są dość spore. Ja bym temat odpuscił. Prędzej by warto było swapować 2.0 16VT z coupetki.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
Pakito007r |
#285475 Wysłany:
05 Wrz 2009, 08:44; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 15 Wrz 2008, Posty: 51
|
dzikidaniel napisał(a): Bez budżetu rzędu 12k nie podchodź. 1.8 w HGT jest dość delikatnym silnikiem. Bodajże w pl już jeździ zaturbiony 1.8 ale koszta są dość spore. Ja bym temat odpuscił. Prędzej by warto było swapować 2.0 16VT z coupetki.
Jeśli chodzi o budżet to mam dość sporo zaoszczędzone  hm... a silnik z coupe 2.0 VT 240 KM wejdzie do tego samochodu?? Napewno bede coś kombinował, często jeżdżę na wyścigi ale te pod nazwa nielegalne i cosik potrzebuje mocniejszego 
_________________ ...:::ODIUM:::...
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#285483 Wysłany:
05 Wrz 2009, 09:11; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
Lupus |
#285497 Wysłany:
05 Wrz 2009, 10:35; Temat postu: Re: Turbo w HGT |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
Pakito007r napisał(a): Witam was ponownie koledzy  Mam w ty temacie konkretne pytanie a szczególnie do tych ziomków co podrasowali silniki w HGT... Nie chodzi mi tu o jakieś chipy czy specjalne orurowanie, chodzi mi dokładniej o turbo... Czy ktoś z tym kombinował? Chce dodać mocy swojemu kropkowi ale z ładnym dźwiękiem turbiny Proszę niechc ktoś sie taki wypowie 
Widziałem kiedyś takiego zaturbionego. Miał wywalone serwyjne wałki i wariator i wsadzone jakieś tunningowe. Moc była koło 180 KM
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#285508 Wysłany:
05 Wrz 2009, 11:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Pakito007r napisał(a): dzikidaniel napisał(a): Bez budżetu rzędu 12k nie podchodź. 1.8 w HGT jest dość delikatnym silnikiem. Bodajże w pl już jeździ zaturbiony 1.8 ale koszta są dość spore. Ja bym temat odpuscił. Prędzej by warto było swapować 2.0 16VT z coupetki. Jeśli chodzi o budżet to mam dość sporo zaoszczędzone  hm... a silnik z coupe 2.0 VT 240 KM wejdzie do tego samochodu?? Napewno bede coś kombinował, często jeżdżę na wyścigi ale te pod nazwa nielegalne i cosik potrzebuje mocniejszego 
220KM miało 20VT. Ten silnik nie wejdzie bez cięcia komory. Lepszy i z większym potencjałem jest 16VT. Seria 190KM starczy na początek. Z czasem można śmiało iść w góre z mocą.
Zoltar takowe tworzy choć nie nie wiem na jakim etapie jest. Pewnie podjął by się takiego zadania.
|
|
Góra |
|
 |
giero19 |
#291914 Wysłany:
24 Wrz 2009, 16:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 23 Lut 2008, Posty: 220
|
Powinien Ci wejść silnik od Bravo 2.0 20V turbo, ten silnik można nawet do 400 KM do ciągnąć, z tego co wiem to w Łodzi koleś ma takie Bravo
_________________ Punto 2 - 1.2 16V HLX
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#291928 Wysłany:
24 Wrz 2009, 17:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
giero19 napisał(a): Powinien Ci wejść silnik od Bravo 2.0 20V turbo, ten silnik można nawet do 400 KM do ciągnąć, z tego co wiem to w Łodzi koleś ma takie Bravo
takich silników nie ma w bravo, a bravo o którym piszesz ma silnik albo zaturbiony albo z coupe 
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#291944 Wysłany:
24 Wrz 2009, 18:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
giero19 napisał(a): Powinien Ci wejść silnik od Bravo 2.0 20V turbo, ten silnik można nawet do 400 KM do ciągnąć, z tego co wiem to w Łodzi koleś ma takie Bravo
Można ale trzeba komorę patroszyć z blachy. A to Bravo stoi w wawie. A 400 KM to raczej nie ujrzy...
A jeśli chodzi o potencjał to 16 VT ma podobny jak nie lepszy.
BARTEKcoupe, 20VT są w Bravo. W PL są dwa takie (i tak jak mówisz jedno jest zaturbione podobno a drugie ma silnik z coupetki), jeśli się nie mylę to w Brazylii były takie w serii (marysie były na bank).
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#292008 Wysłany:
24 Wrz 2009, 20:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
w serii nigdy nie bylo T, tylko swapy lub dokladane
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|