You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 24 Kwi 2025, 04:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1068 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 43  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #297865 Wysłany: 12 Paź 2009, 17:10; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 15 Paź 2007,
Posty: 3936
widzę że FAP przygotowuje się powoli do wprowadzenia Punto Evo, bo np. z konfiguratora znikła wersja 3D Sport, natomiast o dziwo wprowadzili wersje 3D Dynamic :wink:
jak na razie wersje 5D zostawili w spokoju :E

_________________
Jest :)
Fiat Panda Easy 1.2 8v 69KM
Dacia Logan MCV Laureate 0.9 TCe 12v 90KM
było :/
Fiat Punto Sporting 1.2 16v 80KM
Fiat Bravo Dynamic Sport 1.4 T-Jet 16v 120KM
Fiat Seicento Sound almost Sporting 1.1 8v 54KM
Suzuki SX4 Comfort 1.6 16v 120KM


Góra
 Profil  
 

 
 Post #298249 Wysłany: 13 Paź 2009, 20:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 27 Sty 2009,
Posty: 89
Kilka informacji o Fiacie Punto Evo - artykuł pochodzi z SAMARU.

O technologicznym zaawansowaniu Fiata Punto Evo świadczy przede wszystkim szeroki wybór silników, zaprojektowanych i produkowanych przez FPT - Fiat Powertrain Technologies, napędzanych benzyną, benzyną/LPG, benzyną/metanem lub olejem napędowym. Silniki te spełniają normy standardów ekologicznych Euro 4 i Euro 5 (za wyjątkiem benzynowego silnika o pojemności 1,2 l, który będzie dostępny w standardzie Euro 5 od 2010 roku). Gama obejmuje silnik 1.4 MultiAir oraz silnik drugiej generacji 1,3 MultiJet (dostępny w przyszłym roku): wszystkie spełniają normę Euro 5 i posiadają w standardzie system Start&Stop. Punto Evo reprezentuje dalszy postęp w dziedzinie transportu, który nie narusza równowagi ekologicznej i wychodzi na przeciw rozporządzeniu EWG, które stawia wymóg, aby każdy nowy samochód był zgodny z normami Euro 5 (od 1 stycznia 2011 r).

W zależności od silnika samochód posiada pięcio- lub sześcio-biegową, ręczną lub automatyczną skrzynię biegów (Dualogic), które zostały zoptymalizowane pod kątem płynnego i cichego funkcjonowania.

Następujące silniki będą dostępne od momentu wprowadzenia na rynek:
- benzyna:
* 65 KM 1,2 8V (Euro 4)
* 77 KM 1,4 8V (Euro 4)
* 77 KM 1.4 8v (Euro 5) z systemem Start&Stop
* 105 KM 1,4 MultiAir 16V (Euro 5) z systemem Start&Stop
* 135 KM 1,4 MultiAir Turbo 16V (Euro 5) z systemem Start&Stop
- diesel:
* 75 KM 1.3 MultiJet 16v (Euro 4)
* 75 KM 1.3 MultiJet II 16v (Euro 5) with Start&Stop and DPF
* 90 KM 1.3 MultiJet 16v (Euro 4)
* 95 KM 1.3 MultiJet II 16v (Euro 5) with Start&Stop and DPF
* 120 KM 1.6 MultiJet 16v (Euro 5) DPF
- zasilanie dwupaliwowe:
* 70 KM 1.4 8v benzyna/metan (Euro 5)
* 77 KM 1.4 8v benzyna/LPG (Euro 4)

Logo na tylnych drzwiach Punto Evo zmienia się w zależności od typu silnika: czerwona kropka oznacza silniki mocniejsze (135 KM 1,4 MultiAir Turbo i 120 KM 1.6 MultiJet), zielona silniki z zasilaniem dwupaliwowym a czarna pozostałe typy silników.

Technologia MultiAir
Silnik 1.4 MultiAir, po raz pierwszy zastosowany we Fiacie Punto Evo, stoi na czele nowej rodziny silników wyposażonych w technologię MultiAir, opracowaną i opatentowaną przez FPT - Fiat Powertrain Technologies. Technologia ta będzie stopniowo wprowadzana we wszystkich silnikach Grupy Fiat.

Ten nowy silnik, dostępny w dwóch wersjach o różnej mocy (105 KM i 135 KM), to oznaka odejścia od obecnie technologii stosowanej w silnikach benzynowych. W porównaniu z tradycyjnym silnikiem benzynowym o tej samej pojemności, silniki MultiAir zapewniają znacznie większą moc i moment obrotowy, jak również dużo mniejsze spalanie i emisje.

W sercu silnika MultiAir znajduje się nowy układ zarządzania zaworami elektrohydraulicznymi, który zmniejsza poziom spalania (poprzez kontrolę przepływu powietrza bezpośrednio przez zawory ssące silnika, bez wykorzystania przepustnicy) oraz poziom szkodliwych emisji (poprzez kontrolę spalania), jak również poprawia osiągi. Jak przystało na flagowy model koncepcji miniaturyzacji (downsizing), MultiAir to wszechstronna technologia, którą bez trudu stosuje się we wszystkich silnikach benzynowych i która potencjalnie może zostać opracowana do zastosowania w silnikach Diesla.

Silnik 135 KM 1.4 MultiAir Turbo gwarantuje Fiatowi Punto Evo osiągi i temperament sportowego samochodu, zaprojektowanego z myślą o klientach, którzy oczekują wysokich osiągów oraz ekonomicznego spalania. Dzięki turbosprężarce moment obrotowy 135-konnego silnika jest optymalny w szerokim zakresie prędkości obrotowej i zapewnia niesamowite przyspieszenie oraz dużą siłę ciągu przy dowolnych obrotach, ustanawiając tym samym nowy punkt odniesienia dla silników benzynowych. Maksymalna prędkość tego nowego, 135-konnego silnika oraz czas przyspieszenia od 0-100 km/h plasuje go na samym szczycie klasy samochodów miejskich: 200 km/h (205 dla wersji Sport) i zaledwie 8,5 sekundy. Rewelacyjne osiągi połączone są z dbałością o środowisko (zgodność z normami Euro 5) oraz ekonomicznym spalaniem. Doskonałość ta znajduje odbicie w szczególnie niskim poziomie emisji CO2, równym 129 g/km oraz zużyciu paliwa na poziomie 5,6 litra na każde 100 km w cyklu mieszanym.

Równowaga i temperament są również atrybutami 105-konnej jednostki MultiAir o pojemności 1,4 l. Ten 105-konny silnik MultiAir jest również zgodny ze standardami Euro 5 i wykazuje 134 g/km emisji CO2 (zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 5,7 l na 100 km). Osiągi są rewelacyjne: 10,8 sekundy od 0-100 km/h i maksymalna prędkość 185 km/h.Wszystko to mówi, iż MultiAir posiada wszelkie atrybuty konieczne do stwierdzenia, iż MultiAir jest taką samą rewolucją w dziedzinie silników benzynowych, jak swego czasu JTD i MultiJet w dziedzinie silników Diesla. Długa tradycja Fiata w kwestii silników trwa nadal.

MultiJet drugiej generacji
Wszystkie silniki Diesla we Fiacie Punto Evo wyposażone są w nowej generacji układ wtrysku Common Rail. To dalece zaawansowane rozwiązanie steruje wysokim ciśnieniem wtrysku w silniku (aż do 1600 barów), lecz nie jest bezpośrednio powiązane z jego prędkością obrotową, ani ilością wtryskiwanego paliwa.

W wersjach 1.3 MultiJet zgodnych z Euro 5, układ wykorzystuje innowacyjne wtryskiwacze Common Rail, które, dzięki zrównoważonemu serwozaworowi hydraulicznemu, potrafią dokładniej kontrolować ilość oleju napędowego wtryskiwanego do komory spalania, przy szybszej i bardziej elastycznej sekwencji wtrysków niż było to możliwe wcześniej. Skracając czas pomiędzy wtryskami, wtryskiwacze te wprowadzają do komory optymalną ilość paliwa, co sprawia, że proces spalania w silniku Diesla odbywa się bardziej stopniowo, z pozytywnymi skutkami w kwestii zużycia paliwa, poziomu emisji, NVH (odgłosy pracy oraz wibracje) oraz prowadzenia.

W rzeczywistości nowy wtryskiwacz Common Rail w silnikach zgodnych z Euro 5 ogranicza zużycie paliwa i poziom emisji CO2 o około 2%, równocześnie redukując emisję innych szkodliwych substancji.

Z tego względu silniki MultiJet drugiej generacji są najświeższym owocem rozwoju układu wtrysku Common Rail, który, po silnikach JTD (1997) i MultiJet (2003), daje Grupie Fiat kolejną rolę pioniera w tej dziedzinie.

Silnik MultiJet 1.3 dostępny jest w wersji zgodnej z Euro 4 (75 i 90 KM) oraz Euro 5 (75 i 95 KM), druga z nich posiada w standardzie filtr cząstek stałych oraz system Start&Stop. Ponadto turbosprężanie realizowane jest albo przez turbosprężarkę o stałej geometrii łopatek (75 KM) albo turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek (90 i 95 KM). Wersje zgodne z Euro 5 posiadają turbosprężarki nowej generacji, które, w połączeniu z nowym układem wtrysku MultiJet drugiej generacji, zapewniają możliwie najlepsze działanie turbo na każdym poziomie pracy silnika, przy momencie obrotowym o 25 procent wyższym na niskich obrotach niż w wersjach zgodnych z Euro 4.

Godne uwagi są również osiągi 95-konnego silnika 1,3 MultiJet drugiej generacji (zgodnego z Euro 5): maksymalna prędkość 178 km/h, przyspieszenie od 0-100 km/h w 11,7 sekundy, zużycie paliwa 4,2 l/100 km i 110 g/km emisji CO2 (w cyklu mieszanym). W połączeniu ze skrzynią biegów Dualogic, spalanie spada do 4,1 l/100 km, a poziom emisji do 107 g/km.

Wreszcie gama Punto Evo nie rezygnuje z doskonałego 120-konnego silnika 1.6 MultiJet zgodnego z Euro 5 z DPF z poprzedniego modelu. Z tym silnikiem samochód osiąga maksymalną prędkość 193 km/h i przyspiesza od 0-100 km/h w 9,6 sekundy. Rewelacyjne osiągi współgrają z obniżonym spalaniem i niskim poziomem emisji: w cyklu mieszanym wynoszą one, odpowiednio, 4,5 l/100 km i 119 g/km CO2.

System Start&Stop i wskaźnik zmiany biegów (GSI)
Z myślą o ochronie środowiska i ekonomicznym spalaniu, nowy Fiat Punto Evo wyposażony jest w system Start&Stop. Urządzenie to, wchodzące w skład standardowego wyposażenia wszystkich nowych silników benzynowych i Diesla zgodnych z Euro 5, a od 2010 r. również 120-konnego silnika 1.6 i 1.2 zgodnego z Euro 5, czasowo wyłącza silnik i załącza go ponownie w celu obniżenia poziomu spalania i hałasu. W takich sytuacjach, w których typowym zjawiskiem jest gęsty ruch na obszarach miejskich, oraz podczas postojów na światłach, kiedy pozwala na to strategia kontroli, system automatycznie odłącza silnik w celu zredukowania zużycia paliwa i poziomu emisji do około 15% dla dróg miejskich i o około 3,5% w Nowym Europejskim Cyklu Jezdnym (NEDC).

Ponadto wskaźnik zmiany biegów (GSI) połączony z systemem Start&Stop jest czymś w rodzaju pilota, który doradza kierowcy, w którym momencie powinien on zmienić bieg, prowadząc do bardziej wydajnego pod względem spalania użytkowania silnika. Na przykład GSI może zasugerować zmianę biegu na wyższy, sygnalizując to na desce rozdzielczej, aby umożliwić silnikowi spalenie uboższej mieszanki, tj. zawierającej mniej paliwa, lub zmianę biegu na niższy w celu wykorzystania dostępnego momentu obrotowego.

Blue&Me-TomTom
Innowacja technologiczna występuje również w postaci najnowszej platformy Blue&Me, która debiutuje w Punto Evo. Blue&Me-TomTom jest to w pełni zintegrowany system informowania, którego praktyczny, kolorowy ekran dotykowy umożliwia zarządzanie połączeniami telefonicznymi, nawigacją satelitarną i wszystkimi informacjami potrzebnymi podczas prowadzenia. Urządzenie to jest wynikiem współpracy pomiędzy firmą Fiat Automobiles i TomTom, europejskiego lidera w produkcji przenośnych systemów nawigacyjnych i integruje się z systemami innych samochodów dzięki systemowi Blue&Me opracowanemu przy udziale firmy Magneti Marelli.

Blue&Me-TomTom zainstalowany jest w łatwo dostępnym i bezpiecznym miejscu (bez wiszących przewodów), z którego, niemniej jednak, można go zdjąć do innych celów. Z systemu można również korzystać za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy oraz głosowo. Dostępne jest obszerne „menu samochodu", które pozwala kierowcy wyświetlić informacje dotyczące parametrów użytkowych samochodu oraz wszystkich podłączonych urządzeń:
* eco-Drive Info: informacje w czasie rzeczywistym na temat Twojego stylu jazdy oraz sugestie dotyczące obniżenia wpływu na środowisko i optymalizacji spalania poprzez zmianę biegu i właściwe przyspieszanie,
* wszystkie informacje na temat podróży widoczne na jednym ekranie: pokonana odległość, zużycie paliwa oraz zasięg przy obecnym stanie paliwa,
* ostrzeżenie o rezerwie paliwa oraz droga do najbliższej stacji paliw,
* punkty zainteresowania, centra serwisowe Grupy Fiat, stacje metanu i LPG,
* zarządzanie telefonem podłączonym do Blue&Me: połączenia, informacje, kontakty i dziennik połączeń.

Na koniec, w tym nowym modelu Fiata można również mieć Blue&Me (łącznie z funkcją „wolnych rąk” z interfejsem Bluetooth i zaawansowanym rozpoznawaniem głosu, portem USB, odtwarzaczem MP3 oraz aplikacją do odczytywania wiadomości SMS) i Blue&Me Nav, który dodaje funkcję nawigacji satelitarnej w bardzo konkurencyjnej cenie. System Blue&Me zdobył prestiżowe, międzynarodowe nagrody i stał się prawdziwym, komercyjnym sukcesem. Szybko zbliża się do liczby jednego miliona urządzeń zainstalowanych w różnych modelach samochodów Fiat Group Automobiles.




Ingerencja Fiat Centro Stile sprawiła, że Punto Evo jest jeszcze bardziej atrakcyjne. W szczególności wnętrze nowego modelu zostało całkowicie przeprojektowane, aby mogło dawać wyraz najlepszego włoskiego stylu, z materiałami najlepszej jakości oraz uwagą zwróconą na szczegóły.Deskę rozdzielczą ukształtowano na konsoli i otworach wentylacyjnych, wyróżniają laminowane materiały, z których została wykonana i które różnią się między sobą kolorem i strukturą w zależności od wersji wykończenia. Górna część deski rozdzielczej również została dopracowana dzięki wytłaczanej powierzchni, która jest przyjemniejsza dla oczu i w dotyku, oraz na której nie powstają odbicia, rażące pasażerów w oczy.

Pomiędzy górną a przednią częścią deski rozdzielczej, po stronie pasażera, znajduje się lampka, dająca rozproszone światło, co jest szczególnie przyjemne podczas jazdy w nocy.

Główną konsolę podzielono na dwie części, czarna błyszcząca powierzchnia z wyświetlaczem LCD po środku to radioodtwarzacz. Przyciski sterujące klimatyzacją umieszczone są pod spodem, w osobnym panelu, zaś w górnym przedziale znajdują się otwory wentylacyjne oraz schowek, który, w niektórych wersjach wykończenia, posiada klapkę, które można wykorzystać jako podstawkę do zainstalowania Blue&Me-TomTom.

Na panelu ze wskaźnikami, prędkościomierz i obrotomierz mają większe tarcze z nowo zaprojektowanymi oznaczeniami i osłoną przeciwsłoneczną.

Całe obramowanie jest w różnych kolorach w zależności od wersji wykończenia. Panele drzwi również zostały poddane liftingowi, który sprawił, że są one przyjemniejsze w dotyku, co jest zasługą większych powierzchni obitych materiałem. Różne są również wkładki podłokietnika w zależności od wersji wykończenia, podczas gdy większa jest kieszeń, w której znajduje się teraz uchwyt na napoje.

Wszystkie siedzenia w różnych wersjach wykończenia wykonane są z nowoczesnych materiałów, które zostały ulepszone nie tylko pod względem estetycznym, ale również ergonomicznym. Ponadto, w porównaniu z poprzednim modelem, jest tutaj więcej schowków, a port USB systemu Blue&Me został przeniesiony na główną konsolę.

Fiat Punto Evo został również poddany znacznym zmianom zewnętrznym, zarówno z przodu, jak i z tyłu, takim jak nowy zderzak poprawiony w zakresie funkcjonalności oraz właściwości technicznych: na przykład znajdują się tutaj dwie kratownice wlotu powietrza tworzące trapez z dwoma bocznymi mocowaniami kierunkowskazów, zaś na dolnej kratownicy znajdują się nowe, okrągłe światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów. Różne wersje można odróżnić po przednim zderzaku: wersje sportowe posiadają kratownicę wlotu powietrza z sześciokątnymi oczkami oraz ciemną linię ze wstawionym logo Fiata, wersje z linii Comfort posiadają kratownicę z poziomymi szczelinami i chromowaną linią. W porównaniu z poprzednim modelem, przednie światła są bardziej wystające i lepsze z technicznego punktu widzenia i oferują funkcję sygnalizacji o nie włączonych światłach w ciągu dnia oraz różne oprawki (ciemne dla wersji Sport i chromowane w wersjach z linii Comfort).

Z tyłu mamy nowy zderzak, na którym znajduje się tablica rejestracyjna, innowacyjne lampy tylne z głównym światłem w kształcie nawiasu, który otwiera się na lewej stronie, a zamyka na prawej, główne logo Fiata, które służy również do otwierania bagażnika, oraz nowe logo modelu z kropką w różnych kolorach w zależności od rodzaju zastosowanego silnika.

Oryginalne kształty boczne wpasowują się do nowocześnie wyglądających przednich i tylnych części (wersje trzydrzwiowe zostały wzbogacone o chromowany pasek, na którym znajduje się logo samochodu).

Najnowszy design rozciągnął również ten samochód do długości 406 centymetrów, co oznacza, że utrzymane zostają najlepsze charakterystyki komfortu kierowcy i pasażerów. Inne wymiary zewnętrzne pozostają bez zmian (169 cm szerokości, 149 cm wysokości i rozstaw osi równy 251 cm).

Samochód dostępny jest w 13 kolorach, z których siedem nie obejmowało poprzedniego modelu: Grigio Intellettuale (szary Tech house), Blu Temerario (niebieski Acid jazz), Blu Illusionista (niebieski Brit pop), Nero Rubacuori (czarny Progressive), Verde Avventuriero (zielony Unplugged), Bianco Radioso (biały Easy listening) i Rosso Sfrenato (czerwony Tango).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299502 Wysłany: 17 Paź 2009, 11:20; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Dlaczego niektóre silniki spełniają ,,tylko,, normę Euro4 skoro bodajże od przyszłego roku wchodzi Euro5 ?

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299513 Wysłany: 17 Paź 2009, 11:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreni Gród
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 1194
Pomógł: 1
Grzyws napisał(a):
Dlaczego niektóre silniki spełniają ,,tylko,, normę Euro4
Normę Euro5 spełniają silniki z systemem start&stop

_________________
BYŁO
Fiat Grande Punto 2008 1,4 77KM
Honda Accord 2007 2.0 VTEC 155KM
Toyota Corolla 2007 1.4 D4D 90KM
VW Polo 2000 1,4 MPI 60KM
Toyota Auris 2010 1,6 Valvematic 132KM
BMW 116i 2006 115KM
Reanult Clio 2007 1,4 98KM
Skoda Octavia 2012 1,6 102KM
BMW 520d 2006 163KM
Renault Laguna 2013 2,0 140KM
Opel Corsa D 2014 1,4 100KM
JEST
Renault Megane 2018 1,2 TCe 130KM
Toyota Prius Hybrid


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299531 Wysłany: 17 Paź 2009, 12:48; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Wiem, ale przecież od 2010 roku wchodzi norma Euro 5 i każdy nowy samochód musi ją spełniać .

[ Dodano: Sob Paź 17, 2009 11:48 am ]
,,Od 1 października 2009 wszyscy użytkownicy mają obowiązek dostosowania się do wymogów Euro 5,,

:|

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299554 Wysłany: 17 Paź 2009, 13:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
To w w 2010 dołożą DPF podniosą cenę i Euro 5 gotowe :)
nie widzę problemu :)
przecież do dziś niektóre z VAG z DPF spełniają ledwo normę Euro 4.
i chyba tylko kilka sztuk z całej palety VAGu spełnia normę euro 5 bez dpf.
Ale mogę się mylić :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299626 Wysłany: 17 Paź 2009, 18:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 27 Sty 2009,
Posty: 89
info z auto centrum :

Nowa ewolucja Punto będzie w Polsce kosztowała ok. 2000 więcej niż obecna. Debiutuje w salonach w końcu listopada.

Wraz z Punto Evo w cennikach pozostaną dwie wcześniejsze generacje. Fiat wprowadził z powrotem do cennika Punto II i liczy na sprzedaż 100 takich aut miesięcznie. Grande Punto w trzech wersjach silnikowych (dwie jednostki benzynowe o mocach 65 KMJ i 77 KM oraz siedemdziesięciopięciokonny turbo diesel) ma według założeń zdobywać 500 klientów miesięcznie. Fiat liczy na sprzedaż 300 Punto Evo miesięcznie.

Cennik nowej generacji Punto zaczyna się od wersji z silnikiem 1,2 o mocy 65 KM, wyposażonej we wspomaganie kierownicy Dual Drive, 3 poduszki powietrzne (obie przednie i kolanową dla kierowcy), kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach oraz pełnowymiarowe koło zapasowe. Dni otwarte wprowadzające nowy samochód do sprzedaży odbędą się w przedostatni weekend listopada. Ceny mają się zaczynać od 41 990 złotych.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299634 Wysłany: 17 Paź 2009, 18:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Filipów
Rejestracja: 26 Maj 2008,
Posty: 118
A, u mnie w salonie postawili classica. I 600. Classic jest fajny, ale nie wiem czy aż na tyle, żeby go sprzedawać w ilości 100 sztuk miesięcznie...
Choć jak stał obok Grande, to wciąż staro nie wygląda.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300188 Wysłany: 19 Paź 2009, 18:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kuba
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 19 Lip 2009,
Posty: 109
Tak na szybko trzy moje fotki z weekendu z premiery prasowej:

Image Image Image

:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300195 Wysłany: 19 Paź 2009, 19:06; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
Widać, że ten plastik na zderzakach taki szarawy. Mogli go chociaż polakierować na czarno (błyszczący), lub czarnego materiału użyć.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300211 Wysłany: 19 Paź 2009, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
Brzyyyydalll :P i to terenowe zawieszenie :D

Pafica napisał(a):
Classic jest fajny, ale nie wiem czy aż na tyle, żeby go sprzedawać w ilości 100 sztuk miesięcznie...


Jako Auto flotowe idealny ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300243 Wysłany: 19 Paź 2009, 20:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
o fuck ale brzydal, szkoda.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300250 Wysłany: 19 Paź 2009, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 15 Paź 2007,
Posty: 3936
co oni mu tak ten zawias podwyższyli :mysli: :/ :?:

_________________
Jest :)
Fiat Panda Easy 1.2 8v 69KM
Dacia Logan MCV Laureate 0.9 TCe 12v 90KM
było :/
Fiat Punto Sporting 1.2 16v 80KM
Fiat Bravo Dynamic Sport 1.4 T-Jet 16v 120KM
Fiat Seicento Sound almost Sporting 1.1 8v 54KM
Suzuki SX4 Comfort 1.6 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300254 Wysłany: 19 Paź 2009, 21:27; 
 Temat postu:
Offline
Szaman
Awatar użytkownika

Imię: Przemek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik
Rejestracja: 03 Mar 2008,
Posty: 5567
Pomógł: 34
Lukis bo zrobili z niego EVO OFF ROAD

_________________
NISSAN JUKE 1.2 N-CONNECTA+SSGrande 1.3 MJet Dynamic '07/'08 / Grande 1.4 360* '07/'08 / ex PUNTO 1.1 SX '97/'98
Image

Image
Gadzety reklamowe, Koszulki, Kubki, Wizytówki, Ulotki, Kalendarze, Banery Reklamowe i inne..

OFICJALNE GADZETY FFP do nabycia bezposrednio na forum:
Ramki pod tablice, LEPKI FFP i Regionalne
KALENDARZE FORUMOWE 2016


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300277 Wysłany: 19 Paź 2009, 21:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreni Gród
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 1194
Pomógł: 1
sadoo napisał(a):
Jako Auto flotowe idealny Wink

ja osobiście jak bym miał flotę to bym wziął coś innego ;)

A co do GP Evo to na zdjęciach "reklamowo/folderowych wyglądał o niebo lepiej tu jakiś niedopasowany w stosunku długość/wysokość

_________________
BYŁO
Fiat Grande Punto 2008 1,4 77KM
Honda Accord 2007 2.0 VTEC 155KM
Toyota Corolla 2007 1.4 D4D 90KM
VW Polo 2000 1,4 MPI 60KM
Toyota Auris 2010 1,6 Valvematic 132KM
BMW 116i 2006 115KM
Reanult Clio 2007 1,4 98KM
Skoda Octavia 2012 1,6 102KM
BMW 520d 2006 163KM
Renault Laguna 2013 2,0 140KM
Opel Corsa D 2014 1,4 100KM
JEST
Renault Megane 2018 1,2 TCe 130KM
Toyota Prius Hybrid


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300278 Wysłany: 19 Paź 2009, 22:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
leonwwa napisał(a):
ja osobiście jak bym miał flotę to bym wziął coś innego

Ale nie masz więc problem sie automatycznie rozwiązuje :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300282 Wysłany: 19 Paź 2009, 22:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreni Gród
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 1194
Pomógł: 1
sadoo napisał(a):
Ale nie masz więc problem sie automatycznie rozwiązuje

chcąc nie chcąc muszę się z Tobą zgodzić :)

[ Dodano: 19 Paź 2009 21:23 ]
Aha i jeszcze jedno.
Ok zostawiają Punto Classic bo to samochodzik za przystępną cenę z dość dobrym wyposażeniem.
Ale nie jestem w stanie zrozumieć po co w ofercie GP i GP Evo, przecież to dwa niewiele różniące się od siebie samochody.

_________________
BYŁO
Fiat Grande Punto 2008 1,4 77KM
Honda Accord 2007 2.0 VTEC 155KM
Toyota Corolla 2007 1.4 D4D 90KM
VW Polo 2000 1,4 MPI 60KM
Toyota Auris 2010 1,6 Valvematic 132KM
BMW 116i 2006 115KM
Reanult Clio 2007 1,4 98KM
Skoda Octavia 2012 1,6 102KM
BMW 520d 2006 163KM
Renault Laguna 2013 2,0 140KM
Opel Corsa D 2014 1,4 100KM
JEST
Renault Megane 2018 1,2 TCe 130KM
Toyota Prius Hybrid


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300326 Wysłany: 19 Paź 2009, 23:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
leonwwa Jak już zauważyliśmy Fiat na rynku polskim ma bardzo dziwną politykę. Wycofuje wersje ciekawe zostawia wersje w biedalajnie.
Moim zdaniem Fiat tym bardzo duzo traci w Polsce.
Poza tym zostawiając GP i Evo zostawia sobie takie jakby wyjście awaryjne bo pewnie ma swiadomosc ze to auto to lekka porażka stylistyczna. Tylko cos takiego mi przychodzi na ta chwile do głowy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300327 Wysłany: 19 Paź 2009, 23:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4866
Pomógł: 39
kurde tak jak go broniłem na szpiegowskich fotkach,tak na tych które zrobił el_ nie pozostawiłbym gołej nitki. Nawet deska która najbardziej mi się podobała wiele straciła w rzeczywistości ;/

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300344 Wysłany: 20 Paź 2009, 00:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
i pojemnik na butelkę z napojem rodem ze skody :D
ale ogólnie pójdę z chęcią na dni otwarte i oglądnę tego stwora :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300353 Wysłany: 20 Paź 2009, 01:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Janek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Jaworzno
Rejestracja: 20 Wrz 2009,
Posty: 166
sadoo napisał(a):
Poza tym zostawiając GP i Evo zostawia sobie takie jakby wyjście awaryjne bo pewnie ma swiadomosc ze to auto to lekka porażka stylistyczna.


nie wiem, może ja jestem jakiś dziwny, ale mi się tam podoba :E

owszem, na zdjęciach sprzed kilkunastu postów widać "subtelną różnicę" w porównaniu do "lansiarskich" zdjęć, jakie zaserwował nam Fiat, ale suma sumarum auto prezentuje się całkiem przyzwoicie według mnie :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300358 Wysłany: 20 Paź 2009, 06:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 09 Sie 2009,
Posty: 177
Przód żywcem wyrwany z 500 - setki...

_________________
Fiat Punto II FL 1.4 16V 95KM
Czarna Perła :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300389 Wysłany: 20 Paź 2009, 10:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 442
Ale gdzie GPE jest podobny do 5oo :?:

ImageImage

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300390 Wysłany: 20 Paź 2009, 10:32; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 15 Paź 2007,
Posty: 3936
ja jakoś w ogóle nie widze podobieństwa :>

_________________
Jest :)
Fiat Panda Easy 1.2 8v 69KM
Dacia Logan MCV Laureate 0.9 TCe 12v 90KM
było :/
Fiat Punto Sporting 1.2 16v 80KM
Fiat Bravo Dynamic Sport 1.4 T-Jet 16v 120KM
Fiat Seicento Sound almost Sporting 1.1 8v 54KM
Suzuki SX4 Comfort 1.6 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300400 Wysłany: 20 Paź 2009, 11:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Janek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Jaworzno
Rejestracja: 20 Wrz 2009,
Posty: 166
logo Fiata takie samo ;D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1068 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 43  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO