|
Obecny czas: 20 Cze 2025, 11:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
witoldj |
#281515 Wysłany:
23 Sie 2009, 16:15; Temat postu: punto 1,9 JTD dziury w odbrotach silnika |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 6
|
mój kropek już trochę kasy mnie kosztował (w ciągu roku ok 3000 za wymianę części) i ostatnio wymieniałem wszystkie świece żarowe i teraz znowu mam dziwne objawy - mianowicie nie za każdym razem ale gdy dodaje gazu to między 2000 a 3000 obrotów zaczyna szarpać a potem wchodzi na obroty płynnie a czasem szarpie do końca zakresu obrotów . poradźcie coś bo coraz częściej myśle o zmianie samochodu ,
dodam jeszcze że samochód posiadam od 06.2008. i rocznik 2000.
filtr paliwa wymieniony.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nitro |
#293444 Wysłany:
28 Wrz 2009, 19:12; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 19 Paź 2008, Posty: 48
|
Ekspertem od diesla nie jestem, ale te 2-3k rpm wygladaja na moment wlaczenia sie sprezarki. Czy jest ona w dobrym stanie?
Mozna to sprawdzic zdejmujac waz doprowadzajacy powietrze z turbiny do ukladu wtryskowego i sprawdzic, czy an jego sciankach nie ma czasem oleju. Wtedy Turbo do regeneracji....
W kazdym razie, pompa paliwa powinna byc ok, moze przeplywomierz? Duzo ludzi z dieslami się na niego skarzy, wiekszosc go po rpostu odlacza.
Na poczatek szedlbym tym tropem. I sprawdzil sobie turbo, tak na wszelki wypadek.
|
|
Góra |
|
 |
jaguar15 |
#302506 Wysłany:
27 Paź 2009, 21:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 178
|
słuchaj moim zdaniem to nie bedze turbo,
jeżeli chodzi juz o układ zasilania paliwem, to jak kolega nitro napisał sama pompa w jtd to mało prawdopodobne, poniewaz comon rail ma pompe która daje stałe ciśnienie na listwe wysokiego cisnienia i tak naprawde za sam wtrysk, i moment wtrysku odpowiedzialne są elektrowtryski.
Prawdopodobnie tam jest problem, teraz pytanie czy te szarpniecia są energiczne, bo różnorako można rozumieć pojecie szarpniecia,
_________________ ex-Punto II 1,2 8v 60KM-skończyło się ex-Punto II 1,9 JTD 85KM Nobody Punto II 1,9 JTD Sporting remap 120KM BMW E38 728iA BMW E30 M52B28TU M-technic 2 Wartburg 353 Dużo gazu i sprzęgło odrazu!
|
|
Góra |
|
 |
witoldj |
#303934 Wysłany:
01 Lis 2009, 20:17; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 6
|
dzięki za porady , odłączyłem przepływomierz i silnik pracuje jak należy.
tak że reszty już nie będę sprawdzał , szarpnięcia były takie jakby mu paliwa brakowało i nie miał mocy a czasem to było jak efekt gwałtownego wciśnięcia gazu na niskim biegu ( pedał gazu był w tej samej pozycji a silnik nagle zwalniał obroty a potem skok o 1000 obrotów).
mam pytanie w związku z przepływomierzem : czy można jeździć na odłączonym urządzeniu bo domyślam się że komputer w samochodzie jest teraz w trybie awaryjnym i nie wiem czy mu to nie zaszkodzi.
|
|
Góra |
|
 |
jackyl |
#309284 Wysłany:
18 Lis 2009, 10:41; Temat postu: |
|
|
jedni twierdzą że można jezdzic z odpieta przepływka i nic nie powinno się stać, są nawet niektórzy którzy jeżdżą już tak rok i dłużej i nic się nie dzieje
inni twierdzą że nie powinno się tak jeździć bo wtedy silnik pracuje na trybie awaryjnym a to może rodzić jakies problemy.
ogólnie temat na forum się już przewijał - ja sam z odpiętą przepływką jeździłem ponad 3 miesiące i nic się nie działo, nic się nie stało ale założyłem w koncu nową przepływkę Boscha (koszt 300zł) i do dzisiaj tak jeżdzę
wszystko zależy od stanu bieżących finansów i ile tak naprawdę smigasz kropkiem - napewno na forum nie polecają kupna zamiennika jeśli chodzi o przepływkę
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|