You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 20 Cze 2025, 06:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #281515 Wysłany: 23 Sie 2009, 16:15; 
 Temat postu: punto 1,9 JTD dziury w odbrotach silnika
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 17 Sie 2008,
Posty: 6
mój kropek już trochę kasy mnie kosztował (w ciągu roku ok 3000 za wymianę części) i ostatnio wymieniałem wszystkie świece żarowe i teraz znowu mam dziwne objawy - mianowicie nie za każdym razem ale gdy dodaje gazu to między 2000 a 3000 obrotów zaczyna szarpać a potem wchodzi na obroty płynnie a czasem szarpie do końca zakresu obrotów . poradźcie coś bo coraz częściej myśle o zmianie samochodu ,
dodam jeszcze że samochód posiadam od 06.2008. i rocznik 2000.
filtr paliwa wymieniony.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #293444 Wysłany: 28 Wrz 2009, 19:12; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 19 Paź 2008,
Posty: 48
Ekspertem od diesla nie jestem, ale te 2-3k rpm wygladaja na moment wlaczenia sie sprezarki. Czy jest ona w dobrym stanie?

Mozna to sprawdzic zdejmujac waz doprowadzajacy powietrze z turbiny do ukladu wtryskowego i sprawdzic, czy an jego sciankach nie ma czasem oleju. Wtedy Turbo do regeneracji....

W kazdym razie, pompa paliwa powinna byc ok, moze przeplywomierz? Duzo ludzi z dieslami się na niego skarzy, wiekszosc go po rpostu odlacza.

Na poczatek szedlbym tym tropem. I sprawdzil sobie turbo, tak na wszelki wypadek.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #302506 Wysłany: 27 Paź 2009, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 07 Lis 2008,
Posty: 178
słuchaj moim zdaniem to nie bedze turbo,
jeżeli chodzi juz o układ zasilania paliwem, to jak kolega nitro napisał sama pompa w jtd to mało prawdopodobne, poniewaz comon rail ma pompe która daje stałe ciśnienie na listwe wysokiego cisnienia i tak naprawde za sam wtrysk, i moment wtrysku odpowiedzialne są elektrowtryski.
Prawdopodobnie tam jest problem, teraz pytanie czy te szarpniecia są energiczne, bo różnorako można rozumieć pojecie szarpniecia,

_________________
ex-Punto II 1,2 8v 60KM-skończyło się
ex-Punto II 1,9 JTD 85KM Nobody
Punto II 1,9 JTD Sporting remap 120KM
BMW E38 728iA
BMW E30 M52B28TU M-technic 2
Wartburg 353
Dużo gazu i sprzęgło odrazu!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #303934 Wysłany: 01 Lis 2009, 20:17; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 17 Sie 2008,
Posty: 6
dzięki za porady , odłączyłem przepływomierz i silnik pracuje jak należy.
tak że reszty już nie będę sprawdzał , szarpnięcia były takie jakby mu paliwa brakowało i nie miał mocy a czasem to było jak efekt gwałtownego wciśnięcia gazu na niskim biegu ( pedał gazu był w tej samej pozycji a silnik nagle zwalniał obroty a potem skok o 1000 obrotów).
mam pytanie w związku z przepływomierzem : czy można jeździć na odłączonym urządzeniu bo domyślam się że komputer w samochodzie jest teraz w trybie awaryjnym i nie wiem czy mu to nie zaszkodzi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #309284 Wysłany: 18 Lis 2009, 10:41; 
 Temat postu:
jedni twierdzą że można jezdzic z odpieta przepływka i nic nie powinno się stać, są nawet niektórzy którzy jeżdżą już tak rok i dłużej i nic się nie dzieje

inni twierdzą że nie powinno się tak jeździć bo wtedy silnik pracuje na trybie awaryjnym a to może rodzić jakies problemy.

ogólnie temat na forum się już przewijał - ja sam z odpiętą przepływką jeździłem ponad 3 miesiące i nic się nie działo, nic się nie stało ale założyłem w koncu nową przepływkę Boscha (koszt 300zł) i do dzisiaj tak jeżdzę

wszystko zależy od stanu bieżących finansów i ile tak naprawdę smigasz kropkiem - napewno na forum nie polecają kupna zamiennika jeśli chodzi o przepływkę


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO