|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 18:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
matti84 |
#303756 Wysłany:
01 Lis 2009, 08:54; Temat postu: cewka zapłonowa |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
Witajcie koledzy i koleżanki
Ostatnio gdy zapalił mi się CHECK, po podpięciu pod kompa pokazał się sygnał od cewki zapłonowej...po wykasowaniu miałem na 2 tyg spokój a wczoraj znów to g... się zapaliło.Pytania moją są takie...czy cewka może paść po przebiegu 105 tys km i jaką kupić...na allegro nawet jest napisane ze ta sama podchodzi do poloneza a ceny są różne. I czy przy wymianie cewek trzeba wymieniać oring?
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Tezet1956 |
#305389 Wysłany:
05 Lis 2009, 15:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Oringu nie musisz wymieniać, ale jak demontujesz cewki, to może nie zaszkodzi dać nowy. Cewki się odkręca bez wyciągania oringu.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#305662 Wysłany:
19 Gru 2009, 13:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
Tezet1956 napisał(a): Oringu nie musisz wymieniać, ale jak demontujesz cewki, to może nie zaszkodzi dać nowy. Cewki się odkręca bez wyciągania oringu. tylko ze oring niedawno wymienialem [ Dodano: 19 Gru 2009 12:28 ]odgrzebuje temat...znów jest to samo...w słoneczny dzień i gdy nie ma wilgoci wszystko jest git,gdy postoi na dworze jak jestem w pracy jest pewne ze CHECK sie zapali nie mówiąc juz o wilgotnym dniu...podpięcie pod kompa wykazało błąd P0351-pierw/wtórne uzwoj.cewki zapł.
czy ktoś wie którą cewkę wymienić?wpiernicz mnie już to zapalanie sie i gaśniecie tej kontrolki
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
woncki |
#318571 Wysłany:
19 Gru 2009, 16:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 250 Pomógł: 10
|
1. Cewka może paść po takim przebiegu. U mnie pierwsza padła po 60 tys, a druga 400 tys już przejechała i nadal działa.
2. Popytaj o cewki z innego modelu. Ja tą pierwszą mam z cinquecento sporting`a. Pasowała i była tańsza.
3. Kup jedną cewkę i wymień(starej nie wyrzucaj) jeśli w ciągu miesiąca problem się nie powtórzy wywal tę wykręconą, jeśli znowu będziesz miał CHECK, w samochodzie zostaw nową i wymień tę wykręconą na tę drugą co została w samochodzie.
i to wszystko
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#318603 Wysłany:
19 Gru 2009, 18:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|