|
Obecny czas: 24 Kwi 2025, 06:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 24 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marcinkk |
#358172 Wysłany:
21 Kwi 2010, 13:04; Temat postu: kluczyk i pilot - kilka pytań |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
witam
mam kilka pytań na temat kluczyka, najpierw kilka informacji, które mogą być przydatne:
- mam immobiliser
- mam oryginalny centralny zamek z kluczyka
- jeden z kluczyków mam przy którymś ząbku lekko pęknięty i wolę go nie używać, żeby w stacyjce nie został (choć działa poprawnie), a drugi - to już w ogóle ciekawostka  - drzwiami od kierowcy mogę drzwi tylko otworzyć, a drzwiami od pasażera mogę drzwi tylko zamknąć. co ciekawe tymże kluczykiem w stacyjce mogę auto odpalać, ale już świateł postojowych na stałe włczyć nie mogę...
- auto kupiłem używane i drugi z kluczyków wygląda na to, że był używany częściej. pierwszy był wcześniej lekko pęknięty, ja go trochę dobiłem wykorzystaniem do głupich celów - trudno, mój błąd
i teraz pytania:
1. chciałbym kupić sobie pilot ze sterownikiem do tego zamka, czy coś takiego jest w porządku:
http://allegro.pl/item981004175_sterown ... usive.html
czy raczej polecicie mi coś innego?
2. czy jest możliwość dorobienia kluczyka i dodanie do niego immobilisera ? nie chciałbym niszczyć oryginalnych i wyciągać pastylek bo z tego co czytałem, mogą się kiedyś przydać, przy wykupywaniu AC
3. w jaki sposób powinienem dorabiać kluczyk, żeby pasował? jak opisałem z jednym jest problem pęknięcia, z drugim jest problem, że nieszczególnie jest chyba poprawny
dodatkowo zastanawiam się nad tym narzędziem do diagnostyki
4. czy ten sterownik VAG KKL będzie pasował do tego auta? działa to tak, że podłącza się laptopa w aucie i ściąga dane?
5. czy za pomocą tego sterownika można podnieść obroty 'na luzie' ? bo mam lekko za niskie - wahają się między 650 a 700 ppm, więc to jest mało, w dodatku autko lekko drży
z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
[edit]
i jaki alarm byście polecili do tego autka?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
_marcin00_ |
#358180 Wysłany:
21 Kwi 2010, 13:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Po pierwsze nie napisałeś jaki silnik masz, po drugie obrotów nie da się ot tak podnieść, a 650-700 to prawie dobre obroty (silnik 1,2 750obr/min +/- 50obr/min) może wystarczy wyczyścić przepustnicę. Taki sterownik jak podajesz w linku do allegro jest dobry tylko czeka cię trochę szukania w oryginalnej instalacji zamka centralnego, żeby wiedzieć gdzie się z nim wpiąć (musisz znaleźć zasilanie i kable odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie zamka). Jeżeli chodzi o kluczyk to może jednak z nim jest wszystko jak należy a winne są zamki? A alarmu żadnego nie polecam bo jest on zbędny, nie dość że drażni ludzi jak się co chwilę włącza, to jeszcze ze względu na to że drażni nikt nie zwraca uwagi na wyjący samochód nawet jak go kradną - lepiej zainwestować w AC.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
Bytuś |
#358193 Wysłany:
21 Kwi 2010, 15:01; Temat postu: Re: kluczyk i pilot - kilka pytań |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 15 Lut 2008, Posty: 1029 Pomógł: 11
|
marcinkk napisał(a): 1. chciałbym kupić sobie pilot ze sterownikiem do tego zamka, czy coś takiego jest w porządku: http://allegro.pl/item981004175_sterown ... usive.htmlczy raczej polecicie mi coś innego? ja osobiście mam taki i nie narzekam  Cytuj: 2. czy jest możliwość dorobienia kluczyka i dodanie do niego immobilisera ? nie chciałbym niszczyć oryginalnych i wyciągać pastylek bo z tego co czytałem, mogą się kiedyś przydać, przy wykupywaniu AC
Możliwość zawsze jest tylko że za dorobienie kluczyka w ASO liczą sobie około 500 zł
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#358208 Wysłany:
21 Kwi 2010, 15:36; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
fiat Punto II SX, 1.2, 8V
co do poszukania linii zasilania itp dla pilota, to nie jest to żaden problem - wystarczy znaleźć dokumentację i się z nią zapoznać
obroty mam wrażenie, że są jednak za niskie, bo auto jak napisałem delikatnie drży. jestem w stanie sam wyczyścić przepustnicę, czy trzeba iść z tym do serwisu?
co do alarmu, to może i masz rację
zamki są w porządku, bo drugim kluczykiem zrobię wszystko, tylko boję się, że się ułamie...
Ostatnio edytowany przez marcinkk, 21 Kwi 2010, 16:26, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
Bytuś |
#358209 Wysłany:
21 Kwi 2010, 15:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 15 Lut 2008, Posty: 1029 Pomógł: 11
|
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Breyton |
#358388 Wysłany:
21 Kwi 2010, 22:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Iwonicz Zdrój/podkarpacie Rejestracja: 11 Lut 2009, Posty: 730 Pomógł: 6
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#359313 Wysłany:
25 Kwi 2010, 11:43; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
a co z tym dorobieniem kluczyka? jest mi ktoś w stanie coś doradzić sensownego?
|
|
Góra |
|
 |
kedlaw |
#359459 Wysłany:
25 Kwi 2010, 19:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 692 Pomógł: 2
|
Nie wiem skąd jesteś ale w Tychach w firmie ko-car dorobisz kluczyk nawet taki z guzikiem do otwierania i immo, nawet jeśli nie masz karty kodowej to wyjmują kompa i na podstawie tego wyliczają kod, cenowo taniej niż w ASO, wiem bo sam niedawno dorabiałem.
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#359479 Wysłany:
25 Kwi 2010, 20:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
jestem ze śląska, więc ewentualnie wchodziłoby coś takiego w grę. kartę kodową mam, więc to nie problem. a dokładnie cenowo ile to wyszło?
|
|
Góra |
|
 |
kedlaw |
#359529 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 692 Pomógł: 2
|
Tu masz link do tej firmy,
http://www.kocar.com.pl/kluczyki.html
zadzwoń tam bo to zależy od kluczyka czy z pilotem czy bez, ja mam Fl-ke więc płaciłem więcej bo kluczyk jest droższy niż do zwykłej dwójki bo jest frezowany na grocie.
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#378237 Wysłany:
02 Lip 2010, 20:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
witam
kupiłem w końcu sterownik noxon t3 chcę go zamontować
wszystko ładnie pięknie, ale mam kilka pytań
1. w tym http://fiatpunto.com.pl/post372925.html temacie jest napisane, żeby + podłączyć do różowo-białego i w ogóle przez przekaźnik i diodę. mam jednak wrażenie, że ten sterownik ma już to załatwione. z kostki wychodzi jeden btrązowy przewód kierunkowskazów, przechodzi przez zaklejoną gumą kostkę i potem wychodzą dwa przewody - i nie wiem już jak i do których przewodów je podpiąć, żeby było ok. czy obydwa do migaczy (które to są przewody?) czy jeden do różowo białego a drugi do masy/12V ? proszę o odpowiedź bo bardzo mi zależy na tym, żeby jutro to zrobić
2. czy w fiacie punto II sx, rocznik 2000, 1.2, 60KM jest siłownik otwierania klapy? czy mogę tym sterownikiem zrobić sobie taką opcję?
3. czy tym sterownikiem mogę zrobić sobie domykanie szyb?
co do 2. i 3. - ten sterownik noxon t3 ma takie opcje, ale nie wiem czy auto takie udostępnia. jeśli ktoś ma informacje lub wiedzę jak to zrobić - proszę o pomoc
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378311 Wysłany:
03 Lip 2010, 01:30; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
@1: schemat dołączony do sterownika wrzuc to coś będę w stanie powiedzieć
marcinkk napisał(a): 2. czy w fiacie punto II sx, rocznik 2000, 1.2, 60KM jest siłownik otwierania klapy? ni ma marcinkk napisał(a): 3. czy tym sterownikiem mogę zrobić sobie domykanie szyb?
nie wiem w instrukcji musi być napisane 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#378312 Wysłany:
03 Lip 2010, 01:44; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
http://sklep.boston.pl/download/Schemat ... N%20T3.pdf
na tym schemacie jest jedno wyjście na kierunkowskazy. ale w rzeczywistości ze sterownika wychodzi jeden przewód i przechodzi przez coś, czego nie ma na schemacie a na zewnątrz nie jest opisane (mniemam, że przez jakiś przekaźnik) - i są dwa wyjścia już
ipIV napisał(a): nie wiem w instrukcji musi być napisane Wink
w instrukcji auta czy sterownika ? 
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378313 Wysłany:
03 Lip 2010, 02:03; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
marcinkk napisał(a): na tym schemacie jest jedno wyjście na kierunkowskazy. foto podaj  bo to znowu zgadywanki marcinkk napisał(a): w instrukcji auta czy sterownika ? sterownika, z tego co widzę jest, ale jeszcze trzeba dokupić moduł do tego  Ale co dalej to nie wiem - nie ogarniałem tematu więc wolę się nie wypowiadać ale ktoś na forum zrobił i działa ;P [ Dodano: 03 Lip 2010 01:56 ]marcinkk napisał(a): 2. czy w fiacie punto II sx, rocznik 2000, 1.2, 60KM jest siłownik otwierania klapy? czy mogę tym sterownikiem zrobić sobie taką opcję? tzn można kupic siłownik i jakoś "na drut" do linki podpiąć [ Dodano: 03 Lip 2010 02:03 ]marcinkk napisał(a): 2. czy jest możliwość dorobienia kluczyka i dodanie do niego immobilisera ? nie chciałbym niszczyć oryginalnych i wyciągać pastylek bo z tego co czytałem, mogą się kiedyś przydać, przy wykupywaniu AC tak pareset zł za 1 kluczyk co do AC... w PZU zgłaszasz, fotki kluczyków robią i po sprawie. marcinkk napisał(a): 4. czy ten sterownik VAG KKL będzie pasował do tego auta? działa to tak, że podłącza się laptopa w aucie i ściąga dane? będzie; wszystko masz w temacie o nim napisane; i nie sterownik tylko interfejs "międzymordzie"  diagnostyczne  Cytuj: 5. czy za pomocą tego sterownika można podnieść obroty 'na luzie' ? bo mam lekko za niskie - wahają się między 650 a 700 ppm, więc to jest mało, w dodatku autko lekko drży
czyszczenie krokowca  Tam jedynie można zrobić test - pofalują pomiedzy 800 a 1200 i koniec
a kluczyki chodzą jak chodzą ponieważ są wytarte 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV, 03 Lip 2010, 02:04, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#378314 Wysłany:
03 Lip 2010, 10:36; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
foto zrobię rano bo już idę spać  pozdrawiam [ Dodano: 03 Lip 2010 10:36 ]więc wygląda to tak:

|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378431 Wysłany:
03 Lip 2010, 20:29; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Utnij to; zamiast tego daj przekaźnik.
Ten 1 przewód przez cewkę przekaźnika i do masy; styk przekaźnika do "+" przez bezpiecznik a drugi zacisk do tego przewodu przez diode 10+A lub bez diody.
Zanim podłaczysz zrób zwarcie tego przewodu do "+" przez bezpiecznik 10-15A czy migacze sie zaświecą  Oczywiście na własną odp, bo jak pomyliłeś przewód z progu to bezpieczniki mogą polecieć. [ Dodano: 03 Lip 2010 20:29 ]oczywiście pewnie w centralce jest już przekaźnik czy wysterowane jest to przez jakiś tyrystor ale ja tam bym nie ryzykował, niech przekaźnik jest 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#378473 Wysłany:
03 Lip 2010, 22:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
a który przewód jest tym odpowiedzialnym za awaryjne? ja w tej wiązce przewodów widziałem dzisiaj dwa różowo-czarne, i 3 różowe... nie miałem pojęcia który jest który, dlatego zrobiłem tylko centralny. jest jakiś sposób, żeby wyczaić czy to dobry przewód lub jest miejsce, z którego ten przewód powinien wyjść ?
[ Dodano: 03 Lip 2010 22:56 ]
ipIV napisał(a): przez bezpiecznik 10-15A
to jakiś zwykły bezpiecznik? dostanę go w zwykłym sklepie motoryzacyjnym fiata?
a jeszcze jedno:
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_49a9a701266506077.jpg
na tym zdjęciu to takie niebieskie przy czerwonym przewodzie ze sterownika to jest bezpiecznik, czy coś innego ?
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378477 Wysłany:
03 Lip 2010, 23:15; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
marcinkk napisał(a): to jakiś zwykły bezpiecznik? dostanę go w zwykłym sklepie motoryzacyjnym fiata? byle jaki  nie koniecznie samochodowy... chodzi o to żeby nie zjarać wszystkiego  marcinkk napisał(a): nie miałem pojęcia który jest który Różowo-biały  marcinkk napisał(a): na tym zdjęciu to takie niebieskie przy czerwonym przewodzie ze sterownika to jest bezpiecznik, czy coś innego ? Tak, sterownik trzeba zasilić przez bezpiecznik i to koniecznie [ Dodano: 03 Lip 2010 23:15 ]marcinkk napisał(a): jest jakiś sposób, żeby wyczaić czy to dobry przewód lub jest miejsce, z którego ten przewód powinien wyjść ?
tak jak mówię przez bezpiecznik 10A Zrobić zwarcie do "+".
I to jest różowo-biały 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcinkk |
#378491 Wysłany:
03 Lip 2010, 23:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Kwi 2010, Posty: 29
|
Cytuj: Tak, sterownik trzeba zasilić przez bezpiecznik i to koniecznie a wyjścia na otwieranie/zamykanie drzwi? bo jeden bezpiecznik był zniszczony i po prostu go wywaliłem i po prostu ze sobą zlutowałem Cytuj: tak jak mówię przez bezpiecznik 10A Zrobić zwarcie do "+". I to jest różowo-biały Smile
ale skąd mam wziąć ten przewód? on wychodzi z któregoś miejsca? wiem, że na pewno jest to któryś w tej całej grupie przewodów, ale żeby zminimalizować wtybór, może jest gdzieś mniejsza grupa przewodów razem z tym różowo-białym. nie będę przecież wszystkich przecinał i sprawdzał...
a tak naprawdę - nie widziałem tam takiego :]
[ Dodano: 03 Lip 2010 23:50 ]
a jaka w ogóle jest funkcja tego bezpiecznika ?
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378495 Wysłany:
04 Lip 2010, 00:10; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
marcinkk napisał(a): a wyjścia na otwieranie/zamykanie drzwi? bo jeden bezpiecznik był zniszczony i po prostu go wywaliłem i po prostu ze sobą zlutowałem wyjścia otwieranie / zamykanie myślę, ze nie trzeba  marcinkk napisał(a): ale skąd mam wziąć ten przewód? on wychodzi z któregoś miejsca? wiem, że na pewno jest to któryś w tej całej grupie przewodów, ale żeby zminimalizować wtybór, może jest gdzieś mniejsza grupa przewodów razem z tym różowo-białym. nie będę przecież wszystkich przecinał i sprawdzał... wytargać z wiązki różowo biały i masz  u mnie był jeden różowo-biały, a różowo-coś było kilka ale rózowo biały jeden. marcinkk napisał(a): a jaka w ogóle jest funkcja tego bezpiecznika ?
taka, ze jakby to nie był ten i przypadkiem chciało sie coś spalić 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#378556 Wysłany:
04 Lip 2010, 13:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
Ja u siebie zakladalem takowy sterownik
zasada jest prosta
bierzesz sobie probowke z zarowka
i tak otwieranie/zamykanie to dokopujesz sie do kabli najlepiej to sciagnac tapicerke i do silownika ida cztery male cienkie przewody na progu natnij je sobie wez ta probowke i stykaj z masa auta a i jeszcze przed tym zablokuj zamek tak jakby drzwi byly zamkniete zamek powinien sie otwierac i zamykac na poszczegolnym kablu
a co do kierunkowskazow wymontuj tylne lampy wlacz awaryjne i na kostce stykaj je probowka z masa tak zlokalizujesz kable do kierunkow
co do schematu ktory wstawiles to byly diody prostownicze do kierunkowskazow radze je polaczyc na wyjsciu z diody to tak jeden kabel idzie do prawej strony a drugi do lewej
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378629 Wysłany:
04 Lip 2010, 19:27; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
koller napisał(a): radze je polaczyc na wyjsciu
Diod nigdy sie nie łączy równolegle, ani niczego innego półprzewodnikowego: Tyrystorów itp itd. Można to skompensować co robi się w urządzeniach energoelektronicznych dużych mocy - tylko ze względów ekonomicznych - np tyrystor 100A jest 4x tańszy od tyrystora 150A. Ale taka zabawa nie na domowe warunki.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV, 04 Lip 2010, 19:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#378630 Wysłany:
04 Lip 2010, 19:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
ipIV napisał(a): Diod nigdy sie nie łączy równolegle.
Bez rezystora. Aczkolwiek chwilowe podłączenie bezpośrednio samej diodzie nieszczególnie zaszkodzi.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#378632 Wysłany:
04 Lip 2010, 19:45; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
buladag napisał(a): Aczkolwiek chwilowe podłączenie bezpośrednio samej diodzie nieszczególnie zaszkodzi. na dłuższą metę z którejś dym poleci, a zaraz po niej poleci druga. buladag napisał(a): Bez rezystora.
Tu nie ma mowy o rezystorze
[ Dodano: 04 Lip 2010 19:45 ]
a co do sprawdzenia mozna jeszcze inaczej.... woltomierz, przetnij przewód skręć go, pomiędzy nim a masą wstaw woltomierz, włącz awaryjne: jak napiecie na nim bedzie skakać to znaczy ze to ten (jednocześnie przy wył światłach ni ma napiecia), a jak to nie ten to zlutować i koszulkę termokurczliwą zasadzić 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 24 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|