|
Obecny czas: 19 Cze 2025, 00:06
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
flex34 |
#362639 Wysłany:
07 Maj 2010, 01:05; Temat postu: Brak cyklu roboczego wycieraczek |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
Witam cos sie stalo z wycieraczkami poprostu nie maj tak zwanego cyklu tzn np zamiast chodzic same na przerywanym 1 bigu chodza
stale a jak sie bieze raczke do gory to same nie wracaja tylko sie zatrzymuja
w momecie gdy sie pusci drazek od wycieraczek???
dzieki za odpowiedi ew. pozdrawiam
_________________ PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420
"Dżem-kapela życia mądrego"
|
|
Góra |
|
 |
|
|
domin45670 |
#362640 Wysłany:
07 Maj 2010, 01:11; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
flex34 napisał(a): Witam cos sie stalo z wycieraczkami poprostu nie maj tak zwanego cyklu tzn np zamiast chodzic same na przerywanym 1 bigu chodza stale a jak sie bieze raczke do gory to same nie wracaja tylko sie zatrzymuja w momecie gdy sie pusci drazek od wycieraczek???
Dziwne pytania zadajesz. To już Ty powinieneś wiedzieć czy się tak dzieje u Ciebie, a nie pytać nas
Stawiam na przełącznik zespolony.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
Ostatnio edytowany przez domin45670, 07 Maj 2010, 01:13, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
flex34 |
#362641 Wysłany:
07 Maj 2010, 01:13; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#362642 Wysłany:
07 Maj 2010, 01:15; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Przełącznik zespolony, to ten cały "zestaw" dźwigienek za kierownicą.
Poczekaj jeszcze na opinie innych osób, które to potwierdzą lub zaproponują inną przyczynę problemu.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
Courage |
#362645 Wysłany:
07 Maj 2010, 01:58; Temat postu: |
|
 |
Kukurydza |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 2911 Pomógł: 5
|
domin45670 napisał(a): Przełącznik zespolony, to ten cały "zestaw" dźwigienek za kierownicą. Poczekaj jeszcze na opinie innych osób, które to potwierdzą lub zaproponują inną przyczynę problemu.
Albo ten przełącznik (czyt. pająk  ), albo może przekaźnik? 
_________________ 2010-12 = FIAT PUNTO Mk1 1.1 55KM "S" topic24306.html 2012-obecnie = FIAT PUNTO Mk2 1.2 60KM "SX" topic37122.html
Czy masz już darmowe FFP Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#362728 Wysłany:
07 Maj 2010, 15:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#362748 Wysłany:
07 Maj 2010, 17:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
Zapewne w silniczku cos sie pokopsalo. Rozbierz silniczek i tam masz taki sterownik , u mnie bylo tak ze jedna blaszka sie zgiela i juz sie jaja dzialy, odgialem ja , zlozylem spowrotem i jest ok  Teraz znowu mi sie tak stalo i moze w najblizszych dniach uda mi sie to zrobic, bo poki co czasu brak.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#362770 Wysłany:
07 Maj 2010, 18:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
co ma silniczek do problemów z przełącznikiem zespolonym poczytaj dobrze
flex34 napisał(a): Witam cos sie stalo z wycieraczkami poprostu nie maj tak zwanego cyklu tzn np zamiast chodzic same na przerywanym 1 bigu chodza stale a jak sie bieze raczke do gory to same nie wracaja tylko sie zatrzymuja w momecie gdy sie pusci drazek od wycieraczek???
_________________ Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty  topic20164.html

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem 
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#362933 Wysłany:
08 Maj 2010, 15:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
To moze byc i zespolony, ja bym zajrzal do silniczka, to co on zrobi to juz jego biznes. Ja pisze tylko to co ja bym zrobil najpierw jakby mi sie tak zrobilo
|
|
Góra |
|
 |
- Arturo - |
#366381 Wysłany:
19 Maj 2010, 20:05; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Kwi 2010, Posty: 82
|
Ja miałem ten sam objaw ze wajcha do góry i jak puściłem to wycieraczki sie zatrzymywały bądź gdzie, musiałem trzymać caly czas i zapieprzały na max prędkości, a "biegi" w dól nie działa ten przerywany prawidłowo tylko kolejne. Okazało sie ze wypaliły sie styki przekaźnika. Wymieniłem na nowy i działało git, tj. Chwila wajcha w gore i wycieraczka sama robi cykl i wraca do pozycji dolnej. Teraz wariuje na "1 biegu" zrobi 3 cykle a potem non stop bez przerwy oraz spryskiwacze reagują raz na ruski rok od tygodnia ale to będę walczył z tym jak będzie ciepło. 
|
|
Góra |
|
 |
herrbob |
#366392 Wysłany:
19 Maj 2010, 20:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia... Rejestracja: 10 Lut 2009, Posty: 115
|
Przerabiałem takie coś u kumpla w cieniasie i tak jaksebul stawiam na silniczek a właściwie na płytkę w sliniczku która odpowiada za przekazywanie inpulsów no i ewnetualnie na początek można sprawdzić przekaźnik.
_________________ 155km/h Cieniasem 700cm-wrażenia nie do opisania...miny wiary w innych furach...bezcenne
|
|
Góra |
|
 |
- Arturo - |
#366570 Wysłany:
20 Maj 2010, 09:45; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Kwi 2010, Posty: 82
|
Dla ścisłości, cały czas miałem na myśli przekaźnik który znajduje sie na płytce sterującej w silniczku  Czyli jak właśnie pisał sebul, zaczął bym od silniczka...
|
|
Góra |
|
 |
kriss022 |
#367551 Wysłany:
23 Maj 2010, 16:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 31 Maj 2009, Posty: 100
|
Stawiam na płytkę przy silniczku ,bo miałem tak samo.Myślałem ,ze to przełącznik zespolony a tu drogą detukcji wyszło ze to płytka. Sprawdz najlepiej jedno i drugie pozdro.
_________________ Punto mk1 1.7TD ELX 1995r.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|