|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
elvis25 |
#368687 Wysłany:
26 Maj 2010, 22:11; Temat postu: zablokowana kierownica i kontrolka silnika |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 57
|
Nie wiem czy to na pewno dobry dział.
Dziś w czasie jazdy nagle zablokowało kierownicę i zapaliła się czerwona kontrolka silnika. Jak niebezpieczne to jest nie muszę mówić .... dobrze że to była tylko zmiana pasa.
Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka silnika po chwili zgasała. 25km przejechane po tym zdarzeniu i wszystko działa normalnie.
Wykluczam na razie wspomaganie bo kierownica nie dała się ruszyć. Coś ze stacyjką skoro zadziałała blokada kierownicy? Nie mam pojęcia ale na razie autko pokonuje zakręty bardzo powoli.
_________________ Kropek II 2000 1.9JTD HLX
|
|
Góra |
|
 |
|
|
greg505 |
#368691 Wysłany:
26 Maj 2010, 22:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
wyglada na problem ze stacyjka
odwiedz jakiegos mechanika/aso bo z tym nie ma zartow 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
elvis25 |
#368718 Wysłany:
26 Maj 2010, 23:07; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 57
|
Jak się ma wymiana ewentualnej stacyjki do immo.
Sam z ciekawości najpierw luknę ... może coś znajdę i sam naprawię.
_________________ Kropek II 2000 1.9JTD HLX
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#368990 Wysłany:
27 Maj 2010, 22:49; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
kiera sie zablokowała czy wspomaganie sie tylko wyłączyło? - bo można takie wrażenie odnieść....
Jak się zablokowała to ogień że tak powiem i mechanizm stacyjki sie zepsuł, ale nie powinien przy przekręconym kluczyku sie zablokować...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Kufell |
#369006 Wysłany:
27 Maj 2010, 23:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
No, no można odnieść takie wrażenie sam się o tym przekonałem ale wtedy by się zapaliła kontrolka wspomagania a kolega tutaj o niej nie wspominał...
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#369011 Wysłany:
27 Maj 2010, 23:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
a może kontrolka silnika sie pod wrażeniem pomyliła z kontrolką silnika.. kurde niezła akcja, może kolega powie co i jak było nietak
|
|
Góra |
|
 |
elvis25 |
#369154 Wysłany:
28 Maj 2010, 18:32; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 57
|
Gdyby zapaliła się kontrolka wspomagania to wszystko byłoby jasne.
A tu zapaliła się kontrolka silnika (ciężko pomylić kontrolki) i kierownica zero reakcji. A sporej siły użyłem i gdyby to tylko siadło wspomaganie to choć by drgnęła. Wyłączenie i włączenie silnika pomogło, czyli może przekręcenie kluczyka w stacyjce coś ruszyło i odblokowało. Nie mam pojęcia ale auto jest w eksploatacji, od tamtego wydarzenia wieczorem wybrałem się na pusty plac niedaleko domu i jeżdziłem po nim jak najwięcej kręcąc kierownicą z nadzieją, że może się zablokuje ponownie to na spokojnie będę mógł to obejrzeć. Teraz zrobione ponad 300km i nic się nie dzieje niepokojącego.
Jutro chcę obejrzeć stacyjkę. Poszukałem zapasowego klucza to porównam klucze, może już jest wyrobiony.
Jak się sprawa wyjaśni to napewno to opiszę.
_________________ Kropek II 2000 1.9JTD HLX
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#369306 Wysłany:
29 Maj 2010, 05:34; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
a weź sprawdź czy podczas pracy silnika można wyjąć kluczyk  i rusz wtedy kierownicą  jak się da tzn, że jest wyrobiony, ale i tak nie powinno to spowodować zablokowania.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|