Witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
Od jakiegos tygodnia moja zona posiada Fiata Punto 2 z 2002r., 1.2 16V HLX. przebieg 41.000 km.
Otorz dzisiaj zakladalem jej orginalna navigacje Blaupunkta z 5 Cd zmieniarka ( kupiona na E-bayu)
Wymiana krotka i bezbolesna. Navi dziala , CD rownierz, ale.....
Jak odpalam auto wszystkie wskazowki laduja na zero, kierownica kolo City swieci na czerwono i swieci sie Check. Auto jedzie i tylko pretkosciomierz dziala, wylaczam radio i wszystko wraca do normy oprocz Checka- ten swieci juz caly czas.
Pytanie czy musze jechac do serwisu zeby mi navi z kompem zesterowali, czy moze wystarczy przepinowac ktores kable przy kostkach???
Wszystkie kostki i akcesoria sa orginalne Blaupunkta(Fiata)
Prosze o jakies wskazowki zanim zaplace jak za zborze
Wymienilem bateryjke w pilocie od centralnego bo nie dzialal- koszt 3 €
Serwis mi 25 € chcial skasowac
[ Dodano: 18 Kwi 2008 22:08 ]
Brak reakcji z waszej strony i odpowiedz serwisu Fiata-( Ta navi nie bedzie dzialac z zadnym innym autem tylko z tym orginalnym) - Idioci.,
spowodowaly, ze sam zaczolem dzialac...
Sciagnelem schematy tych obu radji(te ktore mialem i te od navi) i zaczolem kombinowac...
Pierwszy plus- po przejrzeniu schematow przepinowalem kabelki w ten sposob, ze radio wlacza sie po przekreceniu stacyjki i zaraz po wylaczeniu stacyjki i wyjeciu kluczyka sie wylacza
Drugi plus- radyjko, Cd i Navi dzialaja podczas jazdy nie zaklucajac pracy deski rozdzielczej(wszystko chula jak wczesniej i jak powinno)
Trzeci plus- roznica miedzy tamtym radiem, a tym jest ogromna jesli chodzi o dzwiek(to tak jakbym wlozyl wzmacniacz i subwofer i wymienil wszystkie glosniki na wysokiej jakosci)
Dla przypomnienia furka ma 6 glosnikow:. przod dwudrozne( gwizdki w plastikach lusterkowych) tyl wielodrozne na klapie i orginalny subwofer, ktory ogromnie mnie zaskoczyl swoja wydajnoscia
Pozostalo mi jeszcze podjechac do Serwisu Fiata wykasowac checka i bledy w Body-Kompie i pogratulowac wiedzy o radyjkach
