You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 12:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #377070 Wysłany: 27 Cze 2010, 22:21; 
 Temat postu: Punto 2,2000 roku,1,2 litra benzyna- problem z odpalaniem
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 27 Cze 2010,
Posty: 1
Witam,
od tygodnia probuje dojsc co moze byc nie tak z moja srebrna strzała. A mianowicie pewnego dnia przyjechałem z pracy, zaparkowalem na noc i jak rano chcialem odpalic zaczely dziac sie dziwne rzeczy.Po przekreceniu kluczyka pali sie kontrolka immobilisera chyba (pomaranczowy kluczyk), a z puszki z bezpiecznikami wydobywa sie bzyczenie, pochodzi z jednego z
przekaznikow ktory na schemacie jest oznaczony ikonka wtryskiwacza.
Rozrusznik kreci ale samochod nie odpala. Zamieszczam filmik ktory nagralem zeby pokazac co sie dzieje. http://www.youtube.com/watch?v=IkoF7-eK4j4
Myslalem ze to przekaznik wiec wymienilem go na 3 kolejne ale z kazdym dzieje sie to samo. Na jednym z forow ktos podpowiedzial mi ze to napewno puszka bezpiecznikow i ze trzeba pozaciskac wszystkie styki bo u niego tak samo sie dzialo i cos tam nie laczy-zrobione-dalej tak samo. Poniewaz przekaznik jest oznaczony wtryskiwaczem pomyslalem ze moze pompa paliwa siadla i ja odlaczylem chcac sprawdzic czy nie daje zlego impulsu ale przy odlaczonej jest to samo. Na filmiku pokazalem tez jakies czujniki od alarmu do ktorego nie mam zadnego pilota ale jakos do tej poty nie bylo z nim problemow nawet po wyladowaniu akumulatora i chyba po prostu jest niedzialajacy.
Nie posiadam karty do awaryjnego odpalania i mam tylko jeden kluczyk z imobilajzerem. Wczoraj jeszcze cos kombinowalem i zauwazylem ze po wyjeciu jednego bezpiecznika -chyba oznaczonego jako F18- pierwszy maly od gory po lewej stronie przy czerwonym gornym przekazniku wtedy przekaznik nr 2 przestaje klikac i samochod jakby przechodzil test i wszystkie kontrolki normalnie gasna lecz samochod dalej nie odpala.Przeczytalem gdzies ze nalezy odlaczyc pompe paliwa i zobaczyc czy bedzie klikac-ale po jej odlaczeniu dalej klika. Nie mam juz pomyslow co sie moze dziac wiec moze ktos z was forumowicze bedzie mial jakis pomysl albo spotkal sie z podobnym problemem.
Z gory dzienuje za wszelka pomoc.
Maciek


Góra
 Profil  
 

 
 Post #377075 Wysłany: 27 Cze 2010, 22:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Rozumiem, że problem jest palący i niecierpiący zwłoki ale raczej nie dubluj tematów. ;)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377082 Wysłany: 27 Cze 2010, 22:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
ja ci nic niestety nie powiem bardzo pomocnego, ale czy problem świeciącego immo i nieodpalającego auta jest powiązany z bzyczeniem? u mnie też bzyczy przy przekręceniu kluczyka coś tam pod maską (nigdy sie w to nie wczuwałem gdzie dokładnie) ale niebyło to nigdy problemem.
Niewiem czy proprostu nie masz problemów wyłącznie z immo a o tym poszukaj bo na forum już było (co zrobić z 1 kluczykiem itp.)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377136 Wysłany: 28 Cze 2010, 10:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Problem z centralką wtryskową. Zacznij od dokręcenia masy w okolicach centralki i wypięcia i wpięcia jeszcze raz złączy od centralki wtryskowej.
Wszystko oczywiście przy ODŁĄCZONYM akumulatorze!

A to "bzyczenie" to cykający przekaźnik.

Miałem podobną sytuację... Wszystko wskazywało na uszkodzenie centralki wtryskowej, a po rozłożeniu i złożeniu się naprawiło. W międzyczasie tylko wydałem majątek na wysłanie centralki na serwis :/

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377209 Wysłany: 28 Cze 2010, 15:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
mcqbis napisał:
Cytuj:
pomaranczowy kluczyk



Kluczyk to niestety kontrolka kodu kluczyka, normalnie gdy kod jest niezgodny nie odpalisz auta, będzie kręcił ale nie odpali. Być może kluczyk się rozkodował.

Co do cykania przekaźnika to niestety nie mam pojęcia.

Swoją drogą kontrolki dziwnie Ci gasną przy rozruchu.

Kolejną sprawa jest, że gaśnie kontrolka ciśnienia oleju pomimo ze auto nie jest uruchomione.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO