|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 18:03
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
radko |
#396029 Wysłany:
15 Wrz 2010, 17:41; Temat postu: Płyn wypływa przez korek wlewu. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Paź 2008, Posty: 25
|
Witam problem polega na tym, że po uruchomieniu zimnego silnika wszystko jest dobrze gdy płyn pracuje w małym obiegu natomiast jak wynika z moich obserwacji gdy termostat puszcza płyn na chłodnice natychmiast podnosi się poziom płynu aż wylewa się korkiem. Co to może oznaczać?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
posti |
#396035 Wysłany:
15 Wrz 2010, 17:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
zapowietrzony uklad chlodzenie  sa dwa odpowietrzniki, jeden na wezu do nagrzewnicy powinienes poluznic i drugi przy chlodnicy  odpalasz samochod jak zacznie z przy chlodnicy wyciekac plyn to zakrecasz odpowietrznik dolewasz po trochu plynu i czekasz az wyleci gornym odpowietznikiem, jak zacznie leciec to zakrecasz i dolewasz plynu do MAX.
Chyba ze pompa wody to pomin to co napisalem wyżej. Pozdrawiam [ Dodano: 15 Wrz 2010 16:54 ]sillnik musi byc rozgrzany ( wlaczony duzo obieg ) jakby co mowie o MK2 bo nie wiem jak jest w mk1
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#396039 Wysłany:
15 Wrz 2010, 18:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
radko |
#396508 Wysłany:
16 Wrz 2010, 21:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Paź 2008, Posty: 25
|
Pomocy...nie mogę odpowietrzyć układu a nie robię tego pierwszy raz. Co jest grane...cały czas podnosi się poziom i wylewa ze zbiornika wyrównawczego aż w końcu po kilku próbach zaczęła lecieć para z odpowietrznika a na dodatek wentylator nie załącza się a jest 100% sprawny. Krótki opis---zalałem na maxa potem włączyłem silnik i znów dolałem płynu i gdy płyn zaczął sie nagrzewać to nawet przy odkręcaniu odpowietrznika płyn wylewa się ze zbiornika. Pomocy.....
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#396540 Wysłany:
16 Wrz 2010, 22:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#396547 Wysłany:
16 Wrz 2010, 22:05; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
voytech |
#396632 Wysłany:
17 Wrz 2010, 10:37; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: SO Rejestracja: 03 Mar 2010, Posty: 73
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#396635 Wysłany:
17 Wrz 2010, 10:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
|
Góra |
|
 |
radko |
#396806 Wysłany:
17 Wrz 2010, 21:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Paź 2008, Posty: 25
|
Witam ponownie problem nadal istnieje  Dziś wymieniłem termostat sprawdziłem wiatrak i czujnik przy chłodnicy wszystko jest sprawne. Odpowietrzałem układ i nadal płyn podnosi się w zbiorniku wyrównawczym a przewody małego i dużego obiegu były gorące natomiast przewody i parownik zimne (może tu tkwi problem) dodam że parownik jest wyżej niż zbiornik wyrównawczy. Czy można jakoś odpowietrzyć parownik a może pompa nie ma siły pchnąć płynu wyżej? Z góry dziękuje za pomysły.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#396812 Wysłany:
17 Wrz 2010, 21:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#396815 Wysłany:
17 Wrz 2010, 21:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Cytuj: to raczej stawiam na UPG i spaliny w układzie chłodzenia.
To jest b. prawdopodobne  U mnie tak było około 3tyg temu 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
radko |
#396819 Wysłany:
17 Wrz 2010, 21:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Paź 2008, Posty: 25
|
Biorę pod uwagę UPG ale nie mam objawów typu biały dym,bąbelki w zbiorniku czy też złe palenie w jakimś cylindrze...
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#396823 Wysłany:
17 Wrz 2010, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
|
Góra |
|
 |
marjan1985 |
#396884 Wysłany:
18 Wrz 2010, 08:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 30 Lip 2007, Posty: 442
|
Gdyby to była UPG, to płyn by się tracił, no i na korku od wlewu oleju była by biała maź...chyba, że się mylę, ale ja miałem taki objaw [ Dodano: 18 Wrz 2010 08:57 ]To może być źle odpowietrzony układ, a z tego co pamiętam jest z tym ogromny problem...odpowietrzałem po kilka razy. Najlepiej odpowietrzyć tak jak chłopaki mówią-rozgrzać i odkręcać te odpowietrzniki na wysokich obrotach. Później przejedź się trochę na wysokich obrotach i znowu się pobaw tymi odpowietrznikami.
_________________
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#396894 Wysłany:
18 Wrz 2010, 10:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
marjan1985 napisał(a): Gdyby to była UPG, to płyn by się tracił, no i na korku od wlewu oleju była by biała maź...chyba
może być że płyn ucieka do oleju lub odwrotnie olej do płynu
|
|
Góra |
|
 |
radko |
#396988 Wysłany:
18 Wrz 2010, 17:08; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Paź 2008, Posty: 25
|
Witam problemu już nie ma  przyczyną kłopotów był zapowietrzony parownik wystarczyło od niego odkręcić przewód przy uruchomionym silniku i czekać aż płyn wyleci...Dzięki za wszelkie porady pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|