|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 16:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#387680 Wysłany:
14 Sie 2010, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
dariuszs860 Uszczelka pod głowicą tak na 85% 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dariuszs860 |
#387681 Wysłany:
14 Sie 2010, 19:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
nie pompa?
Gadalem teraz z mechanikiem i stawia na pompe , jednak ipIV nie wykluczam twojej podpowiedzi 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#387682 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:02; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
dariuszs860 napisał(a): Gadalem teraz z mechanikiem i stawia na pompe
pompa jest na wale mechanicznie sprzęgnięta z kołem pasowym, a koło pasowe napędzane zębatym paskiem.... ni ma bata, żeby za wolno się kręciła, a jakby się zablokowała itp to pasek rozrządu w momencie straciłby wszystkie zęby i koniec. Silnik nie działa
Jedyne co w pompie może paść to łożysko/uszczelniacz ale to się objawia świstem/wyciekiem płynu.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#387685 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
ipIV napisał(a): ni ma bata, żeby za wolno się kręciła, a jakby się zablokowała itp to pasek rozrządu w momencie straciłby wszystkie zęby i koniec. Silnik nie działa Smile
A ja widziałem taki przypadek ze pasek rozrzadu napedzał kółko pompy a śmigło sie nieobracało i płynu nie pompowało  Nie twierdze ze niemasz racji ale staram sie jakos znaleźć dobre rozwiazanie.
A upg objawi sie tym ze na wolnych obrotach niema gorącego powietrza w kabinie pasażerskiej?
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#387687 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:15; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
dariuszs860 napisał(a): A upg objawi sie tym ze na wolnych obrotach niema gorącego powietrza w kabinie pasażerskiej?
wdmuchuje spaliny w układ chłodzenia i sie nagrzewnica zapowietrza  Albo nagrzewnica zapchana kamieniem czy co 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#387688 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
oki to prawda, a wiec moze to byc upg  kurcze... lipa
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#387689 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:20; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
weź jeszcze spuśc płyn, odłącz obydwa węże z nagrzewnicy, wsadź do jednej dziury wąż z wodą i niech syf wyciśnie  A jak swobodnie się woda bedzie przelewać no to 90% upg
9% - jeszcze coś innego
1% - pompa [ Dodano: 14 Sie 2010 20:20 ]odkręć korek, odpal, przegazuj, jak wybije płyn to 99,8% upg 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#387690 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
niedodałem ze wentylator tez niewiem czemu sie nie wlacza? chyba uklad sie zapowietrzył
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#387692 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:22; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
wybijać płyn z korka na odpalonym moze w 1 przypadku przy sprawnym silniku - tylko przy odpowietrzaniu ukłądu po zalaniu swieżym płynem... jak sie odpowietrzy to bez korka można jeździć i wybić nie powinno no chyba, że wode masz wlaną to sie zagotuje zanim wentylator sie włączy.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#387695 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
mam płyn zalany, i niewywala korkiem plynu, bo on tylko w bloku tak mocno sie nagrzewa w chłodnicy nie jest az tak goracy, mowie na podstawie wskaznika temp i reakcji wentylatora
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#387696 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:30; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
odkręć korek i sprawdź czy nie wybije przy dodawaniu gazu  Będziesz miał odpowiedź 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#387698 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
i jak wybije to upg?
jutro bede patrzyl i jeszcze raz odpowietrze 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#387699 Wysłany:
14 Sie 2010, 20:37; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
normalnie jak układ jest zapowietrzony to przy dodaniu gazu wsysa a na jałowym może zacząć wyciekać
jak upg to jest oki dodasz gazu i gejzer
oczywiscie wsio na odkręconym korku. [ Dodano: 14 Sie 2010 20:36 ]poobserwuj co i jak i opisz co się dokładnie tu dzieje [ Dodano: 14 Sie 2010 20:37 ]no i powąchaj czy spalinami nie daje ze zbiorniczka 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#387702 Wysłany:
15 Sie 2010, 18:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
ok wszystko juz wiem
Kurcze robie samochody ale powypadkowe  Z mechanika słabo
Jutro z rana bede obserwował, [ Dodano: 15 Sie 2010 18:46 ]Już jestem po obserwacji. A wiec tak: zobaczyłem ze jest zapowietrzony, postanowiłem odpowietrzyc , wszystko fajnie szło w nagrzewnicy jest gorące powietrze, w chłodnicy także no i wentylator poszedł
ipIV napisał(a): normalnie jak układ jest zapowietrzony to przy dodaniu gazu wsysa a na jałowym może zacząć wyciekać
I tak dokładnie było , na wolnych obrotach powoli płyn podchodził do góry i w koncu troche wypływał, ale jak ipIV napisał przy dodaniu gazu wsysało płyn., I tak to wyglada .
Niby jest dobrze bo w nagrzewnicy na wolnych obrotach jest juz gorace powietrze , wentylator się włacza. Ale jednak niepokoi mnie położenie wskazówki temp tzn jest około 3-4 mm podad połowe i w korku taki stan sie utrzymuje. Czy to normalne?
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#388044 Wysłany:
15 Sie 2010, 22:54; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
to obstawiłbym czujnik
1.1 ma 1 w ssącym, 1 w głowicy od strony rozrządu i nie jestem pewien ale możliwe, że jest trzeci w chłodnicy.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Łodziak |
#388046 Wysłany:
15 Sie 2010, 22:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#388118 Wysłany:
16 Sie 2010, 06:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
A co to za czujnik w kolektorze ssacym?
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
juma |
#388681 Wysłany:
17 Sie 2010, 21:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Lut 2009, Posty: 151
|
Witam podepnę się do tematu otóż w korku w czasie upałów zdarza się że wskazówka temp. podchodzi mi tak pół cm ponad połowę w czasie jazdy jest tak 3mm pod połową no chyba że jadę tak 120km/h to wtedy trzyma się na połowie czy macie tak samo??? Zaznaczę że w zeszłym roku wymieniałem termostat i czujnik temp.
Druga sprawa ubywa mi płynu w chłodnicy niby nie dużo ale co 500 km muszę dolać , nie widać żadnych wycieków , w płynie nie ma tłustych plam a w oleju żadnego nalotu , 2 lata temu wymieniałem nagrzewnicę więc tam raczej nie cieknie więc gdzie???
Trzecia sprawa to że jak po dogrzaniu silnika wskazówka jest w połowie, włącza się wiatrak i niby jest ok ale jak go zgaszę i uruchomię 5 min później to wskazówka skacze do 3/4 skali i muszę przejechać z kilometr żeby wróciła do normy czy to normalne???
Sory za wypracowanie ale już mam jakąś puntofobię i zastanawiam się nad zbyciem tego sprzętu [ Dodano: 17 Sie 2010 20:50 ]A ten czujnik to prawdopodobnie czujnik temp. doprowadzonego powietrza.
_________________ PUNTO 1.2 75KM
A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE...
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#388684 Wysłany:
28 Sie 2010, 22:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Umnie jest podobnie ale nieubywa płynu, niewiem czy to normalne [ Dodano: 28 Sie 2010 22:40 ]No i pisze ponownie. Niejest dobrze , w poniedziałek jade do Rycar'u sprawdzic głowice 
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#391555 Wysłany:
29 Sie 2010, 09:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
markobox |
#391727 Wysłany:
29 Sie 2010, 18:46; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Toruń/Gdańsk Rejestracja: 25 Sty 2009, Posty: 16
|
kiedys bardzo czesto zapalala mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Płynu bylo ok, w miare swieży. Wentylator sprawny. Wymianilem olej i problem zniknął  bylo to 2 lata temu i do teraz zadnych takich dziwnych akcji.
_________________ 1.1 S 54KM 1998r.
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#391731 Wysłany:
29 Sie 2010, 18:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
jumamasz zapowietrzony uklad chlodzenia
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#391740 Wysłany:
31 Sie 2010, 19:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
greg505 a co myslisz o moim probleme ?
troche wczesniej pisałem [ Dodano: 31 Sie 2010 19:19 ]ipIV Niestety miałeś racje ;/ Dziś byłem w Ryc'arze i wszystko sie wyjaśniło , po zbadaniu płynu chłodzącego okazało sie ze pompuje (wdmuchuje) CO2 do układu chodzenia. Jednoznacznie zostało stwierdzone ze UPG . Dzieki za pomoc we wszystkim 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#392344 Wysłany:
31 Sie 2010, 19:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|