You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Cze 2025, 16:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #387680 Wysłany: 14 Sie 2010, 19:39; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
dariuszs860 Uszczelka pod głowicą tak na 85% :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 

 
 Post #387681 Wysłany: 14 Sie 2010, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
nie pompa?
Gadalem teraz z mechanikiem i stawia na pompe , jednak ipIV nie wykluczam twojej podpowiedzi :(

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387682 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:02; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
dariuszs860 napisał(a):
Gadalem teraz z mechanikiem i stawia na pompe

pompa jest na wale mechanicznie sprzęgnięta z kołem pasowym, a koło pasowe napędzane zębatym paskiem.... ni ma bata, żeby za wolno się kręciła, a jakby się zablokowała itp to pasek rozrządu w momencie straciłby wszystkie zęby i koniec. Silnik nie działa :>
Jedyne co w pompie może paść to łożysko/uszczelniacz ale to się objawia świstem/wyciekiem płynu.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387685 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
ipIV napisał(a):
ni ma bata, żeby za wolno się kręciła, a jakby się zablokowała itp to pasek rozrządu w momencie straciłby wszystkie zęby i koniec. Silnik nie działa Smile


A ja widziałem taki przypadek ze pasek rozrzadu napedzał kółko pompy a śmigło sie nieobracało i płynu nie pompowało :) Nie twierdze ze niemasz racji ale staram sie jakos znaleźć dobre rozwiazanie.
A upg objawi sie tym ze na wolnych obrotach niema gorącego powietrza w kabinie pasażerskiej?

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387687 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
dariuszs860 napisał(a):
A upg objawi sie tym ze na wolnych obrotach niema gorącego powietrza w kabinie pasażerskiej?

wdmuchuje spaliny w układ chłodzenia i sie nagrzewnica zapowietrza ;) Albo nagrzewnica zapchana kamieniem czy co :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387688 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
oki to prawda, a wiec moze to byc upg :( kurcze... lipa

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387689 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:20; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
weź jeszcze spuśc płyn, odłącz obydwa węże z nagrzewnicy, wsadź do jednej dziury wąż z wodą i niech syf wyciśnie :E A jak swobodnie się woda bedzie przelewać no to 90% upg :E

9% - jeszcze coś innego
1% - pompa :>

[ Dodano: 14 Sie 2010 20:20 ]
odkręć korek, odpal, przegazuj, jak wybije płyn to 99,8% upg :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387690 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
niedodałem ze wentylator tez niewiem czemu sie nie wlacza? chyba uklad sie zapowietrzył

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387692 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:22; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
wybijać płyn z korka na odpalonym moze w 1 przypadku przy sprawnym silniku - tylko przy odpowietrzaniu ukłądu po zalaniu swieżym płynem... jak sie odpowietrzy to bez korka można jeździć i wybić nie powinno no chyba, że wode masz wlaną to sie zagotuje zanim wentylator sie włączy.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387695 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
mam płyn zalany, i niewywala korkiem plynu, bo on tylko w bloku tak mocno sie nagrzewa w chłodnicy nie jest az tak goracy, mowie na podstawie wskaznika temp i reakcji wentylatora

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387696 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:30; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
odkręć korek i sprawdź czy nie wybije przy dodawaniu gazu :> Będziesz miał odpowiedź :P

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387698 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
i jak wybije to upg?
jutro bede patrzyl i jeszcze raz odpowietrze :)

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387699 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
normalnie jak układ jest zapowietrzony to przy dodaniu gazu wsysa a na jałowym może zacząć wyciekać

jak upg to jest oki dodasz gazu i gejzer :E

oczywiscie wsio na odkręconym korku.

[ Dodano: 14 Sie 2010 20:36 ]
poobserwuj co i jak i opisz co się dokładnie tu dzieje :>

[ Dodano: 14 Sie 2010 20:37 ]
no i powąchaj czy spalinami nie daje ze zbiorniczka :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387702 Wysłany: 15 Sie 2010, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
ok wszystko juz wiem :)

Kurcze robie samochody ale powypadkowe :) Z mechanika słabo :E

Jutro z rana bede obserwował,

[ Dodano: 15 Sie 2010 18:46 ]
Już jestem po obserwacji. A wiec tak: zobaczyłem ze jest zapowietrzony, postanowiłem odpowietrzyc , wszystko fajnie szło w nagrzewnicy jest gorące powietrze, w chłodnicy także no i wentylator poszedł :)


ipIV napisał(a):
normalnie jak układ jest zapowietrzony to przy dodaniu gazu wsysa a na jałowym może zacząć wyciekać


I tak dokładnie było , na wolnych obrotach powoli płyn podchodził do góry i w koncu troche wypływał, ale jak ipIV napisał przy dodaniu gazu wsysało płyn., I tak to wyglada .
Niby jest dobrze bo w nagrzewnicy na wolnych obrotach jest juz gorace powietrze , wentylator się włacza. Ale jednak niepokoi mnie położenie wskazówki temp tzn jest około 3-4 mm podad połowe i w korku taki stan sie utrzymuje. Czy to normalne?

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388044 Wysłany: 15 Sie 2010, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
to obstawiłbym czujnik :>

1.1 ma 1 w ssącym, 1 w głowicy od strony rozrządu i nie jestem pewien ale możliwe, że jest trzeci w chłodnicy.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388046 Wysłany: 15 Sie 2010, 22:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
Cytuj:
możliwe, że jest trzeci w chłodnicy.

w chlodnicy jest tylko ten ktory zalacza wentylator

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #388118 Wysłany: 16 Sie 2010, 06:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
A co to za czujnik w kolektorze ssacym?

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388681 Wysłany: 17 Sie 2010, 21:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 07 Lut 2009,
Posty: 151
Witam podepnę się do tematu otóż w korku w czasie upałów zdarza się że wskazówka temp. podchodzi mi tak pół cm ponad połowę w czasie jazdy jest tak 3mm pod połową no chyba że jadę tak 120km/h to wtedy trzyma się na połowie czy macie tak samo??? Zaznaczę że w zeszłym roku wymieniałem termostat i czujnik temp.
Druga sprawa ubywa mi płynu w chłodnicy niby nie dużo ale co 500 km muszę dolać , nie widać żadnych wycieków , w płynie nie ma tłustych plam a w oleju żadnego nalotu , 2 lata temu wymieniałem nagrzewnicę więc tam raczej nie cieknie więc gdzie???
Trzecia sprawa to że jak po dogrzaniu silnika wskazówka jest w połowie, włącza się wiatrak i niby jest ok ale jak go zgaszę i uruchomię 5 min później to wskazówka skacze do 3/4 skali i muszę przejechać z kilometr żeby wróciła do normy czy to normalne???
Sory za wypracowanie ale już mam jakąś puntofobię i zastanawiam się nad zbyciem tego sprzętu :E

[ Dodano: 17 Sie 2010 20:50 ]
A ten czujnik to prawdopodobnie czujnik temp. doprowadzonego powietrza.

_________________
PUNTO 1.2 75KM
A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388684 Wysłany: 28 Sie 2010, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Umnie jest podobnie ale nieubywa płynu, niewiem czy to normalne :(

[ Dodano: 28 Sie 2010 22:40 ]
No i pisze ponownie. Niejest dobrze , w poniedziałek jade do Rycar'u sprawdzic głowice :/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391555 Wysłany: 29 Sie 2010, 09:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
juma dariuszs860 u Mnie wiatrak włącza się tuż przed połową skali i jest ok i u Was też jest dobrze, co do wskazań po zgaszeniu to też tak mam i chyba większość to potwierdzi, a co do ubytku płynu to opcje są dwie mini wyciek na układzie lub UPG :?

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391727 Wysłany: 29 Sie 2010, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń/Gdańsk
Rejestracja: 25 Sty 2009,
Posty: 16
kiedys bardzo czesto zapalala mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Płynu bylo ok, w miare swieży. Wentylator sprawny. Wymianilem olej i problem zniknął :) bylo to 2 lata temu i do teraz zadnych takich dziwnych akcji.

_________________
1.1 S 54KM 1998r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391731 Wysłany: 29 Sie 2010, 18:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
jumamasz zapowietrzony uklad chlodzenia

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391740 Wysłany: 31 Sie 2010, 19:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
greg505 a co myslisz o moim probleme ?

troche wczesniej pisałem

[ Dodano: 31 Sie 2010 19:19 ]
ipIV Niestety miałeś racje ;/ Dziś byłem w Ryc'arze i wszystko sie wyjaśniło , po zbadaniu płynu chłodzącego okazało sie ze pompuje (wdmuchuje) CO2 do układu chodzenia. Jednoznacznie zostało stwierdzone ze UPG . Dzieki za pomoc we wszystkim :)

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #392344 Wysłany: 31 Sie 2010, 19:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
UPG :(

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO