|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 17:18
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
piter123321 |
#405877 Wysłany:
21 Paź 2010, 17:59; Temat postu: obroty po odpaleniu kropa. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
WITAM mam pytanie. do ilu obrotów wchodzi wasz kropek po odpaleniu na zimym silniku? i na ciepłym? bo mój na zimnym tak do ok 3000 niecałe i pozniej spada trzyma przez chwile 1500 apozniej tak spada do 1200 cos chyba jest nie tak?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
|
|
MaxPK |
#405884 Wysłany:
21 Paź 2010, 18:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kuba
Samochód: Abarth 500
Silnik: 1.4 16V 180KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik/Żory Rejestracja: 02 Paź 2010, Posty: 342
|
Raczej tak... mój raczej trzyma norme po odpaleniu na zimnym ok 1.5k jak sie zagrzeje to trzyma się pomiędzy 850-900 czyli tak jak ma być...
_________________
 A595 Competizione `17
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#405941 Wysłany:
21 Paź 2010, 21:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
wiem ze ciut za duzo, ale tak mam od kiedy kupilem. niby to nie ma chyba znaczenia ale wiecej pali;) tak?
i do 2800 dochodzi po odpaleniu tzn odpale wyskoczy na wyzsze obroty i spada pozniej.. mozna to jakos ustabilizowac?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#405943 Wysłany:
21 Paź 2010, 21:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#405945 Wysłany:
21 Paź 2010, 21:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
ja mam 1500 tak jak kolega MaxPK a pozniej cos koło 1200. moze czyszczenie przepustnicy?
a jak odpalasz samochod to tez Ci wychodzi na wieksze obroty no nie?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#405953 Wysłany:
21 Paź 2010, 21:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#405955 Wysłany:
21 Paź 2010, 21:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
aha...  czyli co u mnie moze byc nie tak? ma to jakis wpływ na silnik?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
wojsiw |
#406033 Wysłany:
22 Paź 2010, 07:43; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 01 Cze 2010, Posty: 50
|
piter123321 napisał(a): aha...  czyli co u mnie moze byc nie tak? ma to jakis wpływ na silnik?
Może miec jak najbardziej negatywny szczególnie zimą. Zimny silnik po odpaleniu nie mozna katować wysokimi obrotami bo smarowanie jest jeszcze niedoskonałe. A obroty podchodzące pod 3000 to stanowczo za dużo.
_________________ Wojciech Siwek, Piekary Śląskie
Obecnie:Punto I 1995 1.1 55KM, Ford Escort VAN 1997, poprzednio: Skody 110 i 120, maluch, Hyundai Pony, Escort 1.8 kombi,Citroeny AX i ZX
Zapraszam na www.siwek.com.pl oraz www.tanietusze.eu
|
|
Góra |
|
 |
MaxPK |
#406107 Wysłany:
22 Paź 2010, 14:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kuba
Samochód: Abarth 500
Silnik: 1.4 16V 180KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik/Żory Rejestracja: 02 Paź 2010, Posty: 342
|
wojsiw napisał(a): piter123321 napisał(a): aha...  czyli co u mnie moze byc nie tak? ma to jakis wpływ na silnik? Może miec jak najbardziej negatywny szczególnie zimą. Zimny silnik po odpaleniu nie mozna katować wysokimi obrotami bo smarowanie jest jeszcze niedoskonałe. A obroty podchodzące pod 3000 to stanowczo za dużo.
Hmm wg. mnie 3000 to jest górna granica kręcenia silnika na zimnym a nie dużo za dużo dla niego...
Wtryski chyba tu nie są winne ale spróbuj zalać jakiegoś vpowera czy coś podobnego pół baku i wyjeździj to spokojnie czasami dokręcając go gdzieś pod odcinke (na ciepłym  ). Ale zobaczyłbym czy z ssaniem masz wszystko ok.
_________________
 A595 Competizione `17
|
|
Góra |
|
 |
wojsiw |
#406114 Wysłany:
22 Paź 2010, 14:18; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 01 Cze 2010, Posty: 50
|
MaxPK napisał(a): wojsiw napisał(a): piter123321 napisał(a): aha...  czyli co u mnie moze byc nie tak? ma to jakis wpływ na silnik? Może miec jak najbardziej negatywny szczególnie zimą. Zimny silnik po odpaleniu nie mozna katować wysokimi obrotami bo smarowanie jest jeszcze niedoskonałe. A obroty podchodzące pod 3000 to stanowczo za dużo. Hmm wg. mnie 3000 to jest górna granica kręcenia silnika na zimnym a nie dużo za dużo dla niego... Wtryski chyba tu nie są winne ale spróbuj zalać jakiegoś vpowera czy coś podobnego pół baku i wyjeździj to spokojnie czasami dokręcając go gdzieś pod odcinke (na ciepłym  ). Ale zobaczyłbym czy z ssaniem masz wszystko ok.
Nie pisałem dużo za dużo ale o katowaniu wysokimi obrotami zaraz po uruchomieniu. Niska temperatura grubo poniżej zera i zaraz 3 tys obrotów to dla silnika nie są optymalne warunki pracy.
_________________ Wojciech Siwek, Piekary Śląskie
Obecnie:Punto I 1995 1.1 55KM, Ford Escort VAN 1997, poprzednio: Skody 110 i 120, maluch, Hyundai Pony, Escort 1.8 kombi,Citroeny AX i ZX
Zapraszam na www.siwek.com.pl oraz www.tanietusze.eu
|
|
Góra |
|
 |
MaxPK |
#406140 Wysłany:
22 Paź 2010, 15:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kuba
Samochód: Abarth 500
Silnik: 1.4 16V 180KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik/Żory Rejestracja: 02 Paź 2010, Posty: 342
|
wojsiw napisał(a): MaxPK napisał(a): wojsiw napisał(a): piter123321 napisał(a): aha...  czyli co u mnie moze byc nie tak? ma to jakis wpływ na silnik? Może miec jak najbardziej negatywny szczególnie zimą. Zimny silnik po odpaleniu nie mozna katować wysokimi obrotami bo smarowanie jest jeszcze niedoskonałe. A obroty podchodzące pod 3000 to stanowczo za dużo. Hmm wg. mnie 3000 to jest górna granica kręcenia silnika na zimnym a nie dużo za dużo dla niego... Wtryski chyba tu nie są winne ale spróbuj zalać jakiegoś vpowera czy coś podobnego pół baku i wyjeździj to spokojnie czasami dokręcając go gdzieś pod odcinke (na ciepłym  ). Ale zobaczyłbym czy z ssaniem masz wszystko ok. Nie pisałem dużo za dużo ale o katowaniu wysokimi obrotami zaraz po uruchomieniu. Niska temperatura grubo poniżej zera i zaraz 3 tys obrotów to dla silnika nie są optymalne warunki pracy.
Wiadomo, ale nie jest to też taka straszna katorga dla silnika, co nie zmienia faktu że coś jest nie tak...
_________________
 A595 Competizione `17
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#406143 Wysłany:
22 Paź 2010, 15:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#406147 Wysłany:
22 Paź 2010, 16:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
gdzieś ma lewe powietrze i obroty rosną wyczyść przepustnice i posprawdzaj gumowe przewody silnik krokowy zobacz może osmolony i nie domyka
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#406149 Wysłany:
22 Paź 2010, 16:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#406225 Wysłany:
22 Paź 2010, 20:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
hmm. przesadziłem troszke dzisiaj tak popatrzyłem i obroty po odpaleniu podchodza do 2500-2600 po czym spadają do 1500. na co zwrócic uwage? a gdzie jest ten map sensor?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#406246 Wysłany:
22 Paź 2010, 21:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#406534 Wysłany:
24 Paź 2010, 11:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
dzięki zaraz pojde sprawdzić, a jesli nie map sensor to przepustnica do czyszczenia? moze cos z filtrem paliwa?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#406540 Wysłany:
24 Paź 2010, 12:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#406597 Wysłany:
24 Paź 2010, 14:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
ale ten map sensor to przewód? czy kabelek? ja niczego takiego nie moge sie dopatrzeć:(
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#406609 Wysłany:
24 Paź 2010, 15:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#406628 Wysłany:
24 Paź 2010, 16:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
to moz espytam tak:) gdzie znajduje sie ten map sensor? bo albo jestem idiota albo tego nie mam  a moge prosic jakies foto z lokalizacją?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#406674 Wysłany:
24 Paź 2010, 19:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#406699 Wysłany:
24 Paź 2010, 20:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
tylko ze ja własnie nie moge znaleść tego węzyka..  ale poszukam jeszcze jutro;P
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Pietro |
#406711 Wysłany:
24 Paź 2010, 21:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
ile na mrozie mam nie powiem dokładnie ale ok 1200-1300
po rozgrzaniu porządnym spada do 800 więc jak stoję w korku to kierownica w taki rezonans wpada że chce ją urwać...
muszę podkręcić bo przy 900 drgań nie ma wcale..
max chyba miałem 1500...
za to ojciec w toyocie to przy -20 to nawet 2100 ma, więc zależy od auta..
_________________ Punto Selecta, swap manual

|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#406714 Wysłany:
24 Paź 2010, 21:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
własnie mi normalnie tak jak teraz dochodzi do 2500 i coś jest nie tak a nie wiem co  jeszcze na zimnym jak jade przez pierwsze km przy zmianie biegu przez moment zatrzymuje sie na 2000tys. moze silniczek krokowy? tzn jego rychły koniec?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|